Rupauls drag race

Helemaal mee eens!

All stars

Ja, het lijkt nooit eerlijk te zijn. Ben je als queen niet de dupe van vriendjespolitiek, dan is er wel een twist die alles verpest. Nu ook met Monét, haar win wordt al weggezet als niet geldig, omdat de productie zogenaamd niet wéér een witte blonde queen als winnaar wil (Trinity dus) dus Monét ook maar een kroon geeft, als troostprijs zodat de show niet als racistisch wordt weggezet. Hoewel dit voorkomen had kunnen worden door AS3 gewoon eerlijk te houden, justice voor Shangela!

3 likes
Samenvatting

ja maar het is nu ook wel heel duidelijk dat haar winst puur tokenism was, heel de kroning was zo slecht gemonteerd met de meest kromme voice-over dat je bijna zou kunnen zeggen dat Rupaul dat snel eergisteren in bad heeft gedaan. Heel het seizoen is Monet weggezet en dan zou ze plots winnaar zijn? Ik vind dat ze het zeker goed heeft gedaan, all season maar de hele edit sluit daar gewoon niet bij aan, in dat opzicht was Monique dan een betere en eerlijkere keuze maar productie lijkt haar te haten???

3 likes
Samenvatting

Ja, inderdaad. Monique zou zo’n goede winnaar zijn geweest, de keren dat ze bottom 2 was waren sketchy, daarnaast had ze makkelijk de make-over challenge kunnen winnen. En Monét heeft het ook prima gedaan, maar het voelt toch als wéér een ‘onterechte winnaar’ omdat de besten (Bendela, Shangela, Manilla) eerder eruitvlogen.

1 like

Het staat nu op Netflix, ik dacht er laatst aan om het te proberen, dus me happy.

1 like
Finale

https://www.instagram.com/p/Bt_GwwgBSvx/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

3 likes

Heeft iemand een goeie link voor episode 1 van het nieuwe seizoen?

1 like

https://fuzzconews.blogspot.com is hier ook al vaker gedeeld, staan ze ook altijd snel op

Edit: als reactie op @jigglypuff bedoeld.

2 likes

Net de eerste aflevering gekeken, wie nog? Wat vinden jullie?

Ik ook!
Vond AS4 redelijk kut, dus was eigenlijk een beetje RPDR moe, maar toch weer meet de queens gekeken en toen toch maar weer besloten te gaan kijken, en eerste aflevering was ok.

Spoilers S11E01

Ik dacht dat het niet veel vervelender kon qua aandachttrekken dan Eureka. Boy was I wrong…

Vond de mini challenge wel ok, vond het wel jammer dat de foto’s verder helemaal niet meer besproken werden. En ik word er altijd blij van om Raja te zien :heart_eyes::heart:

Was het verder eigenlijk overal wel mee eens, Brooke Lynn heeft terecht gewonnen wat mij betreft, en vond Kahana minder qua prestatie, maar terechte winnaar van de lipsync.

En als iemand me 10 jaar geleden had verteld dat ik enthousiast zou worden als Miley Cyrus ergens opduikt had ik diegene uitgelachen, maar ik vind haar tegenwoordig zo leuk. Vond het hele undercover gaan niet heel noodzakelijk, maar het was ook wel weer grappig.

Heb nog niet echt favorieten verder, maar ik hou altijd wel van de vreemdere queens, dus Yvie Oddly heeft al een plekje in mijn hart. Denk alleen niet dat ze het heel lang gaat volhouden.

3 likes

Eens met alles dat je hier hebt genoemd!

s11 afl 1

Ik was het niet helemaal eens met de lipsync uitslag maar die jurk van soju was wel echt vreselijk.

Ik vind Nina West eigenlijk ook irritant, ik hou ook niet zo van dat hele “ik was er eerder, dus ik verdien het meer” sentiment.

Ik las trouwens net dat deze jurk vorig seizoen niet mocht van rupaul:

1 like
Samenvatting

Mijn God wat is Silky fúcking irritant zeg haha. Ergerde me kapot. Vind Vanjie heel leuk en ook echt een prachtige queen.

Vind Plastique ook mooi, maar verder niet veel meer. Ben heel benieuwd of ze nog het tegendeel gaat bewijzen.

Ben megafan van Brooke Lynn en Yvie Oddly heeft ook al een plekje in mijn hart. Alleen vind haar tot nu toe nog niet heel spectaculair. Haar runway look vond ik wel supertof.

2 likes

Nou jongens ik ben er ook weer ingetrapt en aan seizoen 11 begonnen

Samenvatting

Ik vind Vanjie wel heel leuk haha, scarlet envy snap ik niet echt. Toen ze binnen kwam vond ik haar wel heel androgyn/mannelijk? Had ze geen makeup op oid? Als ik haar instagram bekijk kan ze echt wel beter dan dit.
Vind Brooke Lynn wel leuk. Erger me wel heel erg aan al dat ge “peagant girls” etc. Also irritant dat er zo veel mensen uit hetzelfde “huis” zijn. Wordt dit weer een kliekje?

Snapte heel weinig van de mini challenge. Waarom kwamen deze specifieke queens terug? Was er een connectie tussen de twee? Sloeg dit ergens op?

Silky is wel mega irritant zeg wow

1 like
Aflevering 5

Jammer van ariel maar het verbaast me niet. Ze doet wel elke keer hetzelfde.

Ik was gisteren bij twisted circus en heb Manila, Plastique tiara, dusty ray bottoms, gia gunn, trinity the tuck, jasmine masters, laganja estranja en Alaska gezien :star_struck: :star_struck: het was zo vet. Gaan jullie weleens naar zo’n show?

9 likes

Ik ben vorig jaar naar Werq geweest, dat was wel heel vet! Zo raar om ze dan “in het echt” te zien

1 like

Ik zou zo graag naar zo’n show willen, maar niemand in mijn omgeving zou met me mee willen helaas

Supertof!

Ik ga dit jaar naar Werq The World :smile:

1 like

Boos.

1 like