Schilderen/tekenen/handletteren

Is er iemand die dotpainting doet? Heb allemaal spullen gekregen om er mee te beginnen en hoop dat ik ooit zoiets moois kan maken

14 likes

Dank je! Dan ga ik ‘m vandaag gewoon afmaken zoals ik in m’n hoofd had en zie ik wel of ik blij ben met het resultaat :laughing:

1 like

Je maakt echt hele leuke dingen!

2 likes

Echt zo leuk dit! Nu al een heel mooie serie :smile:

3 likes

En @Cajun-moon, bedankt!! :relaxed:

4 likes

Jaaa echt @DelilahBard ik zou dit zo kopen en inlijsten!

3 likes

Done. Voor @Glitterpen :grin:

40 likes

Ahh. Misschien toch eens kijken naar een Etsy shop dan :grimacing:

9 likes

Jaaaa doen!!!

3 likes

Dankjewel :heart::pleading_face: echt supermooi! Ik ga m uitprinten en op de kinderkamer hangen :blush:

1 like

Ik ben door m’n vrienden heen… :laughing: Is er hier nog iemand die ik er blij mee kan maken?

Ik zal er eentje maken voor de eerste die hier twee dieren, een kleur en een activiteit ter inspiratie noemt. Geen beloftes over wanneer het af is :crazy_face:

9 likes

Een beer, een konijn. De kleur blauw en de activiteit is vissen :stuck_out_tongue_winking_eye: of bowlen! Hahaha

2 likes

Ohh leuk, voor je tweeling?! Daar kan ik wel wat mee :grin:

3 likes

Jaaa haha, leuk! Echt knap hoor wat jij al zo snel allemaal kan maken.

2 likes

Ja joh negeer mij maar :triumph:

2 likes

Maar dat zijn vier dieren :pleading_face: weet niet of ik dat wel kan.

4 likes

Heb je een uitdaging :pleading_face:
Nee joh, teken lekker wat je zelf wilt

2 likes

Ah iemand was me al voor maar:
Een kip (duh!), schaap en alpaca die aan het jongleren of aan het dansen zijn. De kleur groen :smile:

4 likes

Ik heb 2 schilderen op nummer gedaan die ik voor eindresultaat heel leuk vond maar om te maken niet zo leuk (oa die geïnspireerd op de amandelbloesem van v gogh). Nu ben ik zo’n geval van star wars aan het maken (weet ik veel hoe die heten) En ook al houd ik dus niet van star wars, hij is zooo leuk om te maken door de sprekende kleuren!

10 likes

Een stormtrooper, maar je mag dat gerust vergeten

2 likes