Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Wat Helvegen zegt is een hele goede!
De winkels blijven waarschijnlijk sowieso t/m 2 maart dicht. Cadeautjes online bestellen is vaak duurder/slechter voor het milieu etc.

Ik denk dat mensen een kaartje of een brief sturen heel leuk is

Edit: wat misschien ook leuk is een paas snack pakketje maken met producten uit de supermarkt. Dus je favoriete paaseitjes of paaskoekjes met thee ofzo.

7 likes

Ooh heel leuk!

1 like

Idd een kaartje zou ik ook nog wel kunnen betalen.
Voor mij is geld echt de reden om niet een heel pakketje te maken.

Kunnen ook wachten tot de winkels open gaan?
Wordt t geen bunny alleen…

Maakt mij allemaal niet uit eigenlijk ik doe wel mee :grin:

1 like

Secret Summer :sweat_smile:

Ik doe niet mee met Pasen dit keer omdat ik dan met een kleine baby zit, maar volgende edities ben ik er weer bij!

En voor de organisatie: super bedankt voor het organiseren. Ondanks dat het wat anders was dan andere jaren, het was inderdaad even een lichtpuntje in deze tijd :heart:

4 likes

Ik zou natuurlijk meedoen met Secret Bunny alleen ik wil niks online hoeven bestellen, dus mijn deelname is op voorwaarde dat de winkels weer open zijn. Misschien toch maar een Summer Bunny organiseren dit jaar?

1 like

Ik zou graag wel willen zeggen wie mijn lootje was, als dat prima is!

1 like

Wat mij betreft is dat prima! We hebben lang genoeg de kans gehad om te raden :blush:

Lieve mensen, wat gaan we doen met Secret (zomer?) Bunny? Gaan we het doen of niet? En als we het gaan doen, in wat voor vorm?
Ik weet niet hoe ik een poll kan maken dus ik doe het even zo met een paar opties:

  1. Ik doe niet mee dit jaar
  2. Ik wil wel mee doen maar ligt aan de opties
  3. Ik schrijf een brief of gedicht voor iemand
  4. Ik maak een paaspakketje voor iemand met paassnacks/gedichtje voor €10(?)
  5. Ik heb een leuk idee namelijk…

Ik denk niet dat we het op de traditionele manier kunnen doen. De organisatie van tevoren duurt al vaak 3 weken. Daar wordt het behoorlijk kortdag voor.

1 like
  • Ik doe niet mee dit jaar
  • Ik wil wel mee doen maar ligt aan de opties
  • Ik schrijf een brief of gedicht voor iemand
  • Ik maak een paaspakketje voor iemand met paassnacks/gedichtje voor €10(?)
  • Ik heb een leuk idee namelijk…

0 stemmers

1 like

Hahah ik wilde toevallig vanavond wat opties in de groep gooien! Traditioneel gaat helaas niet lukken. Maar kom er straks even op terug!

1 like

Dat dacht ik al. Vandaar ook zomer (?) :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Dazed dank! :blush:

Het lijkt mij wel leuk om iets te doen. Of een kaartje/brief of een (verpakt) eetpakketje bijvoorbeeld. En dat hoeft dan niet voor Pasen.

2 likes

Oh hahaha helemaal over die zomer heen gelezen! :sweat_smile:

1 like

Ik vind zelf alleen een brief of gedicht minder, een leuke kaart met simpele tekst (evt met kleinigheidje/wat lekkers) vind ik wel leuk!

2 likes

Hoi hoi, wordt er dit jaar weer een secret santa georganiseerd? Ik zit pas een paar maanden op het forum maar heb het concept gelezen en lijkt me echt tof!:blush:

@Chesirecat en @Jeminae zijn bezig met voorbereiden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Jaaa zin in weer!

Leuk!

Het aanmeldtopic voor 2021 is geopend! Aanmelden kan hierrrr

1 like