Schilderen/tekenen/handletteren

Toevallig gisteren een pallet met metallic kleuren bij de action zien liggen 3 euro voor 24 kleuren, weet alleen niet wat de kwaliteit daar van is

3 likes

Voor het eerst in jaren weer eens aan het tekenen, m’n goede voornemen ipv hele avonden alleen maar naar mijn telefoon staren. Ik heb eigenlijk alleen maar fineliners en wat krijtjes, iemand tips voor fijne kleurpotloden? Ik hou van zachte potloden!

21 likes

Bijna jammer dat ik al zo ver ben

27 likes

Ja dit is eigenlijk altijd het beste, maar een keer de tijd nemen om naar de stad te gaan. Mocht iemand tips hebben voor een goede winkel in Eindhoven, hoor ik het graag!

@vitaminwater echt mooi!

3 likes

Uiteraard

3 likes

:snowflake::christmas_tree:Is er animo voor een kerstchallenge?!:christmas_tree::snowflake:
Je plaatst dan een foto op eerste of tweede kerstdag van jouw creatie. Materialen maakt niet uit. Wie doet er mee?!

  • Leuk, ik doe mee!
  • Ik ga het proberen
  • Nah, geen tijd

0 stemmers

2 likes

Leuk! Ik wil het tekenen weer gaan oppakken en hand letteren proberen. Maakt het uit wat je maakt?

4 likes

Nee maakt niet uit,zolang het maar met Kerst te maken heeft. Handlettering kan zeker!

2 likes

Af! Wil er eigenlijk nog een maken

44 likes

Nieuwe :sunglasses: merk dat ik een strakkere hand heb dan toen ik begon met de eerste

15 likes


Eindelijk is dit kreng af. Het duurde langer dan ik had verwacht

28 likes

Weer rustig 5,5 uur aan een stuk zitten kliederen

18 likes

Prachtig! :heart_eyes:

2 likes

Je hebt me geïnspireerd, dit lijkt me top om je lekker in te verliezen

Een vraagje, waar koop jij je schilderijen? Ik vind niet zoveel afbeeldingen echt mooi en omdat je ze toch wel in je huis wil neerzetten ergens nadat je al dat werk erin gestopt hebt…Hang jij ze ook gewoon thuis op?

1 like

Leuk!! Ik heb deze 2 van bol, heb hierboven een linkje geplaatst. Vind deze wel leuk genoeg om op te hangen. Prima kwaliteit ook, genoeg verf en bijbehoren erbij, sommige kleuren hebben alleen een tweede laagje nodig. Maar voor die prijs…

1 like

Ik heb deze scène getekend voor de challenge, uit de serie Hjem til jul! De hoofdpersoon is single en wordt tijdens Kerst als enige vrijgezel maar naast de baby’s aan de kindertafel gezet

29 likes

Yourpaintingworld.nl heeft er heeeel veel! Fijne webshop ook.

1 like

Leuk, thanks @vitaminwater @Rozevarken !

2 likes


Twee van mijn nieuwste illustraties :blush:

31 likes

Mooie plaat en je kan hier van alles bij bedenken (hoe degene zich voelt en waarom daar zit). Welk materiaal heb je gebruikt?

2 likes