Schrijftopic

Ja, dit lijkt me leuk! Ik schrijf vooral vaak samen met anderen aan een verhaal, maar ik had recentelijk inspiratie voor een “eigen” verhaal. Het is echter al heel lang geleden dat ik alleen heb geschreven, dus ik spar graag! Stuur me gerust een DM als je dat leuk lijkt (:!

Wat vind je van het lesmateriaal?

Ik zag gisteren een booktuber die een leuk idee had! Open een boek in je boekenkast en kies een random zin. Dat is de openingszin voor jouw verhaal. Of… Schrijf een verhaal uit een boek verder, maar dan 10 jaar later.

1 like

Hoe gaat het bij jullie met schrijven?

Ik heb vorig jaar een cursus gevolgd bij de Online Schrijfschool, feelgood novelle schrijven inclusief manuscript beoordeling. De bedoeling was dat ik het verhaal op 1 september zou inleveren, ik moest nog een paar hoofdstukken. Toen ben ik plotseling veel te vroeg bevallen waardoor ik die deadline natuurlijk niet gehaald heb :sob:

Ik zou het doodzonde vinden als ik het nu niet afmaak, dus ik ben weer vol goede moed begonnen met het schrijven van de laatste hoofdstukken tussen alle dutjes en voedingen door. :muscle:t2: Het blijft zo leuk om een verhaal wat in je hoofd zit, ook daadwerkelijk op papier te krijgen! Mijn doel is nu om het in te leveren voordat ik weer ga werken (begin maart). En dat schrijf ik hier ook even op als stok achter de deur :joy:

6 likes

You can do it!

Ik heb gisteren op het laatste moment nog een kort verhaal ingestuurd voor de NPO verhalenwedstrijd! Dus mijn doel voor dit jaar, een verhaal afmaken en insturen voor een wedstrijd, is gewoon gelukt!!

8 likes