Rupauls drag race

Dankje!!

1 like

Miss Vanjie komt naar Nederland in december, ik zit echt te twijfelen of ik wil gaan, heb zo’n crush op hem+haar.

2 likes

Ik heb superhard moeten lachen om “I just thanked myself” in die challenge. Haha, vind het nog steeds ontzettend grappig als ik erover nadenk.

3 likes

4 likes

Nog meer UK kijkers?

Spoilers

Ik vond snatch game echt heel goed. Zelfs de slechtsten hadden in de meeste US snatch games echt heel hoog gescoord. Vond het geheel terecht dat Sum naar huis moest, maar wel heel jammer, want heb wel een zwak voor haar.
En de laatste aflevering was echt amazing. De reads waren echt geweldig, de challenge was top, de runway was awesome. Vind het liedje ook echt heel leuk, heb het al in mijn spotify happy music playlist gegooid :smile:

Mijn fave is DDC, maar ik gok dat The Viv gaat winnen.

ik heb de eerste twee of drie afleveringen gekeken, maar kan nu geen linkjes meer vinden om het te kijken. waar kijk jij het?

https://www.reddit.com/r/UKTVLAND/new/

Hier staan elke week goede links!

1 like

Haha, ik wilde je hiervoor nog bedanken! Zag dit berichtje vandaag en dacht: oh, dat is een perfect cadeautje voor mijn zusje, die is echt dragrace-obsessed en in mei jarig, dus dan heb ik alvast een cadeautje. Heb ze bij haar laten bezorgen (wel heel vroeg cadeautje dus) maar ik heb haar nog nooit zo door het dolle heen gezien en dat was het sowieso waard! Mede dankzij jou dus, want anders was ik er denk ik niet op gekomen.

3 likes

Ik heb vandaag op mtv het hele seizoen van drag race uk gekeken en ik vond het zo veel leuker dan de Amerikaanse versie! Kijk echt uit naar het tweede seizoen

2 likes

Ik vond de UK versie ook heel leuk! The Frock Destroyers (en The Vivienne) staan in maart in de Melkweg, ik ga erheen :grimacing:

3 likes

oh vet leuk! Amsterdam is voor mij zo ver weg helaas :cry: :cry:

Ik ben hem nu aan het kijken, ben bij aflevering 5 en vind het inderdaad ZON leuk seizoen! Echt genieten.

1 like

Hebben jullie al Aj and the queen gezien op Netflix?

1 like

Ja, ik vond het wel vermakelijk. Het acteerwerk was niet super ofzo, maar die verwachtingen had ik ook niet haha.

Ik heb het gister afgekeken en ik vond het echt heel leuk
Zat ook constant een soort spot de Queen te spelen haha

Haha de eerste twee afleveringen wilde ik eigenlijk steeds afzetten, maar daarna zat ik er wel in. Ik ben wel benieuwd naar het vervolg!

1 like

Jaaaaaa, Ginger Minj vond ik wél leuk!

Mn favo was Latrice Royal!

Ja!! En Bianca!

2 likes

28 feb komt seizoen 12 alweer