Rotterdammerts unite

Het is vrij gemiddeld voor in deze straat/buurt :sweat_smile:. Heb hier ook altijd met een huisgenoot gewoond.

1 like

Waar kan ik zondag in het centrum de lekkerste warme choco to go afhalen, denken jullie? Haha

Toppie dank je!

Heeft iemand leuke tips om Rotterdam te verkennen? We slapen over twee weken een nacht in het mainport hotel en zijn beide nog nooit in Rotterdam geweest. Tips voor afhaal koffie- en eettentjes zijn ook welkom!

Emmm naar Katendrecht, Witte de Withstraat, Markthal, Euromast, Kubuswoningen, SS Rotterdam. Genoeg voor een dagje wandelen!

1 like

Afgelopen weken had je telkens stadswandelingen door Rotterdam, maar die mogen tijdelijk niet doorgaan. Ik heb er toevallig het laatste weekend dat ze doorgingen een gedaan en dat was wel een leuke route. Ik kan wel even die routebeschrijving terugzoeken en die naar je sturen als je wil?

En verder vind ik qua koffietentjes Cafe@Home leuk! En ik heb laatst eten afgehaald bij Supermercado, dat was ook heel lekker! En ik hoor ook wel veel goeds over Finca, maar daar ben ik zelf nog niet geweest.

1 like

@kleinmaargroot en @lisaanna dank jullie wel voor de tips! En @lisaanna die routebeschrijving zou ik wel willen :hugs:

1 like

De app rotterdamroutes is leuk! Daar staan allerlei wandelroutes op, kort en lang met een sprekende gids.

2 likes

Dank je! Ga ik die downloaden :grinning:

Dit is ook wel leuk om te doen. Happen en stappen. Hebben dit vorige week gedaan, aanrader :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat ziet er leuk uit! Alleen wij zijn er op di/woe (ivm verjaardag) en dit is op vrij/za/zo :slightly_frowning_face:. Misschien een andere keer!

1 like

Leuk! Op Katendrecht is het Deliplein heel erg leuk. Daar zitten een aantal koffietentjes die wat mij betreft top zijn. Rondje lopen via de Erasmusbrug naar Katendrecht en Noordereiland vind ik een erg goede route. Lekker café eten: Vader Kleinjans (of zonder s?) Café. Heb je ook geen eigen keuken voor nodig.

Rondje door het park bij de euromast. Ook daar is lekkers en koffie te halen :slight_smile: . Ik kan nog wel even doorgaan haha.

2 likes

Dank je wel!! En doorgaan mag hoor :upside_down_face::wink:

Haha ik las al dat het een aanrader is. Ben heel erg benieuwd. We hebben een waterfront spa kamer geboekt :hugs::hugs:. Weet jij trouwens of je kunt netflixen op de tv’s daar?

1 like

Dan ga ik dat testen!

Op een p&r? Ik kom regelmatig op kralingse zoom bijv en daar zou dat makkelijk kunnen maar weet niet of je dichtbij zoiets woont

Misschien een parkeergarage in de stad? Als dat te doen is met een aanhangwagen :thinking: maar de parkeergarages zullen wel grotendeels leeg zijn zolang de winkels dicht zijn?

Kan hij de aanhangwagen niet loskoppelen en los parkeren? Of is dat veel moeite?

Onder de willemsbrug heb je veel parkeerruimte

1 like

@Bunnyslippers

Afgelopen weekend zag ik echt heerlijke dingen voorbij komen in je stories! Ik wil aankomend weekend een deel van je route recreëren maar ik ben vergeten een screenshot te maken waar je allemaal heen bent geweest! :sweat_smile:

Ik zag dat je naar Bar Berta bent geweest voor een soort van corndog achtig is? Waar ben je verder nog meer geweest?

1 like