Rupauls drag race

Ik ben het hier zo mee eens.

Samenvatting

Ik snapte ook niet dat Aquaria won vanwege haar outfit?? Die was echt mooi hoor maar de voice over was helemaal niet zo goed en ik vond niet dat ze de opdracht echt goed uitvoerde???
En zo kut dat Cracker weg is, ongehoord. Ik vond haar steengoed en ze verdient het echt niet, ik snap niet waarom Kameron er nog wel in zit. Ik verwacht dat Eureka dan wint maar ik vind het het niet eens meer waard om te kijken

2 likes
laatste aflevering

ik vond de challenge deze week echt kut. bipolar express? echt ru paul moet ophouden met z’n psychologisch gedoe, lekker queens uitbuiten met hun issues. nope.

2 likes

ieder seizoen is slechter dan her vorige wordt er gewoon boos van

1 like

@Vanjie ja inderdaad zeg. Eigenlijk echt vreemd maar ook heel Amerikaans.
@Ainu ja ik dacht dat all stars al slecht was maar ik kijk er met weemoed naar terug

Ik zou bijna beginnen denken dat Sasha die Shea berooft niet het dieptepunt zou zijn.

1 like

Is dat niet al lang overtroffen door Shangela die niet mocht lip syncen in de finale? :mad::cry:

4 likes

Shangela :cry::sob::cry::sob:

Preach! De winnaar is natuurlijk altijd subjectief (normaal gekozen door 1 persoon), maar dit was echt compleet achterlijk, vriendjespolitiek. Ik vind de laatste seizoenen ook minder leuk.

1 like

Ik heb normaal vanaf het begin een favoriet. Maar deze keer niet en er is ook niemand die favoriet is geworden??
Maar ik denk wel te weten wie er gaat winnen (helaas…).

Ik heb ook geen favoriet meer dit seizoen.
Om eerlijk te zijn had ik ook wat meer van de deelnemers verwacht. Aan het begin van het seizoen vond ik bijna iedereen echt top en kon ik niet kiezen en nu maakt het me eigenlijk niks uit. Ik had meer verwacht van Monet, The Vixen, Mayhem en zeker Miz Cracker.
Als ik moet kiezen uit deze top 4 dan gaat mijn sympathie denk ik het meest uit naar Aquaria (had ik ook niet verwacht aan het begin van het seizoen).

2 likes

Ik vind Aquaria eerlijk gezegd wel sympathieker geworden de laatste afleveringen

1 like

dat vond ik op hetzelfde niveau van dieptriest

als eureka zou winnen zou dat gewoon zijn omdat productie schrik heeft van een lawsuit omtrent zijn knie in seizoen 9

3 likes

maar inderdaad aquaria zou nog de beste uitkomst zijn. Ik ben gewoon zo pissed dat ze toevallig alle zwarte queens genegeerd hebben, vooral Monique

4 likes

Wat is de spoiler policy in dit topic? Ik zet het er voor de zekerheid even in.

Samenvatting

Ik zag laatst een YouTube filmpje van een optreden van Miz Cracker. Was echt zo mega goed! Ik dacht die gaat sowieso die lipsync winnen. Maar toen ik de lipsync zag voelde ik het al aankomen en ja hoor. Niet gewonnen

Hoewel het al jaren mijn favo programma is ben ik niet echt thuis in de drag wereld, dus misschien valt het nu pas op, maar: was het altijd al zo’n circle jerk? Ik krijg steeds meer het idee dat het om mee te doen of misschien zelfs te winnen belangrijker is wie je kent en hoe beroemd je al bent, dan wat je kan.

@Ainu
Over Sasha en Shea: iemand zei dit op Reddit en ik vond het perfect verwoord: “It’s like, she was impregnated by Ru, she thought she was gonna have a beautiful baby, and right when she was about to give birth, Sasha ripped the baby out of Shea and inserted it into her uterus and have birth to it herself.”

ik vind niet dat her per se aan die contacten af hangt maar dat het steeds erger wordt door overdreven plot twists waar niemand op zit te wachten. Het lip sync for the crown format was slecht in seizoen 9, het wordt nog erger dit seizoen van wat ik gelezen heb over het filmen. Dat stemmengedoe in All-stars was ook zo belachelijk. Eigenlijk moet je gewoon zorgen dat je leuk gevonden wordt en tot de finale geraken, dan win je, respect voor een track record is er gewoon totaal niet meer.
Tijdens seizoen 8 werd er vaak gezegd dat het een beetje saai was omdat iedereen gewoon al van het begin wist dat Bob ging winnen. Maar Bob zijn win was wel de laatste oprecht verdiende win. Alaska verdient het ook wel voor mij maar daar is toch veel discussie over omdat hij één keer los is gegaan.

4 likes

:butterfly:

2 likes

Tja uiteindelijk is het toch simpelweg een realityshow en dat draait om plottwists en kijkcijfers (en geld).

1 like

Hahaha dit

Ja dat is het denk ik meer inderdaad plus wat @mieek zegt. Toen het programma nog wat minder ‘mainstream’ was, was het minder glamorous maar ook oprechter denk ik. Aan de ene kant is het jammer dat dat ‘voorbij’ is, aan de andere kant is het wel heel goed dat de show populair is.
Ik heb wel hoop dat volgend seizoen beter wordt omdat ik het idee heb dat het protest op social media steeds meer wordt. Maar goed, misschien is dat ijdele hoop. Rupaul is wel vrij duidelijk over het feit dat geld zijn drive is en niet passie of liefde o.i.d. (Sorry als dit een gevalletje ‘Waarom hebben Mascha en Cynthia ruzie?’ is. Ik heb nooit iemand om hier over te praten, hehe.)

*Ik ben tegen plottwists. Stage gewoon een heftige catfight, dat is genoeg sensatie voor mij.

2 likes