Rupauls drag race

Yass category is… girls forum realness extravaganza!
tenor

5 likes

Haha yes!
Nouuu ik heb dus net de nieuwste aflevering gekeken en ik vond m een beetje tegenvallen! Ik zal geen spoilers geven maar ik vond het niveau van de main challenge zo laag ofzo.
Wel alsnog genoten natuurlijk.

omg eindelijk een topic

ik vond de laatste aflevering best verassend, maar die “plot twist” dan weer niet zo. Tis je-weet-wel he.

Ik kan nog niet spoilers gebruiken hier :frowning_face:

Ik heb de eerste afleveringen van dit seizoen steeds direct gekeken, maar de laatste stuk of 3 niet meer. Ik denk dat ik ze liever bingewatch vlak voor de finale. Ik zit er dan meer in dan steeds maar eentje per week te kijken. (ik ben wel zo’n sukkel geweest om steeds te kijken wie eruit ging haha, echt dom want nu is het niet meer spannend).

https://fuzzconews.blogspot.nl
(met dank aan @Ainu)

3 likes

Yes! Eindelijk een topic waarin ik kan beginnen met posten. Had een beetje moeite met overstappen van egf naar hier (was winkelholic), maar met Rupaul moet er wel een goed begin komen. Ik vind dit seizoen tot nu toe niet zo leuk merk ik. Mijn favoriet is er al uit, daarnaast was er teveel drama voor mijn gevoel en nu vind ik niemand echt echt leuk

3 likes

Haha ja grappig! Op het andere forum heet ik ook Adore :smiley:, hier heb ik m’n oude naam van EGF. Ik zag dat hier ook al een J’adore was, dus dat wordt ook wat te verwarrend misschien.

Wie was je favoriet? Mijn is er ook al uit: Blair St Clair.

1 like

Ja ik wilde op het andere forum jou nog zeggen dat ik (ook) van je naam hou :’)

1 like

Mijne was ook Blair St Clair! Ik vond haar echt geweldig

1 like

Also, wie gaat er naar WERQ? :smiley:

Ik, vrijdag :blush:

2 likes

Ja ik vond Blair ook zo leuk! En zoveel talent!
Nu is mijn favo miz Cracker, ik vind haar zo sympathiek. Ik denk niet dat ze wint, maar ik hoop dat ze nog even blijft.

Zijn dit spoilers trouwens? Beetje moeilijk in te schatten!

@Kurisu ja eens met de twist. Vond het ook… typisch.

1 like

@Honey ik ook! :smiley:

@InEuropa Ben het (helaas) zo met je eens… Cracker is al van af het begin mn favoriet maar ik zie haar helaas niet winnen :frowning:

2 likes

Wie is jullie favoriete winnaar trouwens? Mijne blijft Bianca maar ik vind Violet ook heel leuk!
Ennn ik vergeet Sascha helemaal!!

2 likes

Ik heb net pas de laatste aflevering gezien

Spoiler

Ik vind het zo stom dat ze allebei door zijn. Ze waren gewoon allebei niet goed en de lipsync was oké maar niet zo fantastisch. Als Eureka wint ben ik echt zuur.

Ja ik vond haar reactie weer zo hysterisch. Soms lijkt ze ook heel lief maar ik trek dat hele hysterische echt niet.

Ha :smiley:

1 like

Ik heb helaas al teveel #spoiledragrace gelezen en bijna alles is tot nu toe wel uitgekomen helaas. Ik denk dus dat ik al weet wie gaat winnen en dat vind ik heel rot. Ik zal niet zeggen wie, maar dat kun je dus online wel vinden als je het wil weten (niet doen).
Ongerelateerd: Blair was ook mijn favoriet, maar nu Aquaria. Ik vind haar looks het beste, haar persoonlijkheid is alleen een beetje meh. Qua persoonlijkheid vind ik Monet en Asia heel leuk maar ik vind hun looks wat minder. Maar overall wel een echt goede top 6, van geen 1 zou ik het heel erg vinden als ze zouden winnen. Vixen vond ik wel echt een heks, ben blij dat ze eruit is.

Ik vind het echt geen leuk seizoen meer eigenlijk :roll_eyes:

Aflevering 11

Ik bedoel Blair, monet en ms. Cracker zijn weg maar Kameron en Eureka blijven erin? Begrijp ik echt niet. Ik heb nog nooit echt iets memorabele van Kameron gezien. En Eureka wordt echt een hand boven het hoofd gehouden, haar look deze week was echt niet zo fantastisch. Het was oké maar ook echt totaal niet memorabel. Vond Kameron ook niet de leukste in de lipsync maar dat komt misschien omdat ik het Cracker meer gunde.

2 likes