Rupauls drag race

Wat vinden jullie van AS7 tot nu toe? Ik vind het echt amazing, het niveau ligt zo ontzettend hoog!

Snatch game was geweldig, The Ball vorige week was top, en ook de aflevering van deze week was weer super.

Jinkx en Raja zijn sowieso twee van mijn all time faves, maar vind het echt lastig om een frontrunner aan te wijzen.

1 like

Jaaa wauw zo leuk! Echt heel erg grappig. Jinkx is ook mijn favo en ik ben obsessed met raja - al denk ik dat jinkx wint. Vond The Viv ook heel sterk deze aflevering

2 likes

Zijn er héél toevallig nog mensen bij Superball in Paradiso vanavond? :smiley:

Omg geweeeeldig dit all winners all stars seizoen geeft me alles wat ik nodig heb en MEER

Aaah ik gun het Raja, Jinx en The Viv allemaal

2 likes

Lieve meid het is nog niet jouw tijd.

4 likes

DRH heb ik na 2 afleveringen afgezet. Ik trok het gewoon echt niet.

Daarna nog eens de eerste aflevering van S2 geprobeerd maar nope

3 likes

Jaaa ik wil dat het nooit klaar is!!

3 likes

oh love DRH, zo slecht dat het goed wordt :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

RPDR gaat de 27e van Netflix :open_mouth:

WOW presents plus is 40 eu per jaar, wel cc voor nodig. Staat alles op :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ik denk dat ik er inderdaad maar een cc voor ga aanvragen want ik kijk letterlijk elke dag wel een aflevering :face_holding_back_tears: Vind de prijs nog best wel meevallen eigenlijk!

1 like

Ja vind ik ook, zeker als je kijkt naar de hoeveelheid content die erop staat

2 likes

Ik kan iedereen espana aanraden als ze oudere seizoenen leuk vind, echt een beetje die vibe en heel uniek

1 like

Ik vind het wel jammer dat We’re Here niet op WOW staat

EDIT: omg laat maar het staat op HBO!!! :partying_face:

Ik heb mijn abonnement weer geactiveerd, omdat ik dus heel graag aan het nieuwe seizoen wil beginnen. Had al helemaal zin om vanavond te kijken. Je raadt het al: doet ie het niet. :sob: Als ik een aflevering wil starten, geeft ie aan dat ik moet abonneren. Druk ik op ‘subscribe’ en dan zegt ie dat ik al geabonneerd ben.

Heb al contact opgenomen, maar daar heb ik nu natuurlijk niks aan.

1 like

Hadden jullie meegekregen dat Cherry Valentine van UK S2 is overleden?

3 likes

Ja ik las het. Maar weet niet precies waardoor.
Zo jong ook nog

Ja bah echt zo verdrietig…

Ben benieuwd of ze er vlg week met UK nog een in memoriam in editen

1 like

is iemand het nieuwe seizoen van UK begonnen? ik was net begonnen aan espana 2 en kijk niet graag meerdere tegelijk :frowning: plots is mijn tv kalender ook super druk snap er niets van

1 like