Ik ook!
Vond AS4 redelijk kut, dus was eigenlijk een beetje RPDR moe, maar toch weer meet de queens gekeken en toen toch maar weer besloten te gaan kijken, en eerste aflevering was ok.
Spoilers S11E01
Ik dacht dat het niet veel vervelender kon qua aandachttrekken dan Eureka. Boy was I wrong…
Vond de mini challenge wel ok, vond het wel jammer dat de foto’s verder helemaal niet meer besproken werden. En ik word er altijd blij van om Raja te zien 

Was het verder eigenlijk overal wel mee eens, Brooke Lynn heeft terecht gewonnen wat mij betreft, en vond Kahana minder qua prestatie, maar terechte winnaar van de lipsync.
En als iemand me 10 jaar geleden had verteld dat ik enthousiast zou worden als Miley Cyrus ergens opduikt had ik diegene uitgelachen, maar ik vind haar tegenwoordig zo leuk. Vond het hele undercover gaan niet heel noodzakelijk, maar het was ook wel weer grappig.
Heb nog niet echt favorieten verder, maar ik hou altijd wel van de vreemdere queens, dus Yvie Oddly heeft al een plekje in mijn hart. Denk alleen niet dat ze het heel lang gaat volhouden.