Creawerk almere volgensmij heb ik het wel eens gezien daar
Thanks, die had ik gevonden, maar het adres op de website lijkt een woonadres. Ken jij een winkel van Creawerk waar ik zonder afspraak binnen kan lopen?
Je kan alleen bij haar langs op afspraak.
Dank je wel.
Klaar! Ik vond het heel lang lijken op iets dat iemand van 6 jaar ook kan haha. Maar door het waasje ben ik er wel blij mee!
Heb ook alweer een plan voor een nieuw schilderij, sta me bij…
Ik vind art with flow en Genevieve’s design studio wel leuke hebben! Beide op youtube
Ik wil eens wat uitproberen met acryl stiften. Bij de action zie ik verschillende soorten, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik probeer het ‘perfecte’ een beetje los te laten en gewoon lekker te schetsen, maar vind het nog best lastig. Heb ook al een tijdje niet getekend, dit is de eerste sinds weken weer.
Oké, verwijderd… las over KLEURpotloden heen
Edit: deze zijn oké https://www.action.com/nl-nl/p/2538430/bic-kleurpotloden/
Gewoon een setje van Bruynzeel of Faber-Castell? Bijvoorbeeld deze (en lijkt me best een prima deal):
Ik heb een zwarte doos van de action met 48 of 60 kleuren, die vind ik fijn. Maar laatst hadden ze hem niet meer.
Mijn vriend en ik zitten in creatieve fase. Ik kom (nu) nog niet verder dan kleurplaten, maar hij ging gister “even” wat proberen zelf te maken. Komt 'ie hiermee aan:
Moest het even delen. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar vind hem echt zo cool.
Hele late reactie, maar er is echt een heeeele goede kwaliteit set (en goed te betalen) van Faber Castell. Het gaat om de black edition set! Echt super mooie kleur, beetje vettig, mooie te blenden en werkt ook goed op zwart papier. Echt een dikke aanrader! Je hebt verschillende sets met meer / minder kleuren en gewoon op bol te bestellen
Wat een talent hebben jullie zeg.
Ik volg dit topic mee. Tekenen is een oude hobby van mij die ik heel graag weer op zou willen pakken!
Ik zie dit topic weer omhoog komen en bedacht me dat ik ook nog wat tekeningen heb om te delen. Heb een nieuwe brushset voor procreate dus die wilde ik graag uitproberen. Ik heb op Instagram mensen om random herfst ideeën gevraagd en vervolgens zonder te perfectionistisch te willen zijn deze dingen getekend. Vond het leuk om weer eens een beetje een andere stijl uit te proberen.
Edit: waar ik wel echt tegen aanloop trouwens, is dat ik het zo jammer vind dat ik de aquareltextuur kwijt raak door het smudgen. Iemand toevallig een tip voor een goede brush en/of techniek daarvoor. Ik gebruik ook gewoon ‘textured paper’, maar dan nog…
Helaas geen creaties van mij, maar ik heb wel een vraagje:
Mijn oma heeft vroeger regelmatig getekend/geschetst met een balpen, waarmee ze met wat water en haar vinger de inkt kon uitvegen om schaduw ed te maken (die inkt is nu jaren later nog steeds op die manier uit te vegen). Nu is ze op zoek naar zulke pennen, maar wat voor soort kan dat geweest zijn?
Ik ben bij pipoos aan het zoeken, en de watervaste pennen lijken het mij niet, maar zou zoiets kunnen werken?
Ik heb geen ervaring met die specifieke pen, maar de inkt is op waterbasis dus het lijkt me een goede kanshebber!
Wat mooi en gedetailleerd :o Zijn ze uit klei gemaakt?