Allebei. Ik heb een moleskine art schetsboek en ik heb blokken in verschillende maten van clairefontaine (mixed media, “paint on”)
Vind het allebei even fijn werken eigenlijk!
Jaaa zo eentje heb ik ook! Als je ipv dat je de folie helemaal van de top af haalt je ze met een stukje tape vast maakt blijven ze trouwens veel langer mooi. Ik hoorde dat ze super snel uitdrogen maar ik heb ze nu meer dan 6 maanden en ze zijn nog steeds nat.
Ik doe alles in mijn mixed media schetsboek maar de meeste mensen raden aquarelpapier aan omdat je veel water gebruikt.
Doet iemand wel eens mee aan het tekenuurtje van housecatillustration? Misschien leuk om hier ook te doen? Is 1 keer per week.
https://www.instagram.com/p/Cd-bWF5qm1i/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Leuk idee, nog nooit gedaan maar wil het weleens proberen.
Ik benut deze vrije dagen maar met wat uurtjes proberen en YouTube!
Ik heb een kleurplaat
uit een oud kleurboek nagemaakt met verf. Een beetje slordig maar wel grappig eindresultaat, en ik heb me weer een tijdje goed vermaakt! (Per ongeluk in een soort hyperfocus uren achter elkaar zitten kliederen)
Ohja resultaat er nog bij, wel zo leuk
@Era Ik kijk uit naar je oefeningen, vooral door posten!
Ik ben zelf als tiener begonnen maar heb heel veel lange pauzes gehad en heel lang met faalangst en onzekerheid geworsteld, sinds een paar jaar heb ik het pas een beetje los weten te laten en sindsdien is het veel leuker om dingen te maken en gaat het me ook nog eens beter af.
Probeer veel verschillende mediums, technieken, onderwerpen etc. Alles wat je leuk lijkt, doe het gewoon!
Ik heb de afgelopen tijd niet super veel kans gehad om lekker te tekenen maar ik was op bezoek bij familie afgelopen week en heb hun katten geschetst.
Wauw heel mooi!
Weer een schilderij op nummer afgewerkt. Is natuurlijk niets in vergelijking met de creaties van anderen hier, omdat ik maar gewoon een voorbeeld volg en zelf niet creatief hoef te zijn of aanleg te hebben, al vind ik het wel vaak een fijne afleiding op te schilderen en mag het resultaat er vanop een afstand wel wezen
Ik vind het knap hoor, dat zijn echt priegelwerkjes vind ik. Het is echt een kunst om het mooi te schilderen. Goed gelukt!
LOVE schilderen op nummer
Met wat voor verf doe je dit? Zo mooi!
Ahh je haalt je eigen werk helemaal omlaag, zo zonde. Je mag trots zijn op jezelf, het ziet er secuur uit! Wat doe je trouwens met zo’n schilderij als je het afhebt?
Aw wat lief Deze staat nu op mn slaapkamer, wil het daar ophangen. De overige twee die ik gemaakt heb hangen in mn woonkamer.
Nu ben ik aan een ‘gepersonaliseerde’ bezig. Heb een foto van het hondje van mijn moeder geupload op de site waar ik steeds bestel en ben die foto dus nu aan het schilderen. Is een verjaardagscadeautje, dus ik hoop dat ze er blij mee zal zijn
Painting expert !
Wat een superleuk idee zeg! Ik ga ook eens kijken
Denk dat de levertijd 20 dagen is maar bij mij duurde het wel wat langer… Misschien wel iets om rekening mee te houden want het is natuurlijk wel een werkje wat niet op één dag af is (bij mij toch niet althans )
Oh wat een ontzettend leuk idee is dit! Denk dat ik binnenkort ook zoiets ga bestellen maar dan van mijn eigen katten haha.
Edit; ik ging op de site kijken en zie sowieso één afbeelding die gejat is van iemand, dat is dan wel jammer.
Ik ben begonnen met waterverven, dit is m’n tweede schilderijtje. Vind het leuk om even iets te doen waarbij ik m’n hoofd leeg kan maken en niet steeds op m’n telefoon zit te kijken.
Ik vind het goed gelukt! Ik schilder ook sinds een paar maanden om mn hoofd leeg te maken maar ik struggle nog wel met heel veel perfectionisme.