Wat je even kwijt wil #57

Ze hebben de kerstwandeling die voor vandaag geplanned stond gewoon door laten gaan. stuk of 50 mensen lekker bij elkaar, inclusief kerststallen met ezels en op t eind een gebakkraam waar iedereen lekker kon samenclusteren.

Allemaal onder het mom van: We doen toch lekker wat we willen, en het is toch buiten.

Het is dat ik er te laat achter kwam anders had ik serieus de politie gebeld.

Oeps, dit was niet als reactie bedoelt maar losse post hahahaha, sorry @Vaiana

1 like

Je kan een goed doel nog geld schenken! Al is dat dan niet aan jezelf

5 likes

mijn witte sneakers zitten compleet onder de modder omdat ik opeens in het bos ging wandelen. nu kan ik twee dingen doen: proberen die schoenen schoon te krijgen of op de bank gaan liggen en nieuwe bestellen

4 likes

holy shit ik kom bij aflevering 3 van een serie er pas achter dat Ć©Ć©n van de hoofdpersonen Zack motherfucking Morris is
echt ziek hoeveel hij veranderd is, gewoon 0 herkenning

2 likes

Ik heb eindelijk de eerste oliebol van dit seizoen gegeten. Heb er maar meteen 2 gegeten om het in te halen.

1 like

Je kan mee doen met de boekenclub

Je gaat mee bakken met misschien wel de kerst challenge. Of je kiest een recept uit de beginpost.

Je kan ook nog mee doen met film kijken. Je kunt zelfs nog meestemmen.

En er is last minute nog een kerst crea challenge bedacht

Allemaal georganiseerd op het forum :grin:

Edit: vergeet ik er nog een. De laagdrempelige reading challenge. Net wel net niet in je vakantie.

37 likes

In de wasmachine doen?

1 like

Volgens mij heeft die acteur een Nederlandse vader

Ik heb vannacht iets stoms gedaan en lig al de hele dag in bed te malen. Denk dat Dry January niet eens zoā€™n heel slecht idee is.

5 likes

Heck yes, ik heb een gratis bank gevonden op marktplaats en dinsdag gaat brenger als het goed is het ophalen en leveren (Heb geen vervoer dus das dan ideaal)

15 likes

Jaaaaa, die zijn niet normaal lekker.

Je mag het ook naar mij overmaken

2 likes

Help lightbox de winter door

2 likes

Plantifulplan (instagram) deelde in haar stories een blog met ideeƫn om tijdens de lockdown te doen. Misschien staat daar iets tussen.

1 like

Ik krijg best wel wat hulp met het opknappen van mijn huisje en nu is er dus mot onderling de mensen die helpen. Ik vind dit zo lastig, want ik ben iedereen hartstikke dankbaar maar het voelt alsof ik mensen hun kant moet kiezen. Het is echt zo vermoeiend en ik heb echt zin om mijn kop in het zand te steken en nooit meer aan dat huis te denken. Heel kinderachtig, maar ik trek deze onnodige stress gewoon niet.

1 like

Oooo memories, deze cd draaide ik grijs vroeger op mijn roze slaapkamertje

1 like

Lief dat je reageert. Sowieso was het beter dat ik er even een tijdje helemaal niet voor zorg, maar op lange termijn is het de bedoeling dat we er om en om voor zorgen. Daar was hij ook mee akkoord maar nu vond hij het plots toch te lastig op zā€™n appartement. Het doet gewoon pijn dat ik haar al in een andere omgeving moet plaatsen, en dan nog net bij de mensen waar ze zo bang van is. Iemand anders laten helpen voor de zorg is vrijwel onmogelijk, de enige die mā€™n hond nog vertrouwt is mijn moeder, maar die woont in het buitenland. Wel een buurland, maar toch is ook dat niet ideaal natuurlijk. Ik weet dat het weer goed komt en zal loslopen, maar voor nu doet het nog even pijn.

Het aangepaste rooster i.v.m. de sluiting van de scholen pakt voor mij wel gunstig uit en heel fijn om even niet dagelijks jezelf te hoeven testen omdat er steeds mensen corona hebben. :slight_smile:

Dat wordt 3 weken vooral fantasy series kijken en digitaal tekenen.

15 likes

Tegen mijn moeder gezegd dat ik kerst dit jaar liever oversla (ik heb geen auto en ov zie ik niet zitten. Want deze hartpatiƫnt heeft nog geen booster) en uiteraard ben ik nu de vreselijkste persoon ter wereld. Waarom hecht men toch zoveel waarde aan een dag. Volgend jaar vier ik kerst in juni.

12 likes

Merk dat alle nieuwe maatregelen er flink in hakken met name vanwege onze bruiloft. Voor corona gevraagd en een datum geprikt en toen kwam corona. Hierdoor al meerdere keren uitgesteld. Toen in september alles beter ging een nieuwe datum gepriktā€¦alleen nu beginnen alles twijfels weer opnieuw. Gaan de maatregelen dan minder zijn, welke consessies willen we doen of moeten we gewoon cancellen en alleen trouwen voor de wet.

Merk dat het ook lastig is om het met vrienden en familie te bespreken omdat we verder niemand kennen die iets soortgelijks meemaakt.