Ja echt heel heftig. Ik zie de rook nu nog steedsā¦
Kende dit nog niet! Herken wel wat leuke ondernemers (chocoholic, brouwerij Noordt, hottie sambal). Leuk!
Zo sneu dit weerā¦
Ze zijn kennelijk al gevonden (was op Tiktok gezet toen ze het aanstaken)
Ja ik had het gezien! Pfff ook zoān filmpje dat ie zegt Fuck de avondklok, daag daag plaswijck.
Jongen (14) opgepakt voor brand in Rotterdams pretpark
Jongen van 14⦠pfff.
Heeft een van jullie wel eens gegeten of afgehaald bij Shanghai Papa? Ben benieuwd of het wat is, maar geen zin in een tegenvaller.
Ik vond het wel okƩ, verse producten maar de smaken waren niet altijd wat je verwacht. Gerecht met zout en peper was bijvoorbeeld met paprika, flensjes waren viskoekjes. Eend met pannenkoek was wel echt lekker en de dumplings maken ze zelf!
Ik vond het ook okƩ, niet heel bijzonder, ik haal dit soort gerechten liever bij Tai Wu.
Ik ga het toch proberen vanavond, omdat ik het me anders altijd zal blijven afvragen. Maar wordt een moeilijke om Asian Glories of Tai Wu te verslaan.
Waar woon je precies? Misschien wil ik wel ruilen haha (woont tegen Rdam Alexannder aan). Wel huurwoning overigens.
Er zijn hier al vaker restaurants gepost die aan te raden zijn voor take away, maar toch nog even een vraag om andere tips.
Ik zoek een restaurant dat een menu levert dat je zelf nog thuis moet afmaken. Bij bijvoorbeeld HeroĆne en De matroos en het meisje had ik al gekeken, maar vroeg me af of er nog andere goede plekken zijn hiervoor. Ik wil het liefst een menu met minimaal vier gangen, verder geen voorkeur voor vlees/vis/vega (als het maar geen overdaad aan vlees is).
Wow wat veel keuze! Had niet verwacht dat restaurants van verder weg ook hier zouden bezorgen.
Hierbij mijn ongevraagde advies. Bij koffiebar namaste hebben ze super lekkere koffie, taartjes en tostiās. Afgelopen weekend heb ik besteld bij afsana (Afghaans) en dat was echt super! Wat mij betreft een van de beste restaurants van de stad.
Geen aandelen of ander belangen bij deze post, wilde dit gewoon ff kwijt
Oh. Ik vond Afsana echt niet lekker haha. Vind wat betreft Afghaans eten Helai erg lekker. Zit bij PathƩ de Kuip.
De Harmonie doet ook sinds kort aan zulke boxen. Ik heb het zelf niet geprobeerd maar hun eten is echt super dus dat zal wel goed zitten! Februari menu klinkt ook echt wel lekker Kan je trouwens op insta vinden.
Bistro du Bac (Katendrecht) en Louise (Veerhaven) vond ik beide leuke menuās hebben met schappelijke prijs voor een wijntje erbij!
Ik ga verhuizen dus mijn appartement in Blijdorp komt vrij per 1 maart vrij (kan evt ook iets eerder). Het is op de begane grond met twee slaapkamers en een klein tuintje. Huurprijs is rond de 1400. Stuur maar een pm als je interesse hebt.
Tres! Ik heb voor zaterdag gereserveerd. Is een vrij nieuw tentje, heeele goede recensies, sterwaardig naar het schijnt. En ook niet geheel onbelangrijk; ze krijgen geen steun van de overheid omdat ze eind 2019 open gingen.
Ik vond Heroine ook erg leuk!
En oja, Tosca ook wel, maar dat is niet echt afmaken/mooi opmaken
Ik zou echt megainteresse hebben als die huur niet zo mega was⦠Ik vind die 1000 euro die ik nu betaal (Oost) al veel