Schilderen/tekenen/handletteren

Ja ik heb nu de 2e zonder frame. Vind het wel makkelijk werken en ik denk dat je ze wel zou kunnen inlijsten of zelf spannen.

2 likes

Ben je niet bang dat het door het opspannen een craquelé effect krijgt? :sweat_smile:

Dat het makkelijker werken is vind ik wel fijn om te horen!

3 likes

Geen idee! Je zou ‘m ook zelf eerst kunnen spannen maar wel veel werk…
Het scheelt ook wel in de prijs heb ik het idee

Jazeker, maar ik had toch liever de canvasversie voor meer geld. Maar goed, ik ga het gewoon proberen.

2 likes

Eindelijk de digitale versie af, vind 'm zo leuk geworden :tada:

10 likes

Ik heb ze meestal ook zonder lijst, en als ik ze inlijst, vouw ik ze stevig rond het karton dat in de lijst zit, evt vastplakken met tape en dan zit het wel redelijk strak :slight_smile: tijdens het schilderen gewoon de vier hoeken vastzetten met iets zwaars en you are good to go :slight_smile:

Echt handig deze tip. Ik ga pas in december beginnen, want het is een sinterklaascadeau haha

Ik ben bezig met kerstkaarten maken. Als referentie Googlede ik voetballende varkens.

34 likes

Dit jaar weer bezig met inktober, dit zijn de eerste 9 dagen :slight_smile: Vorig jaar alles gedaan met waterverf en potloden en nu in Procreate, omdat ik dacht dat het me minder tijd zou kosten… verkeerd gedacht haha.

46 likes

Heel leuk :heart_eyes:

2 likes

Ik had al een tijdje niet geschilderd maar ik vond de foto voor deze week’s tekenuurtje (op Instagram) zo leuk!

Dit was de foto:

49 likes

Wow zo jaloers!

2 likes

Wat een leuk concept, ik ga het ook volgen, ik kan wel wat tekenuurtjes gebruiken
Echt een prachtige tekening heb je gemaakt!

4 likes

Tijdje niet aan gewerkt maar vanavond weer een kleur aangevuld

16 likes

Dankjewel! Ohh leuk laat zeker je resultaten zien! Ik denk ook dat ik vaker mee ga doen, vond dit heel leerzaam en leuk.

Een das die aan de marshmallow zit. Volkomen logisch

22 likes

23 likes

En nu ben ik wel even klaar met dieren en winter

23 likes

Nou ik heb toen ik hem zondag zag langskomen gelijk meegedaan! Leuk om te doen ookal vond ik de foto niet zo super. Maar daardoor juist wel goed denk ik, ik kan vaak al veel tijd bezig zijn met goede referenties zoeken en dan uiteindelijk nergens tevreden mee zijn en alsnog niet tekenen.

Ik moet in ieder geval gaan oefenen op handen zie ik al. En kleur vind ik in Procreate nog echt lastig (in het echt minder) dus ook een goeie om volgende keer te oefenen.

Lange introductie sorry

de referentie

8 likes

Oh super leuk! Wel echt een moeilijke deze week inderdaad haha, ik zal zien of ik m ook kan doen. Misschien kan ik het leuker voor mezelf maken door er een paar beesten bij te tekenen ofzo. :sweat_smile:

3 likes