Rotterdammerts unite

Ik woonde daar schuin tegenover, in dat blokje van de dominos en het was altijd een van mijn favoriete dagen als die kraam er weer stond. Niet de meest waanzinnige oliebollen maar prima.

Woonde daar echt in een soort cirkeltje van eten; supermarkt, dominos schuin onder mijn huis, kebab in dag glazen huisje, snackbar, chinees en dan in de herfst de oliebollenkraam nog erbij.

2 likes

Ik vind Jerry van La Fee Verte heel goed.

1 like

Ja ik vind dat ook vreemd, want Japan light en food festival gaat wel door terwijl dat binnen is. Of althans, voor nu, wie weet wordt dat ook afgelast.

Volgens mij wel, daar stond toch heel lang iets van ‘huur kantoorruimte met prachtig uitzicht’ terwijl je voornamelijk weg ziet :sweat_smile: Als ik het goede hoekje in mijn hoofd heb.

Ik heb de oliebollen met krenten op bij die bij Eendrachtsplein. Ik vond ze niet geweldig. 6,5/10. Wel goedkoop (€1 p stuk. Zag ze bij anderen al voor €1,20).

Die van dat kraampje bij de Hema bij Koopgoot vond ik vorig jaar heel klein en ik wil gewoon een normale grootte. Maar qua smaak denk ik 6,5/10.
Die in Kralingen vond ik volgens mij een 6,8/10. En die vent was heel chagrijnig.

De volgende worden denk ik die van Richard Visser.

6 likes

Ja daar zaten gisteren ineens mensen, volgens mij was dat de eerste dag dat ze open waren. Ik kon alleen geen naam op de ramen ontdekken, geen idee wat voor concept het is
Ik werd er niet direct enthousiast van moet ik zeggen, qua inrichting en zo veel glas op zo’n hoek…

Visser blijft mijn favo

Ik kom hier lekker meelezen, over een paar weken trotse eigenaar van een huisje in Bergpolder! Terug naar de roots van m’n vriend en voor mij een nieuwe stad, best spannend

18 likes

Ja is net geopend! Hij werd al aangekondigd in de nextdoor app. Ben vooral benieuwd of het nog een sapjesbar is of dat er wat extra’s is.

Oh klinkt wel leuk! We gaan zien of het wat is.

Zo jammer dat de grote schijn niet doorgaat, wel begrijpelijk natuurlijk.

1 like

Reed er vanavond langs - was echt heel druk! Net na de aangekondigde maatregelen dus missch kwam iedereen nog even supporten?

Ah zo leuk! Misschien ga ik wat afhalen binnenkort als ze dat gaan doen.

Woon er niet meer maar wel een paar jaar gewoond en heb er altijd prima gewoond. Weet niet of je iets specifieks wilt weten?

weet iemand of er nu in het centrum nog tentjes open zijn waar je koffie af kan halen? Bij restaurants kun je ook afhalen, maar hierover twijfel ik haha

Me! Aan welke straat zit je te denken? Want Oude Noorden is per straat zo anders.

Ouden noorden is echt heel leuk! Lekker centraal, veel leuke kleine tentjes waar je kan eten, lekker multicultureel ( lekkere bakkerijtjes), verschillende supermarkten op loopafstand.

Alleen weinig plek om je fiets te parkeren. ( Iig in mijn straat. Maar volgens mij zijn er mensen in gesprek met de gemeente over een of meerdere fietsenstallingen in het Oude Noorden t/m Bergpolder.)

2 likes

Coffee company op eendrachtsplein

1 like

Oh ik heb daar vlak bij gewoond (Zaagmolenstraat) ik vond het qua sfeer en veiligheid prima. Ja heb mij 's nachts alleen weleens onveilig gevoeld maar dat heb ik in wel meer buurten gehad. Zwart Janstraat is wel druk en kut om te fietsen want ze kijken daar echt nooit uit haha.

1 like

Wat is de meerwaarde van verhuizen uit het centrum? Is het goedkoper, groter?