En anders doe je de simpele vorm.
En @Wolf, dit is ook echt heel leuk ja!
Ja de verzoeken waren vooral ter inspiratie van mezelf eigenlijk⊠Ben bang als mensen die ik niet âkenâ via Etsy me betalen om iets te tekenen, ik het nooit goed genoeg kan doen en ik van alles moet aanpassen en het niet meer van mij is ofzo⊠misschien een irreĂ«ele angst hoorâŠ
Ik zag ook later pas je andere vraag. De enige twee brushes die ik nog meer gebruikt heb staan onder drawing: little pine en freycinet.
Eigenlijk niet. Je trekt altijd zeikers aan, als je verzoekjes doetâŠ
Zoals ik, waar blijven mijn Bremer stadsmuzikanten
Ja precies. Stel je voor dat de hele wereld vol Schaatmatâten is dat gaat me te ver.
Hoe weet jij mijn nom de plume?
ik was ooit jouw Etsy klant
Ik heb weer verschillende risoprints gemaakt! En ook een video over mijn proces, mocht iemand dat leuk vinden (ik wil niet telkens een shameless plug doen maar omdat er leuke reacties op mijn vorige riso kwamen dacht ik dat het misschien interessant kan zijn de link: Making a risograph on Procreate // riso printing - YouTube
En natuurlijk de prints!
Het neon roze is bijna onmogelijk om vast te leggen haha, het is wel echt neon!
Oh wow die linker
Bedoel je van die kaartjes? Dat is van origine een lino Die ik hier volgens mij ook nog niet gepost heb?
Oh, zo gaaf! Echt heel mooi geworden Ik ga je filmpje kijken!
Leuk die video! Ik had geen idee hoe een riso gemaakt werd. Ik ben geabonneerd op je kanaal
Ahh wat leuk!
Lijkt me echt super tof om een keer een riso te maken!
Ja is echt leuk om te doen
Ik heb ook weer eens wat getekend/gedrukt dit weekend. Wilde een afscheidscadeautje maken voor een collega die weg gaat en die onze afdeling altijd een zinkend schip noemde.
Links is een lino print op stof met het bootje geborduurd en rechts is een print op gewoon papier.
Wat een origineel, tof cadeau!
Lekker bezig jij!
Nou eerder mijzelf forceren om uit die creatieve block te komen