Schilderen/tekenen/handletteren

Dit is dus het gepersonaliseerde schilderij op nummer geworden als verjaardagscadeau! Niet quoten, mss haal ik het later weg voor herkenbaarheid :relaxed:

21 likes

Gisteren dit leuke vogeltje gezien, en vandaag nageschilderd. Vind het echt leuk om te doen.

32 likes

Ik ben niet helemaal tevreden, maar voor een eerste keer een realistische vlinder tekenen vind ik hem niet slecht geworden. Combi van kleurpotloden en alcoholmarkers.

44 likes

Ik mocht van mezelf dit jaar niet meer aquarellen, want ik heb te veel hobby’s, maar toch een leuk kaartje gemaakt voor een collega die terug kwam van verlof. Hij vond het zo leuk dat hij hem gaat inlijsten! :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Gaan we weer :heart_eyes:

20 likes

@Dazed waarom boos?

Scusi, mislukte like :grin:

Vandaag voor het eerst in (te) lange tijd weer eens digitaal getekend :relaxed: Fijn om weer eens iets te maken.

27 likes

Ik wil een stempel laten maken voor mijn bedrijf, de “do not bend” stempel die ik nu heb vind ik zo onpersoonlijk haha, dus dit is een digitaal ontwerp daarvoor!

En onze D&D campaign is bijna afgelopen en we zijn al karakters aan het maken voor de volgende. Ik ga dit keer voor een Kenku (een vogel ras die niet kan vliegen) en ik vind haar nu al zo schattig hahaha. Dit is met Ohuhu stiften en potlood trouwens.

42 likes

Update! Gaat best snel. Heb ook al een nieuwe besteld :grinning: via bol, voor maar zes euro. Dan krijg je net als bij deze alleen het canvas, verf en kwasten (die van best goede kwaliteit zijn!). Maar je moet ‘m zelf spannen, dus dat is wel een nadeel

14 likes

Dit lijkt me echt heel erg leuk om eens te doen! Droogt de verf niet snel uit en is het echt heel erg gepriegel?

Ja is heel leuk! Soms is het wel een beetje gepriegel, maar daar hou ik wel van. En ik vind de verf bij deze van goede kwaliteit! Bij mijn vorige paint-by-numbers zaten er kleuren tussen die niet goed dekten. En droogt ook niet snel uit. Zal even linkje zoeken van deze leverancier

3 likes

Ahhh top! Ik ga er denk ik ook een bestellen. Je hebt me enthousiast gemaakt :smile:

1 like

Ja, ik heb een beetje last van de warmte. De tekening is digitaal.

17 likes

Haarlak fixeert volgens mij op papier, misschien ook wel op het raam? Alleen weet ik niet hoe haarlak op een raam eruit ziet en of het niet super plakkerig gaat worden ofzo :sweat_smile:

1 like

Action had een tijdje glasstiften. Posca’s schijnen ook goed te blijven zitten op ramen.

Een uit de hand gelopen potlood schets in mijn boeken-review bullet journal.

25 likes

Ennnn af. Komt bij mn vader op kantoor te hangen :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: en hij gaat er waarschijnlijk ook een lijst voor maken :pleading_face::pleading_face:

46 likes

Ahh dat vind ik echt heel lief :pleading_face:

4 likes

Deze toren nog eens geschilderd maar dan dichterbij

19 likes