Heb vooral veel inspiratie van pinterest! Eentje volg ik op instagram zij heet laura horn
Dank je! Die ga ik meteen ook volgen
Heeft iemand tips voor een goede starters set kleurpotloden? Heb al de Faber-Castell aquarel potloden. Zit te denken aan de Gold Faber en dan 12. Of beter wat meer zodat ik meer kleurkeuze heb?
Jaaa de Polychromos! Maar die zijn knetterduur en ik had gelezen dat ze minder handig waren voor een beginner. Of zal ik maar direct een grote uitgave doen want wil ze toch waarschijnlijk wel uiteindelijk
Misschien is het ook wel leuk om hier progress te delen? Ik ben nu bezig met een schilderijtje van koi karpers, ben even helemaal klaar met het water dus denk dat ik zo aan de vissen ga beginnen
Ik ben begonnen met aquarelverven en vind het heerlijk ontspannend. Deze aan de hand van YouTube-filmpjes gemaakt.
Helemaal leuk dat het hier zo actief is! Ik aquarel wel vaker en doe vooral veel vanaf skillshare, vind ik echt handig en de eerste maand dacht ik gratis :). Tis vaak even zoeken maar dan heb je ook wat!
Gaan het kooikarpers worden?
Wat heb je dat water prachtig gedaan!
Haha ik vind ze het zeker waard!
Echt tof om te zien wat iedereen maakt. Ziet er mooi uit allemaal!
Zou het trouwens leuk zijn om een eigen art challenge te doen hier? Dat we alles in een Dropbox zetten
Ja!
@Alessandra dankjewel!
@Nivi @fiooltjes krijg helemaal zin om te aquarellen door jullie, heel leuk!
@anon43983847 ja dat lijkt me vet leuk!
Leuk! Dan maak ik morgen wel even wat polls en een Dropbox aan
Thanks! Ik zit het op insta: daintystudio
Lijkt me leuk! Hopelijk kan ik er tijd voor vrij maken (nu met thuiswerken en peuter van 3)
Tof idee! Lijkt mij ook echt leuk
Ik ben je gaan volgen, hele mooie dingen maak je!
Ik heb de vogeltjes trouwens zo afgemaakt. Mijn werk vroeg of mensen leuke dingen van zichzelf hadden om te delen voor een opbeurend filmpje. Aangezien iedereen nu thuis werkt vond ik dit wel grappig van mezelf :’)
Zo leuk! Wat voor verf gebruik je?