Rupauls drag race

Ik heb van dat seizoen niet echt een favoriet maar vond Robbie in die lip sync met rolschaatsen echt sickening :sunglasses:

3 likes

haha okay, goed argument

1 like

Kom er nu achter dat 9 het seizoen is waar ik iedereen mwehhh vond.
Verder vond ik de meeste winnende queens wel oprecht leuk. Behalve aquaria. Heb gewoon niets met aquaria.

1 like

Ik heb juist niks met Sasha Velour! Maar ik zie dat zij juist jouw favo was haha.

1 like

Ik wilde precies hetzelfde zeggen over seizoen 9!

Hetzelfde geldt voor Eureka. :upside_down_face:

2 likes
Spoiler S11E11

Zucht, ik zat al klaar om Silky uit te zwaaien, gaat Nina naar huis. Echt onterecht, die Silky komt tot zover echt overal mee weg. :rage:

Ja omdat ik ze allemaal mweh vond en ik moest kiezen

1 like

Ik ga woensdag naar een show van Bob the Drag Queen, zin in :partying_face:

14 likes

Mogen we niet gewoon al spoilen? Het seizoen was in 2018.

Hoe dan ook:
Ik snap niet waarom de jury zo wegloopt met Silky.

In principe zou dat wel kunnen, ik heb zelf nog een spoiler gebruikt omdat ik weet door bovenstaande reacties dat een aantal nog met seizoen 11 bezig zijn (of waren?)! Het seizoen staat ook nog niet zo lang op de Nederlandse Netflix, dus vandaar dat ik ook vrij laat ben met kijken. Vind het voor mezelf dan een kleine moeite. :blush:

1 like

Ohja begrijpelijk. Wat ik zei is geen spoiler toch?

Nee vind ik zelf niet. Dat is al vrij gauw duidelijk, heb er hetzelfde gevoel bij als toen met Eureka. :upside_down_face:

Seizoen 11 is in mei 2019 afgelopen, dus nog niet eens zo heel oud!

Maar Silky vond ik ook vanaf het begin al irritant

De show van Bob was echt heel leuk!

7 likes

Iemand de eerste aflevering UK al gezien?

Ja, ik vond het best leuk. Al zijn er best veel Britse inside jokes en referenties, dus dat maakt het soms wat minder grappig als je daar niet mee bekend bent. Ben wel benieuwd naar Snatch Game. De LFYL vond ik wel echt teleurstellend. En ik vond het best raar dat Scaredy Kat pas 11 maanden drag doet, nog nooit heeft opgetreden en nog nooit naar een dragshow is geweest. Dan doe je dus alleen make-up en kleding?

Het is inderdaad wel erg Brits hier en daar, maar ik vind dat persoonlijk juist wel leuk. De LFYL was inderdaad wel een beetje sad, hopelijk volgende keer wat beter. Ik hoop wel dat ze niet té obscure typetjes gaan doen tijdens snatch game, bij meet the queens kwamen er al wat namen voorbij waarbij ik dacht “wie?”…
Scaredy Kat is echt een insta-queen volgens mij, dus inderdaad voornamelijk uiterlijk, weinig inhoud. Maar alsnog deed ze het op het podium uiteindelijk best aardig vond ik. En nog nooit naar een show is niet zo heel gek als je 19 bent en in the middle of nowhere op het Britse platteland woont, al had ze natuurlijk nadat ze geselecteerd was misschien wel een tripje naar London of een andere grote stad kunnen maken om eens een show te bezoeken.

@Oizys waar kijken jullie de UK versie?

Hier staan verschillende links: reddit

4 likes