Rupauls drag race

Ohhh wat balen zeg

Aflevering 8

Normaal is Snatch game altijd m’n lievelings maar deze aflevering vond ik het maar mwah. Niet memorabel.
De runway van Brooke Lynn en de lipsync daarentegen vond ik echt geweldig.

2 likes
Samenvatting

Helemaal mee eens! Was lichtelijk boos dat twee van mijn favorieten moesten lipsyncen, maar de uitkomst maakte me heel blij haha.

2 likes
Samenvatting

Vond het wel flauw dat Vanji niet hoefde want die had op zich wel een oké outfit maar ook een slechte snatch game. En ik vond de snatch game overall ook echt slecht. Ze waren ook alleen maar positief over sugah cain omdat de anderen het slechter deden :sweat_smile:. In een ander seizoen had ze makkelijk in de lip sync kunnen komen. Eigenlijk vond ik iedereen matig tot slecht.

1 like
Aflevering 9

Zo ik heb gelachen deze aflevering. Ik vind acting challenges meestal “wel leuk” of “niet zo”, maar deze aflevering vond ik het echt geniaal. Ik moesr overal hardop om lachen. Silky lekker over de top, level 4 vegan, die catfight wad vreselijk slecht maar ik ging helemaal stuk om vanji, en dat twerk verhaal hahaha jezus A’kera ging lekker man.

Ik ben nu bij seizoen 10 en ik vond Eureka al niet leuk, maar ze is dus weer terug en echt, ik erger me nu al weer.

6 likes

Ohhhhh erg he :crazy_face: ik werd daar ook gek van

1 like

Ik moest er ook een beetje om lachen dat ze zo’n ding maakte van die PTSS vanwege haar knie.

Voordat ik hier wordt geslacht vanwege me vrolijk maken over ernstige psychoproblematiek.

Criterium A voor PTSS uit DSM 5 is:

A. Blootstelling aan een feitelijke of dreigende dood, ernstige verwonding of seksueel geweld op een (of meer) van de volgende manieren:

Is goed.

4 likes

Ik geloof in de theorie dat zij dit heeft gebruikt en dat de productie, om een rechtzaak te voorkomen, heeft geschikt en ze daarom in de finale is gekomen.

3 likes

Ik had altijd al een hekel aan haar, maar toen ze hiermee begon was ik er echt helemaal klaar mee. Maar toen kwam seizoen 11 en viel Eureka achteraf gezien eigenlijk heel erg mee :roll_eyes::sob: Eureka irriteerde me al, maar nu ik Silky ken blijkt die irritiatie echt peanuts te zijn geweest. Ben dit seizoen echt voornamelijk aan het hatewatchen…

@Flamoes Zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Zou wel een hoop verklaren…

Nu ben ik wel heel benieuwd naar die Silky. :joy:

Drag Race staat helaas maar t/m 10 op Netflix, keek wel gemakkelijk weg zo.

stel je een Allstars seizoen voor met Silky én Eureka :scream:

Dan ga ik niet kijken. Ik snap ook niet waarom Ru en de jury ze allebei zo goed vinden, ik vind ze maar middelmatig eigenlijk? Vind overigens sowieso seizoen 11 niet heel erg eruit springende queens hebben, met die Sugah Cain die er steeds maar in bleef terwijl ik telkens vergat dat ze er überhaupt in zat als beste voorbeeld.

2 likes

Tja ze hebben allebei big personalities dus dat zorgt voor ”goede” tv. Ik vind het voornamelijk heeel irritant. Voor producers van een reality show zijn ze wel echt droomkandidaten want ze zorgen voor flink wat drama.

2 likes

Starstruuuuck! Ik zag net Thorgy Thor in Kyoto, in een second hand kimono shop, op zoek naar kimono’s voor haar drag shows :star_struck:

17 likes

Ik heb m zusje gevraagd om een shirt te maken met ‘but your dad just calls me
Katyaaaa’ erop. Kan niet wachten

6 likes

Omg YESSSSSSSSS YVIE :heart_eyes:

4 likes

Jaaaaaa :tada::heart_eyes:! Zeker nav de finale ook helemaal terecht wat mij betreft.

2 likes

Ook wel fijn dat de reveals dit keer eigenlijk niks uithaalden. Waarschijnlijk lesje geleerd na :butterfly: :joy:

3 likes

:joy:

Dan maar zo, de blur spoiler werkt om de een of andere reden niet?

Ik genoot ook van hoe slecht Silky was. Ik hoop echt heel hard dat zij niet ineens weer opduikt in de volgende All Stars ofzo.

Snapte overigens niet helemaal wat de link was tussen alle queens die tijdens Christine ineens opkwamen? Al zal ik nooit klagen over Raja :heart_eyes::heart_eyes:

En nu UK toch? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

1 like