Schilderen/tekenen/handletteren

Wauw ze zijn echt heel erg mooi! Heb je wellicht ook een webshop oid waar je ze in verkoopt?

4 likes

Wow, zo mooi!!

2 likes

Lief allemaal, dank jullie wel!
Jaa ik verkoop ze ook via mijn eigen webshop Prints by AngĂ©lica – Prints van AngĂ©lica :slight_smile: (maar da’s niet de bedoeling van deze post hoor, vind het vooral leuk om te delen :))

8 likes

Zo vatte ik het ook niet op hoor! Maar ik heb net m’n slaapkamer aangepakt en ik zocht nog mooie nieuwe kunst van vrouwelijk kunstenaars. En ik vind de prints erg mooi!

4 likes

Dankjewel :heart::heart:

3 likes

Hoe bewaren jullie al jullie tekenigen? Dit jaar ben ik weer heel actief bezig na jaren niets doen omdat ik mezelf de uitdaging heb gegeven om iedere week iets te maken. Tot nu toe verzamelde ik alles gewoon op hoop zoçnder zorg of systeem maa rhet begint onhandig te worden.

Voor de uni vroeger had ik een map met insteekhoezen maar die waren ook best wel duur herinner ik mij nog. Ik teken en schilder voornamelijk op A3 met soms A5 en A4.

Ik heb een leuk klein schetsblokje gevonden met dik papier en dacht eraan om dit mee te nemen op vakantie met een klein setje aquarell en een fineliner. Nu leek het me leuk om bijv huisjes te schilderen. Ik meen me te herinneren dat Cynthia (voor ze nef haar eigen cursus kwam) hier ook een online course voor gedaan had. Weet iemand toevallig welke dat was, of zijn er aanraders?

Ik ben na een halfjaar eindelijk klaar met m’n schilderen op nummer schilderij! Niet omdat het mega precies was maar omdat ik er vaak geen zin in had om er echt voor te gaan zitten maar hij is af :blush:

2 likes

Foto!:grin:

1 like

Even een snelle foto gemaakt haha. Ga hem denk ik wel inlijsten en op het toilet hangen want daar hangt nu een Harry Potter diamond painting al 3 jaar en daar ben ik wel een beetje op uitgekeken

39 likes

Oh wauw heel mooi!:heart:

1 like

Heel tof, laat ze vooral hier zien!

Carla Kamphuis heeft daar een boek over gemaakt en op insta inkypaperhouse schildert ook prachtige huizen of eigenlijk vooral winkels.

Heb alleen van beide geen boek/cursus gekocht/gevolgd

Goede tips, thanks! Zie dat dat boek van Carla op koboplus staat, dus die heb ik gelijk even klaargezet voor de vakantie

1 like

@ciselering ik ben nog steeds heel blij met de prints die ik bij je gekocht heb. Ik vind ze zo mooi dat ik het nu zelf ook aan het leren ben! Mijn werk heeft sindskort een risoprinter en ben op moment bezig met mijn eerste eigen plaat ontwerpen :smiley:

En ik zag dat je shop offline is, wanneer komt die weer ongeveer online? Mijn zus vindt je prints ook heel mooi en wil haar er eentje voor haar verjaardag geven.

11 likes

Ah wat een leuke post zeg!

Ik ben de laatste tijd weer bezig met handletteren. Wie doet dat nog meer? Ik heb er al een tijdje niks meer over gezien in dit topic

3 likes

Ah wat lief!! Dankjewel :heart: Ik heb de shop zojuist weer online gezet (vanwege vakantie dichtgedaan en niet meer aan gedacht online te zetten want de bestellingen waren al minimaal de laatste maanden haha).

Wat leuk dat je ook een RISO printer kan gebruiken :smiley: Welke kleuren hebben ze?

2 likes

Wij hebben Rood, Groen, Blauw, Zwart, Grijs, Wit, Bruin, Teal, Goud (Sojaolie), Fluor Geel, Fluor Roze & Fluor Oranje. Het is een dubbeldrum A3 printer, het exacte type weet ik niet maar zou ik wel even kunnen bekijken!

En leuk dat je shop online is! Ik ga bij m’n zusje polsen waar ze kunst zou willen ophangen en welke ze graag zou willen.

2 likes

Woah een dubbele drum, tof! En lekker veel kleuren ook, nice :smiley:

Hier m’n prutsel aan de hand van het boekje van Carla. Staat fijne stap voor stap uitleg in, dus perfect om je hoofd leeg te maken en niet te veel zelf na te denken. Is wel meer tekenen dan verven, maar leuk om mee te gaan experimenteren.

Huisportretje

Naar voorbeeld van Carla

Van een huisje in het dorpje op vakantie

25 likes

Deze foto is het moment dat ik me realiseer dat ik de verf compleet verkeerd gebruikte. Ik gebruikte het gewoon als waterverf :joy: