@Blonde oh wat een nare situatie, ik snap heel goed dat je je er slecht door voelt nu. Je schrijft dat je weinig feedback hebt ontvangen, ligt daar niet ook een beetje schuld in van je begeleiders dan? Die zijn er immers juist om feedback te geven en als je nu nog zoveel moet doen in een korte tijd vraag ik me af waar ze al die tijd geweest zijn in dit proces?
Wel heel fijn dat je vrij mag van je stage om er aan te werken! Heb je iemand waar je een beetje mee kan sparren wat betreft de inhoud? Gewoon vrijdag alles inleveren wat je hebt en wellicht valt het uiteindelijk hartstikke mee?
Ik heb gisteren mijn vierde en laatste hoofdstuk ingeleverd en alle aanpassingen die ik gemaakt heb in de vorige hoofdstukken ben echt zooooo benieuwd wat mijn supervisor gaat zeggen. Had afgelopen maandag ook nog een deadline voor een ander vak dus moest mijn aandacht echt verdelen en hoop dat dat niet af te lezen is aan de kwaliteit Is nu de derde keer dat ik een scriptie schrijf maar het blijft altijd spannend pff.