Schilderen/tekenen/handletteren

The perfect sketchbook van Etchr of die van Hahnemuhle, beide die van 100% katoen papier.

4 likes

Die van hahnemuhle zijn fijn hiervoor! Die zijn er met verschillende kleuren papier, maar heb zelf alleen ervaring met het witte papier

1 like

Ik gebruik sinds kort Canson montval aquarelblokken. Deze blijven heel goed, hoe nat het papier ook wordt👌

1 like

Work in progress

19 likes

Ik heb deze nagemaakt van YouTube (ongeveer)

Ik vond mezelf nooit creatief of goed in tekenen maar ik vind het echt goed gelukt. Het noorderlicht mislukte wel steeds dus heb het maar een beetje anders gedaan :joy:

35 likes

Long shot maar weet iemand een fysieke winkel in bij voorkeur het midden van het land waar Deco Art Americana verf wordt verkocht?

1 like

Creawerk almere volgensmij heb ik het wel eens gezien daar

1 like

Thanks, die had ik gevonden, maar het adres op de website lijkt een woonadres. Ken jij een winkel van Creawerk waar ik zonder afspraak binnen kan lopen?

Je kan alleen bij haar langs op afspraak.

1 like

Dank je wel.

1 like

Klaar! Ik vond het heel lang lijken op iets dat iemand van 6 jaar ook kan haha. Maar door het waasje ben ik er wel blij mee!

Heb ook alweer een plan voor een nieuw schilderij, sta me bij… :sweat_smile:

plan

17 likes

Vandaag maar weer eens een x gaan schilderen :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik vind art with flow en Genevieve’s design studio wel leuke hebben! Beide op youtube

1 like

Ik wil eens wat uitproberen met acryl stiften. Bij de action zie ik verschillende soorten, heeft iemand hier ervaring mee?

2 likes

Ik probeer het ‘perfecte’ een beetje los te laten en gewoon lekker te schetsen, maar vind het nog best lastig. Heb ook al een tijdje niet getekend, dit is de eerste sinds weken weer.

11 likes

Oké, verwijderd… las over KLEURpotloden heen :nerd_face:

Edit: deze zijn oké https://www.action.com/nl-nl/p/2538430/bic-kleurpotloden/

1 like

Gewoon een setje van Bruynzeel of Faber-Castell? Bijvoorbeeld deze (en lijkt me best een prima deal):

3 likes

Ik heb een zwarte doos van de action met 48 of 60 kleuren, die vind ik fijn. Maar laatst hadden ze hem niet meer.

2 likes

Mijn vriend en ik zitten in creatieve fase. Ik kom (nu) nog niet verder dan kleurplaten, maar hij ging gister “even” wat proberen zelf te maken. Komt 'ie hiermee aan:

Moest het even delen. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar vind hem echt zo cool.

11 likes

Hele late reactie, maar er is echt een heeeele goede kwaliteit set (en goed te betalen) van Faber Castell. Het gaat om de black edition set! Echt super mooie kleur, beetje vettig, mooie te blenden en werkt ook goed op zwart papier. Echt een dikke aanrader! Je hebt verschillende sets met meer / minder kleuren en gewoon op bol te bestellen

1 like