Hee ja het gaat wel oké, ik merk dat ik er heel veel mee bezig ben in mijn hoofd wat enerzijds een beetje vermoeiend is, maar anderzijds ook wel goed juist, heb het gevoel dat ik de mentale knop nu wel echt om heb gezet. Vorige week was ik wel echt nog erg warrig qua ideeën maar door het gesprek met mijn begeleider heeft het wel wat concreter vorm gekregen dus dat is fijn. Ik wil proberen om het binnen 2 maanden af te maken dus moet nu dan wel even vol gas, eigenlijk staat er een halfjaar fulltime voor. Maar ik wil het nu gewoon echt graag zo snel mogelijk afronden, en heb er ook wel een beetje zin in (dat het af is vooral). Heb ook eerlijk tegen mijn begeleider uitgesproken dat mijn streven is om een zo snel en pijnloos mogelijke voldoende te halen, dus het wordt geen theoretisch meesterwerk ofzo. Gelukkig is er nu in de lockdown verder toch niks te doen, dus even flink meters maken komende tijd! Ik hoef hem gelukkig niet te verdedigen dus het is gewoon een kwestie van schrijven en klaar.
@Ishq beetje hetzelfde schuitje klinkt het, jij ook succes!