Wat je even kwijt wil #43

Ongeveer alle schappen bij mijn AH waren leeg door brand in het distributiecentrum oid dus nu ga ik frietjes en groentekroketjes afhalen bij een van mn favo plekjes hier yessssss.

11 likes

Mijn schoonfamilie had het er al over dat kerst dit jaar waarschijnlijk geen optie is. Ik op de achtergrond:

afbeelding

83 likes

Knap van je!

1 like

Ik heb aan beide kanten van de familie al gezegd: laat dit jaar maar zitten en iedereen was het er mee eens. Dat was echt een fijn gevoel. Stomme verplichtingen

2 likes

Mijn ouders verblijven bij mij sinds deze week en ik vind het oprecht gezellig. Ivm met de huidige situatie werk ik al sinds maart thuis en zij zijn gepensioneerd. Dus leek het mij leuk als zij een soort van ‘even weg van thuis’ kunnen doen in mijn huis, (totdat ze mij zat zijn). Ze hebben ook heel lief een eigen koffertje meegenomen :smiling_face_with_three_hearts:

Avond eten is echt goals nu, want m’n moeder kookt heel graag :relaxed:

Wellicht over 2 weken een woningruil hahaha

45 likes

Voor alle twijfelaars: dit weekend is de deadline om je aan te melden voor Secret Santa 2020!

4 likes

Ik heb voor het eerst een menstruatiecup in en was al helemaal voorbereid op een horror ervaring, maar na 5 minuten, bij de 3e poging zat ‘ie er al in. Wat ik zo kan voelen is ie ook goed uitgevouwen. Weet alleen niet of ‘ie diep genoeg zit, en ben wel een beetje bang voor het eruit halen haha maar tot nog toe valt het me zoo erg mee

5 likes

Ik mag eindelijk thuiswerken en ik heb al zo’n zin in dat uur extra slaap en de laptop gewoon dichtklappen om 5 uur en dan thuis zijn. En ik heb ook geen video calls dus ik kan lekker niks aan mijn haar doen en een chille broek aan doen (fijn met mijn dikke buik). Ik heb gewoon zin om te werken.

14 likes

Ik wil dit zo graag proberen maar elke keer durf ik niet en dan tijdens menstruatie denk ik er pas weer aan
Welke heb jij?

1 like

Is het ineens weer een ding om knalvuurwerk af te steken? De afgelopen week is het echt vaak raak. Midden in de nacht echt keiharde vuurwerkbommen (gewoon doordeweeks ook) en bijna elke avond wel een paar lichtere knallen.

Ik heb die van kruidvat eigen merk. De reviews waren wel prima en ik wilde eerst een goedkope uitproberen om te kijken of het uberhaupt lukt voordat ik evt een ‘betere’ aanschaf. Maar voorlopig lijkt deze me prima!

2 likes

Onder de douche eruit halen, is echt fijn en al helemaal de eerste keer.

Ugh ik vind het zo zo zo jammer dat ik mijn lievelingsbaan kwijt ben door de crisis. Het was zo leuk, echt altijd feest en nu ben ik dat contract kwijt en is die tent ook nog dicht de komende tijd. Vond de nachten altijd het leukst en dat gaat sowieso echt lang niet gebeuren :disappointed_relieved: echt gewoon dikke kutzooi

@thee @Superheroes bedankt voor de tips! Ik ben benieuwd hoe het gaat haha

1 like

Ah heerlijk, LuckyTV is er weer. heb in een deuk gelegen.

8 likes

Mijn fomo heeft een nieuw dieptepunt bereikt dus ik ga voor de tweede keer op rij lekker vroeg slapen. Dit gaat ook de meest treurige verjaardag in jaren worden.

Vorige week een stukje gekeken (keep your enemies close) :joy: het is net zo interessant als het klinkt.

3 likes

Dat je denkt dat je een avondje voor jezelf hebt en je vriend ineens appt dat hij toch thuis komt :sob::sob:

Oh ik snap je zo goed! Intens toe aan dat het huis even van mij is? Ook al zou ik dan exact hetzelfde doen als nu gok ik :joy:

Was het vandaag? Of morgen??