Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Ohh, ik heb mijn pakketje binnen en het is zooo leuk! Mijn man had “in het geheim” afgesproken om het pakketje in ontvangst te nemen en weet dus wie het is, maar hij laat niks los zo flauw :sweat_smile:
Maar het hele pakketje is súper leuk, moest echt lachen bij een paar cadeautjes (een Bijbelquiz, dat wordt nog wat :joy:). En nu probeer ik te raden wie het is, maar ik kan niet echt hints vinden. Ik gok dat ik deze Santa wat beter ken, maar ga nog maar even verder zoeken.
Vanaf wanneer mag je foto’s plaatsen/raden?

11 likes

Foto’ssss

1 like

Foto’s plaatsen mag direct. Raden doen we pas als iedereen zijn pakketje heeft ontvangen. Zo blijft het raden voor iedereen leuk.

1 like

Ok, dan hier de foto’s!

23 likes

Let the unboxings begin!

2 likes

Leuk!
Trouwens even voor de rest: De foto’s mogen in het fototopic geplaatst worden
https://www.forumfeminarum.nl/t/secret-santa-2020-collage-en-fototopic/

2 likes

Oh, zal ze daar even plaatsen!

1 like

Wat een mooi pakket en leuke cadeaus @SpeedOfSound!

@Oprah ik kreeg vorig jaar een plantje in een stenen potje. Die was ingepakt met bubbeltjes plastic. Kan je bij de action kopen

2 likes

Ik ben zenuwachtig en durf niet meer :rage: wanneer is de uiterlijke verzenddatum ook al weer?

Staat in de beginpost :wink:. Voor 19 december.

Zeg @SpeedOfSound wil je even ophouden bij andere forummers, waaronder @DonnieDarko, te vissen wie ik ben?!

5 likes

Hohoho, ik vis niet! Ik heb alleen een bericht aan @DonnieDarko gestuurd dat ik zo’n leuk pakket heb ontvangen en mijn man gezien heeft wie je bent maar niks wil zeggen. Helaas moet ik zelf nog het giswerk doen :cry: :cry:

1 like

Leuk allemaal, mijn pakketje gaat echt pas op zijn laatst verzonden worden krijg het anders niet geregeld haha :joy::woman_facepalming:t2:

2 likes

Ben ik de enige die (haha :upside_down_face:) nog niks van haar santa heeft gehoord? :see_no_evil:

Nee haha. Ik ga er altijd maar vanuit dat dat een goed teken is.

1 like

Geen bericht is goed bericht, is de uitspraak toch?
Waarschijnlijk was je collage/wensenlijstje helemaal duidelijk :dizzy:

4 likes

Ja is ook zo natuurlijk. Spannend he :blush::blush::innocent:

Ja dat zou natuurlijk goed kunnen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lieve mede-FF’ers,

Secret Santa is geen wedstrijd en heb schijt aan de prestatiemaatschappij

30 likes

Yes, dit is benoemd in het privébericht waarin je je lootje kreeg, dat het fijn zou zijn als de t&t code doorgegeven kan worden aan de “organisatie” en dat die dan de code doorgeven aan je lootje.

Edit: nog even een aanvulling, mocht een Santa de track&trace code niet doorgeven, dan kan de organisatie daar natuurlijk niets aan doen.

Wij gaan er vanuit dat de informatie in de openingspost en het bericht met daarin je lootje plus aanvullende informatie voldoende zijn, we gaan hier verder geen extra reminders over sturen

3 likes