Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Lieve @anon42392789,

Misschien dacht je, wat duurt dat lang,
Maar wees vooral niet bang!

Santa heeft al inkopen voor jou gedaan,
En heeft nog maar een paar cadeautjes te gaan.

Voor je collage wil ik je een compliment geven,
Er bleven namelijk geen onduidelijkheden in de lucht zweven.

Een update is dit dus, geen vraag,
Zo blijft de inhoud van je pakketje voor jou nog even vaag.

Liefs,
Santa

1 like

Klopt dat is mijn schuld. Ik heb het ontzettend druk gehad de laatste weken maar ik beloof dat jullie allemaal deze week het adres krijgen!

1 like

We moeten hints in het pakje/gedicht verwerken toch? Moeten de hints best obvious zijn of niet? Dat je gelijk kan raden wie je Santa is zeg maar

Ik vind zelf een beetje moeilijk leuker dan “PS Mijn naam begint met een D en eindigt op azed” zegmaar, maar het moet wel te raden zijn natuurlijk. Beetje er tussenin denk ik?

6 likes

Lieve Santa,

Leuk om wat van je te hebben vernomen,
laat het mooie avondje nu maar komen.

xxx

Wat betreft verpakkingsmateriaal,
ik recycle het allemaal
En hints gebeuren op slinkse wijzen
zodat ik tijdens het uitvogelen kan grijnzen.

Hoi @Negativ !

Santa is al enige tijd op zoek naar cadeaus,
want er past nog wel het een en ander in de doos.
Zo houd je van bakken, snoep en koek,
maar zijn er nog ingrediënten die je liever verstopt in een hoek?

Sieraden zijn iets waar jij van houdt,
heb je ze liever in brons, zilver of goud?
Houd je los van kerstmokken ook van ander porselein?
Of zijn je kasten al te klein?

Santa kan niet wachten om het pakketje op te sturen,
want hopelijk vermaakt het je uren.

Liefs,
Santa

Lieve Santa,

Wat leuk om wat van jou te horen! Helaas ben ik slecht in rijmen, dus zal ikje met mijn slechte rijmzinnen niet verder storen!

Qua ingerdienten weet ik overal wel raad mee, dus daar hoef je geen rekening mee te houden :blush: Qua sieraden ben ik eigenlijk heel divers! Om mijn pols draag ik goud en mijn kettinkjes en oorbellen van zilver!

Naast mokken ben ik naast foute mokken ook gek op foute dierenbeeldjes, haha.

Ik ben heel benieuwd! :two_hearts:

Lieve @anon37686689,

Santa is jou zeker niet vergeten, hij wil graag nog een paar laatste dingen weten.

Zijn er nog bepaalde zaken die in jouw interieur en keuken missen? Of kan Santa zich met een verrassing ook niet vergissen.

Verzorgingsproducten en make up zijn heel persoonlijk, welke dingen gebruik jij gewoonlijk?

Verder is alles duidelijk en hopelijk word je blij, van wat je krijgt van mij!

Liefs Santa

Leukkk! Nee hoor ik mis niet iets specifieks maar woonaccessoires heb ik nooit genoeg. In de keuken ben ik ook altijd een sucker voor van die gadgets die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

Qua make up gebruik ik alles behalve oogpotlood en nagellak. Ik houd van natuurlijke kleuren. Qua verzorging maak je me altijd blij met gezichts- en haarmaskers of lekkere body butters of zo. Ik vind van alles lekker behalve sinaasappelgeur.

Komt helemaal goed! :grin:

Nu nog het inpakken :smiling_imp:

1 like

Lieve @clairdelune

Santa is dit jaar erg zeker van zichzelf en heeft alles al bedacht
Hopelijk ben je hier tevreden mee en is het iets waar je naar smacht

Wat Santa opvalt is jouw creativiteit, ook op de collage komt dit naar boven
Santa gaat proberen dit ook in jouw pakketje te verwerken, maar kan natuurlijk niets beloven

Je wensenlijstje is breed genoeg, maar tegelijkertijd geeft dit ook wat keuzestress
Een stekje van een plant, een lekkere snack of toch iets anders? Santa doet haar best.

Hopelijk heeft dit berichtje je gerustgesteld en geeft het je wat moed,
Je kunt rustigs slapen gaan want Santa weet wat ze doet.

3 likes

Even uppen:

Om te voorkomen dat pakketjes al heel vroeg worden verstuurd hebben we dit jaar besloten dat de pakketjes vanaf 7 december en voor 19 december verzonden worden.

Maar hoe zit het met uitpakken? Is het dit jaar uitpakken op kerstavond/de twee kerstdagen? Of staat het ons vrij om het eerder uit te pakken?

1 like

Je mag dan meteen uitpakken en posten :blush:

2 likes

Dat is fijn, want het is zó druk op het werk dat het even allemaal samenvalt haha

Ik kan op dit moment de stad niet in voor cadeaus, het is echt veel te druk in 010. Ik hoop dat het snel minder druk wordt… :pensive:

Kan je niet online bestellen?

Een neppe plant zou bij mij nog sterven haha :joy:

2 likes

Morgen eindelijk het pakketje verzenden! :partying_face:
Ben blij als ik het kwijt ben

Hahaha ik kan niet wachten tot ik het ontvang! :sweat_smile: ga ook echt niet kunnen wachten met openen tot kerst hoor…

1 like

Nee joh! Niet wachten met openen!

1 like