Schilderen/tekenen/handletteren

Update: hij is af!

En een nieuwe gemaakt

57 likes

Wauw supermooi!!

3 likes

Wat een leuk idee! Dat ga ik ook eens doen met mijn dochter :heart_eyes:

Ik was in een fanatieke bui vandaag (en ik had een vrije dag en het regende)

Een soort van skyline voor een verjaardagskaartje

En daarna nog twee tekeningen via Carla Kamphuis op Instagram, een kastje nav haar wekelijkse challenge op maandag en een huisportretje. Leuk om voor het eerst in jaren weer eens met waterverf te werken. Alleen jammer van de mislukte spetter op de laatste

33 likes

Moooooi! Ik weet niet welke spetter je bedoeld (ik denk de blauwe naast het huisje?), het valt echt niet op. Wat opvallender is, is die duif die er zo achter komt loeren :joy:

6 likes

Fazant denk ik? En die haas! Heel mooi gemaakt @jenn

4 likes

Haha, ja die blauwige vlek naast het huisje idd, mij valt hij wel op! :sweat_smile:

2 likes

Haha ik moest ook zoeken :joy:

Kijk op de tafel…

3 likes

Op het tafelzeil , onder mijn schetsboek kijkt er idd een fazant om de hoek :sweat_smile: die heb ik niet getekend hoor!

2 likes

Ik ben aan het oefenen geslagen. Heb ergens wel een beetje een basis, maar de slechte eigenschap om iets niet leuk te vinden als ik er niet goed (genoeg) in ben. En het daardoor dan dus ook niet te doen… maar vind het zo zonde om niet lekker te tekenen hierdoor. Dus heb mijn schetsblok en potloden heel pontificaal op de eettafel liggen zodat het een beetje uitnodigend is om af en toe even te gaan zitten. En heb een moleskine gekocht voor onderweg, dus hopelijk post ik hier wat vaker!

8 likes

Leuk, van de Schilderclub of niet? Ik wilde ook meedoen, maar er kwam iets tussen.

1 like

Ja klopt! Ik kreeg er een reclame van op insta

1 like

Er komt een nieuwe aan, als je nog een keer mee wil doen!

4 likes

Ik zag hem ja, leuk!

Vinden jullie het leuk om weer een challenge te doen? Ik heb er één gevonden en dat is voor elke discipline. :smile:

1 like

@Zoeva Ja leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb het wat druk de laatste tijd dus heb nog twee dingen liggen die nog maar half af zijn, hopelijk kom ik er snel aan toe!:ok_woman:

12 likes

Jouw manier van tekenen/schilderen doet me denken aan mijn allereerste tekenboek

4 likes

Ohh leuk die ken ik niet! Ik word vaak wel geïnspireerd door folklore enzo, heb ook een boek over elfen met mooie illustraties!

4 likes

Ooh grappig, deze doet me denken aan een soortgelijk boek dat dan weer één van mijn eerste schilderboeken was!

4 likes

Ow ja dit lijkt ook op de tekeningen in mijn boek :blush:

1 like