Schilderen/tekenen/handletteren

Ben ineens helemaal fan van deze potloden die ik spontaan kocht op vakantie (ok laatst hier meer kleuren gehaald wel :wink: ). Hebben jullie nog recent nieuwe favorieten? :slight_smile:

10 likes

Niet het beste licht en ik ben ook niet helemaal tevreden, maar wel voor het eerst in lange tijd geschilderd met pastel. :grin:

51 likes

Op verzoek van m’n zoontje een illustratie gemaakt met olifanten :elephant:

75 likes

Wat schattig

3 likes

En nog maar een, op speciaal verzoek voor het zoontje van @Chesirecat

67 likes

Wauw love deze :heart_eyes:

1 like

Doet mij denken aan het sprookje van de Bremer stadsmuzikanten. Maar net wat andere dieren

5 likes

Haha ik moest even googlen, maar inderdaad ja. Ik was niet stiekem geïnspireerd… kende het sprookje niet, zover ik weet.

3 likes

Nou nu verwacht ik wel een nieuwe versie met de Bremer stadsmuzikanten. :rofl:

1 like

Hahaha, wie weet als ik me verveel :laughing:

1 like

Goed, misschien wordt het saai… maar ook voor @Maanzaad een plaatje :relaxed:

51 likes

Wow hoe doe je dat zo snel.

3 likes

het heeft geen verdere uitleg nodig lijkt mij

4 likes

Zwanger op de bank liggen en niks anders kunnen :grimacing:

3 likes

Dan nog, vind t echt knap.

3 likes

Wat knap joh! Doe je dit digitaal? Welk programma gebruik jij als ik vragen mag? :blush:

2 likes

Lief, dank je wel! Ik teken inderdaad digitaal op de iPad. Ik gebruik Procreate.

5 likes

Gaaf en super knap, ga zo door!!

3 likes

Ben nu aan deze bezig. Ik weet nu niet of ik hem alleen af hoef te maken door wat details toe te voegen (op de grond, in de lucht enz) of dat ik iets drastisch om moet gooien voordat ik ‘m af vind… :thinking:

38 likes

Ik denk dat als je te veel details erbij doet dat dat afleidt van de dinosauriër.

Je kunt eventueel wat bomen in de verte tekenen, maar zelfs dat vind ik niet nodig

3 likes