Posca markers zijn binnen en ben er heel blij mee heb de planeten op hout getekend, en even een heel snel simpel landschapje gemaakt. Geen hoogstandjes, maar geniet er onwijs van om na een hele lange tijd weer creatief bezig te zijn! Nu wil ik natuurlijk nog meer kleuren
Nieuw probeersel. Vind het leuk om het medium te leren kennen. Weer heel anders dan wat ik al heb. Zijn er anderen die met paint markers werken? Ben wel benieuwd naar wat je er allemaal mee kunt!
Ha wat grappig, ik moest meteen aan haar werk denken zonder de tekst te lezen Goede cursus dus
Leuk!!
Haha ik herkende het ook meteen.
Ik heb afgelopen weekend het Patreon account van ‘SketchingScottie’ ontdekt. Hij maakt allemaal schets/watercolor tutorials op youtube en heeft op Patreon uitgebreidere oefeningen en uitleg staan. Echt leuk om hiermee meer te oefenen met het schetsen van personen
Naar aanleiding van zijn tutorials:
Eigen schets op locatie (wel thuis afgemaakt)
Ik heb meegedaan aan de Seamarathon van DrawingDog. Een gratis online cursus met waterverf in een zeethema. Er zijn vijf lessen (en een bonussen als je goed oplet), maar ze zijn maar een paar dagen beschikbaar, dus ik heb de drie leukste eruit gepikt en gemaakt.
Ik zag de advertentie nog steeds voorbijkomen, ik denk dat je nog steeds kan inschrijven, dus misschien schrijf ik me nog wel een keer in met een ander mailadres voor de rest van de lessen, maar voor nu vind ik het wel even goed, ik heb nog zoveel wat ik wil maken… maar was leuk en leerzaam om te doen!
Dat roze bij de eerste had trouwens witblauwig moeten zijn, maar mijn afplaktape gaf af
Heel leuk, bedankt voor de tip! Heb toch een maandje vrij en genoeg tijd om dit soort dingen nu te doen!
Heeft er iemand verstand van leerverf? En dan specifiek angelus?
Ik heb de eerste les gedaan. Vond de zee ster maken wel leuk, goed om eens mijn comfort zone uit te komen. Vond haar manier van lesgeven niet prettig dus zal de rest niet volgen denk ik.
Ben ook weer eens aan de slag gegaan. Echt lastig om de structuur van de natuur aan te brengen. Toch maar eens vaker natuur tekenen in plaats van architectuur, vind het echt mooi als je dat kan.
Wat een mooie werken komen hier voorbij ik zit sinds september “op schilderen” oftewel ik ga naar een atelier in de buurt waar al het materiaal is en de eigenaresse die tips en uitleg geeft haha. Met acrylverf is het.
Ik heb eerst op papier gewerkt met oefenen en heb vorige week mijn eerste werk op canvas afgemaakt. Het is wat grover dan het meeste werk wat ik hier zag maar dat is maar goed ook want mijn fijne motoriek is een beetje behelpen haha
Ik vind het echt super mooi! Echt knap! Als ik dit zou kunnen zou echt m’n hele huis volhangen denk ik hahaha
Dankjewel!! ja tbh doe ik dat ook hahaha
Deze tulp moet ik komende week nog even vernissen en dan kan die mee naar huis.
Dit hieronder was op papier en had daarvoor alleen nog maar met technieken geoefend, dit beeldde voor het eerst echt wat uit. Deze hangt inderdaad ook aan de muur! Denk dat ik de tulp ervoor in de plaats doe voor de voorjaarssferen haha
Groot gelijk haha!
Oh die pompoenen zijn ook leuk inderdaad! Goeie om af te wisselen
The perfect sketchbook van Etchr of die van Hahnemuhle, beide die van 100% katoen papier.
Die van hahnemuhle zijn fijn hiervoor! Die zijn er met verschillende kleuren papier, maar heb zelf alleen ervaring met het witte papier
Ik gebruik sinds kort Canson montval aquarelblokken. Deze blijven heel goed, hoe nat het papier ook wordt👌
Ik heb deze nagemaakt van YouTube (ongeveer)
Ik vond mezelf nooit creatief of goed in tekenen maar ik vind het echt goed gelukt. Het noorderlicht mislukte wel steeds dus heb het maar een beetje anders gedaan
Long shot maar weet iemand een fysieke winkel in bij voorkeur het midden van het land waar Deco Art Americana verf wordt verkocht?