Het is zeker waardevol! Ook heel relevant omtrent de huidige zorg en hoe dat wordt ingericht. Dank je, moet goedkomen!
Oh interessant! Scheelt dat alle data er al is, haha. Heb je een chille begeleider die kan helpen met de analyses?
Het is zeker waardevol! Ook heel relevant omtrent de huidige zorg en hoe dat wordt ingericht. Dank je, moet goedkomen!
Oh interessant! Scheelt dat alle data er al is, haha. Heb je een chille begeleider die kan helpen met de analyses?
Heel cool!
Ja echt fijn dat ik lekker uit mijn luie stoel kan researchen. Mijn tweede lezer gaat me helpen met de analyses, en dat is een chille man dus daar ben ik blij mee! Maar eerst lekker zelf proberen.
Ik ben ook bezig! Mijn deadline is 7 juli maar ik stress hem wel heel erg haha
Leuk! Wat voor onderzoek doe je? En nog ruim een maand, gaat lukken joh
Ik schrijf een scriptie over privacywetgeving. Ja ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!! Blij als het allemaal klaar is hah
Ik wel! Ben als ik dit heb ingeleverd afgestudeerd
Ik doe ook een master
Jep
Ik ben ook bezig met mijn masterscriptie en ik ben er helemaal klaar mee. Moet m 10 juni inleveren, maar ik moet nog zoveel doen. Het analyseren heeft meer tijd gekost dan ik had verwacht, iedere keer dat ik dacht dat ik er bijna was, kwam ik erachter dat ik met een stap vooruit, tien stappen achteruit deed. Nu lijkt het analyseren grotendeels klaar te zijn gelukkig, maar moet de hele discussie nog
Heb echt zoveel stress van dit project, en zal zo blij zijn als het er straks op zit.
Ik voel al jullie stress zo erg, ben ook bezig met mijn masterscriptie. Het is de eerste scriptie die ik ooit schrijf (heb hiervoor een hbo kunstopleiding gedaan, waar je niet echt een traditioneel onderzoek doet in je afstudeerjaar) dus ik ben constant aan het twijfelen over ĂĄlles. Ga woensdag weer even met mijn begeleider zitten, gelukkig was ze wel positief over mijn eerste analyse. Heb ook nog niet echt een deadline, wat de stress eigenlijk alleen maar verhoogt haha, dus ga woensdag ook even om een strikte eindversie-deadline vragen.
Fijn dat je begeleider positief was over je eerste analyse! En succes de komende tijd
Ik ben bezig met de laatste loodjes en UGH ik ben er zooooooo klaar mee. Heb het gevoel dat alles wat ik opschrijf niet goed is en dat het nooit goed gaat zijn en dat alles helemaal in duigen valt. Kut kut kut kut tyfus scriptie gvd
Ik herken dit gevoel zo erg en het is echt kut! Helpt het misschien om gewoon op te schrijven wat je wil schrijven als âkladâ en later evt teruglezen en aanpassen? Dan heb je niet per se de druk dat het gelijk perfect moet en heb je toch wat op papier. Je kan het later altijd nog wissen als het het Ă©cht kut is, maar vaak is het gewoon bruikbaar al zijn het maar een paar onderdelen
Ja het probleem is dat ik het vandaag op moet sturen voor de laatste feedbackronde, want volgende week inleveren. Maar goed een 6 is ook goed en afgestudeerd!!! Ik snap ook niet hoe ze op mijn opleiding (geneeskunde) hebben bedacht dat ik een masterscriptie moet schrijven op het einde zonder ooit fatsoenlijk onderwijs gehad te hebben over hoe de fuck je dat eigenlijk doet. Maar goed, er staat iig wat op papier. Maar ben wel echt bang voor de feedback haha
Oh dan helpt het niet echt nee haha. Komt vast goed, misschien zie jij het nu heel somber in en valt het reuze mee!
Misschien een troost mijn 1e versie was zo ongelooflijk slecht, alsof een kleuter het had gemaakt. Ik heb die ook echt in zoân staat van 100uur wakker geschreven met tienduizend spelfouten en alles. Daarna gewoon alle feedback verwerkt en er iets normaals van gemaakt en toen was het goed. Kreeg nog complimenten hoeveel verbetering er was t.o.v. de 1e versie dus dan weet je dat het echt slecht was
Hahaha zo herkenbaar. Ik had laatst feedback gehad want ik wist niet goed hoe ik iets moest doen, toen dacht ik helemaal van heuuu het is gelukt kijk mij gaan. Toen was het wéér niet goed. Heb het gevoel dat ik het nooit ga begrijpen. Maar goed boeie. Hopelijk krijg ik genoeg (concrete) feedback waarmee ik enigszins trots kan zijn op dit gedrocht.
Dat is zo naar he, dat je echt aan het zwemmen bent zonder duidelijke richtlijn! Misschien helpt het om in een databank een vergelijkbare thesis te vinden, als die er is? Succes met de laatste loodjes en duimen op waardevolle feedback!
Ik heb dit nu nog steeds al is die al weken geleden goedgekeurd hahah, misschien hoort het er een beetje bij en heeft iedereen dat gevoel. Vond het ook maar een raar iets die masterscriptie, want ik heb wel veel geleerd over mijn onderwerp maar niet per se over hoe je een onderzoek nou moet doen en het is niet zo dat ik in de praktijk iets heb aan mijn scriptie Ik deed echt gewoon maar wat op hoop van zegen. In ieder geval heel veel succes met het schrijven verder! En het is âmaarâ een eerste versie dus stress niet teveel, je kan daarna nog zoveel verbeteren als het nodig is. Komt vast goed!
Okee poeh volgensmij heb ik de eerste versie van de resultaten af. Vind het nog wel lastig om sommige dingen te duiden, dus weet nu al dat ik mijn discussie een paar dagen voor me uit ga schuivenâŠ
Heb wel het tempo er goed in, heb in een paar weken het grootste deel op papier weten te zetten. Helaas is mijn begeleider onaangekondigd een paar weken weg (kwam ik achter door een out of office toen ik stukken inleverde), dus krijg voorlopig nog geen feedback. Echt kut.
Tijd om bubbels te drinken! Goed gedaan!