Ennnn af. Komt bij mn vader op kantoor te hangen
Edit: en hij gaat er waarschijnlijk ook een lijst voor maken
Ennnn af. Komt bij mn vader op kantoor te hangen
Edit: en hij gaat er waarschijnlijk ook een lijst voor maken
Ahh dat vind ik echt heel lief
Wat maak je toch ook leuke dingen. Heel natuurlijk kawaii, als dag logisch klinkt.
Ahh dankjewel! Ik was als tiener een enorme weeb en ben door anime en manga ooit begonnen met tekenen. Grappig om te zien dat daar nog wat van over gebleven is haha.
Heb in augustus weer veel getekend met potlood in plaats van digitaal, vind het zo gaaf om te zien hoeveel verbetering in mijn tekeningen zit, na een maand al! De eerste tekening is van 29 juli, de tweede is van vandaag (30 augustus). Heb expres voor hetzelfde type hondje en kleur gekozen, zodat het verschil nog beter te zien is.
Digitaal getekend (overgetrokken van een lino die ik eerder maakte) en toen afgedrukt met de riso! Dat geeft een beetje een soort zeefdrukeffect, heel leuk!
& Ook nog een droge naald ets gemaakt, hiermee kun je met een spijker o.i.d. ‘krassen’ op een zinken plaatje of… in mijn geval, een pak ijsthee (het moet karton zijn met zo’n plastic/aluminium laagje zeg maar). Ook heel leuk om te doen (dit moet je alleen wel echt met een etspers afdrukken, dat gaat niet thuis)
Weer aan een nieuwe begonnen 🫣 deze heeft echt de meeste vakjes ooit. Dit is na 5 uur schilderen ongeveer
Wauw respect voor je geduld!
Podcast aan, wijntje ernaast, dan is het heel goed vol te houden hoor! Al had ik gisteren wel na een tijdje last van mijn rug en onderarm, die vonden mijn hyperfocus minder leuk
Haha ja dat heb ik wel met naaien bijvoorbeeld of het gutsen van een lino. Heerlijk rustgevend haha.
Heeft iemand een leuke cursus voor aquarel of procreate? Ik wil graag een digitale cursus volgen in plaats van losse tutorials.
Hier ook een schilderen op nummer gemaakt! Ik had eerder behang hiervan, m’n moeder vond dat zo mooi, dus ik heb deze voor haar gemaakt
Er zitten een paar vouwen in, wat doen jullie daarmee? Van tevoren strijken ofzo?
Ik zie de cursus van Gouden Lijntjes wel eens op insta langs komen. Vind het zelf nogal aan de prijs maar ik denk wel dat het heel uitgebreid is!