Schilderen/tekenen/handletteren

Haha o ja die :grimacing: ik ha m’n best doen om het te onthouden want dit is natuurlijk algemene kennis

1 like

Ik vind ze allemaal heel mooi! Zeker een Etsy-winkeltje openen als je daar tijd en puf voor hebt!

Mocht je je na alle voorgaande suggesties nog vervelen, dan heb ik ook nog wel iets:
Een aap en een gansje, zeegroen/petrol en springen

2 likes

@DelilahBard Ik word zo vrolijk van jouw posts en tekeningen! Ik ben nu al benieuwd naar je volgende tekening.

1 like

Dank jullie wel allemaal! Die voor @appa is al bijna af denk ik :blush:

3 likes

Ik vind ze stuk voor stuk ook zooo leuk @DelilahBard. Knap ook dat je het allemaal zo snel kan maken.

1 like

I think I’m done @appa

Proces:

61 likes

Een komodovaraan, aap, oranje en koken. Maare eigenlijk is lezen een betere denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ssstttt :joy:

En bedankt voor alle suggesties jongens. Ik ga me eerst maar eens verdiepen in een Etsy shop want anders loop ik al jullie inkomsten mis :laughing:

12 likes

Ben zo jaloers. Ben geinspireerd door je stapeldieren. Maar kan nooit zelf iets acceptabels maken ben ik bang.

2 likes

Aww, ieder z’n ding toch. Wel leuk als ik iets van inspiratie kan geven zo. En las eerder dat je pas recent begonnen bent met tekenen… gewoon veel uren maken! :relaxed:

Aaah wat ontzettend leuk, dankjewel! :smile:
De beer is zo cute :face_holding_back_tears:
Super leuk voor op de kinder kamers :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Waar maak je dit in, dit is echt prachtig!

2 likes

Als je je nog een keer verveelt en je wilt net iets anders doen zijn er ook genoeg fans voor een turtolio op procreate :joy:

1 like

Hahah blijkbaar. Nou, voel mezelf net een beginner dus zou niet weten waar ik moest beginnen met uitleggen… maar wie weet, ooit.

En @Kareltje, procreate op de iPad dus!

1 like

Omg :pleading_face::pleading_face::pleading_face: Mocht je je ooit nog vervelen: een witte Pauw en een bij, tussen de bloemen die ze aan het ruiken zijn 🄹

2 likes

Heel leuk! Mag ik vragen welke brushes je gebruikt voor de achtergrond? Voor dat waterverf effect?

1 like

Ja dat is een brush die ik zelf gemaakt heb, aan de hand van een YouTube filmpje. Is al een hele tijd geleden. Mocht je echt interesse hebben kan ik kijken of ik het filmpje nog kan vinden :relaxed:

1 like

Ik heb wel interesse in het filmpje als je het nog kan vinden! En in welke andere brushes je gebruikt?

Edit; Doe je ook huisdieren tekenen? Als je een Etsy shop hebt wil ik wel een tekening bij je bestellen!

En @de_kluizenaar, volgens mij komt hij aan bod in dit filmpje, samen met nog andere brushes. Dichter bij dan dit kom ik niet helaas, sorry. Make Procreate Brushes: Beginner Basics Part 2 - Watercolor & Oil - YouTube

En ik teken niet echt huisdieren nee… denk ook niet dat ik via Etsy custom tekeningen ga aanbieden helaas :grimacing:

4 likes

Ah maakt niet uit, dacht dat je misschien verzoeken deed aangezien je laatste paar tekeningen hier gemaakt waren op verzoeken van forummers.

Dankjewel voor de link! Ik ga eens oefenen, misschien dat ik dan zelf mijn katten kan gaan tekenen haha.

2 likes