Schilderen/tekenen/handletteren

Hoiii ik ben er weer met een paar laatste risoprints. Heb er veeeeel gemaakt dus zal jullie de meeste besparen, maar de laatste tijd ben ik aan het experimenteren met foto’s printen (met de riso printer, een soort stencil/kopieermachine met intense kleuren). Als je de techniek al niet kent is dit niet zo boeiend denk ik, het is een beetje een niche :joy:

En ook een tekening geïnspireerd door mijn tuin! (Zit in mijn granny gardening era) De tulpen van de foto’s komen uit eigen tuin :smiling_face_with_three_hearts:

En geen idee of dit voor hier een vraag is maar: ik ben op zoek naar beurzen/markten om te staan om die dingen kwijt te raken :joy: Misschien hebben jullie nog wel een idee/zijn jullie iets tegengekomen? :grimacing:

52 likes

Maker Market misschien? Ben alleen een paar keer op die van Haarlem geweest, dus ik ken het aanbod van de andere locatie(s) niet, maar denk dat je prints goed passen bij de andere verkopers daar.

1 like

Oeh leuk, ga ik opzoeken, dankjewel!

Zeldzaam mooi markt. Is in verschillende steden volgens mij. Zelf nog nooit geweest dus weet niet of het wat is.

3 likes

Wauw ze zijn echt heel erg mooi! Heb je wellicht ook een webshop oid waar je ze in verkoopt?

4 likes

Wow, zo mooi!!

2 likes

Lief allemaal, dank jullie wel!
Jaa ik verkoop ze ook via mijn eigen webshop Prints by Angélica – Prints van Angélica :slight_smile: (maar da’s niet de bedoeling van deze post hoor, vind het vooral leuk om te delen :))

8 likes

Zo vatte ik het ook niet op hoor! Maar ik heb net m’n slaapkamer aangepakt en ik zocht nog mooie nieuwe kunst van vrouwelijk kunstenaars. En ik vind de prints erg mooi!

3 likes

Dankjewel :heart::heart:

3 likes

Hoe bewaren jullie al jullie tekenigen? Dit jaar ben ik weer heel actief bezig na jaren niets doen omdat ik mezelf de uitdaging heb gegeven om iedere week iets te maken. Tot nu toe verzamelde ik alles gewoon op hoop zoçnder zorg of systeem maa rhet begint onhandig te worden.

Voor de uni vroeger had ik een map met insteekhoezen maar die waren ook best wel duur herinner ik mij nog. Ik teken en schilder voornamelijk op A3 met soms A5 en A4.