Ja ik! Vond de eerste aflevering heel sterk. Of de queens iig. Maar ik heb ook niks meer gevolgd sinds de finale van all stars all winners, was de overload ff zat.
Ja daarom twijfel ik om te starten, ik heb tot vorige week geen drag race meer gekeken omdat het echt een overload is en ik wel heel graag thailand wil kijken maar er geen energie voor had. Anderzijds is het wel altijd leuk om een seizoen mee te volgen <3
Yes herkenbaar! Ja UK is wel een van mijn favo’s (bizar dat je nu een hele rangschikking zou kunnen maken van de tachtig franchises)
Ik vond uk1 en 2 ook heel leuk! Maar 3 was echt saai omdat er geen stakes waren na Victoria na mijn gevoel , dus ik hoop wel dat 4 terug beter is
Ik denk niet dat veel mensen het erg zullen vinden maar ik denk dat het zeker is dat er geen nieuw seizoen voor NL zal komen. Er is blijkbaar wel een seizoen voor BE gefilmd tijdens de zomer :’)
Goddank
Vind UK S04 tot nu toe een beetje ‘meh’. Alleen het einde van aflevering 4 (de sad-twerk van sminty drop na haar eliminatie, ik kwam niet meer bij)) was geweldig, verder (nog) niet echt hoogtepunten wat mij betreft.
Heb nooit Canada gekeken, maar ben wel benieuwd naar Canada vs. the World, UK vs. The World was leuk! En er komt nu ook een echt Duitse versie! Er was al eens een heel slecht aftreksel (met Heidi Klum als presentratrice
, heb het 1,5 aflevering volgehouden), dus dit kan eigenlijk alleen maar beter worden
Hahaha
@kika ik moet nog beginnen met uk4 maar hoor er wel vrij goede reacties op, ik combineer alleen niet graag meerdere seizoenen en dragula is net terug begonnen en oh zo goed
Ik ben er toch zo uit met RPDR en al de verschillende franchises. Heb seizoen 4 van UK nog geen eens afgekeken ![]()
die had ik al gezien hahaha, vraag me af of ze toch ooit terug zou komen
ik moet nog steeds de finale van uk4 bekijken maar meestal zijn de finales toch zo saai omdat er amper nog iets gebeurd
Ik ben nu wel Canada v the world aan het kijken en dat is wel vrij goed tot nu toe, Vanity is bezig aan een goede redemption and Victoria zal hoogstwaarschijnlijk winnen dus ik zit er nog goed in.
De cast van 15 interesseert me echt geen reet tot nu toe, ze zien er allemaal hetzelfde uit ![]()
Wow dit is niet overdreven. Dat er ook twee zijn met de naam Sugar en Spice :’)
Sugar en Spice zijn ook een tweeling
Gegarandeerd dat die twee tegen elkaar moeten lipsyncen
ik dacht al dat ze waarschijnlijk elkaar wel zouden kennen in elk geval hahaha
Canada vs the world zou ik inderdaad wel graag willen zien nog!! En het zijn ook zo veel queens nu voor seizoen 15 dat gaat een jaar duren dat seizoen vrees ik.
ik vermoed 16 afleveringen? kijk er al tegen op
het laatste seizoen was ook ontiegelijk lang
Vannacht de eerste twee afleveringen gekeken, Anetra lijkt me nog wel oké (al dacht ik heel even dat Alaska of Detox binnenkwam
). Vind de deelnemers tot nu toe nog niet zo leuk, helaas.
Ik vind Loopsy wel leuk! En die performance van Anetra ![]()
![]()
Oh, ik vond juist veel goede performances ertussen zitten. De tweeling viel me ook alles mee. En looooove Jax, na deze afleveringen iig mijn fave