Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

@Jeccat ben jij mijn santa? :see_no_evil:

Nee, ik ben het helaas niet!

1 like

@Secret_Santa mag ik misschien nog een hint?

Zeker! Ik zou de boekenleggers er nog een keer bij pakken. Een van de boekenleggers is namelijk mijn profielfoto!

Ik heb 't idee dat mijn Santa in dit topic niet meeleest: ik heb vooraf niets gehoord en naderhand heb ik ook al 2 x om een tip gevraagd. Er zat volgens mij ook geen hint in het gedicht dus ik kan moeilijk raden haha

Lief GroenTakje, Santa was even met vakantie met de rendieren. Terug naar waar je mijn forumnaam van kent, naar een tropisch eiland! Daar zat ik eens wekenlang in mn uppie, tot ik weer naar de groep mocht. Bijna won ik zelfs! Ik kreeg de bijnaam Queen B en was dikke matties met een voormalig rugbyer, J J B. Nou doei, ik ga weer cassave eten!

Als het goed is ligt er (eindelijk) iets in je brievenbus!

Ik heb ze net uit de bus gehaald! Ze zijn heerlijk :heart_eyes: Dankjewel! Vind het heel lief dat je ze hebt verzonden :blush:

Aaaah nu weet ik het! Nu herinner ik ook de hint over met kinderen werken! Must be you @Bertie :blush: :blush: mega thanks voor alle cadeautjes en je leuke gedicht!!

1 like

Ding ding ding!

Mijn Santa is denk ik @Jeccat maar ik was dit topic helemaal kwijt!

Ja, ik was het! :blush:

1 like

Dankjewel voor een geweldig pakket! Heerlijk allemaal. Heb je de chocola zelf ook geproefd? Die is echt bijzonder goed te nassen.

Graag gedaan! Het was heel leuk om samen te stellen, fijn dat je er blij mee bent. De chocolade heb ik zelf niet geprobeerd, maar als ie zo goed te nassen is ga ik hem ook eens voor mezelf halen :+1:

1 like

Dan moet het @anon43983847 zijn!

Ja dat klopt ik ben jouw Santa :grin:

Ontzettend bedankt voor het prachtige pakket! Super tof! En er was zoveel moeite in gestoken! En de kinderen waren nu al blij met het monsterboek :wink: de boekenleggers worden al dagelijks gebruikt! Je bent heel creatief! Ben gisteren met het boek begonnen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Bedankt Santa!

Een beetje aan de late kant, maar we wilden toch nog even een afsluitend berichtje! Want wat was dit weer een toffe editie dames. Corona zorgde voor de nodige tegenslag met bestellingen en er raakte zelfs een pakketje zoek. Maar iedereen bleef zo ontzettend positief en enthousiast. Voor @Vaiana @Jeminae en mij was het echt een lichtpuntje in deze pandemie ellende. Bijna alle Santa’s zijn enthousiast geraden. Alleen @Andreya en @Vaiana zijn volgens onze administratie (nog) niet geraden. We hopen heel erg dat jullie net zo van Secret Santa hebben genoten als wij. Normaal gesproken zouden we zeggen: tot snel bij Secret Bunny! Maar ook dat ligt nu natuurlijk een beetje anders. We zitten met een lockdown waardoor de winkels gesloten zijn. Daar komt nog bij dat Pasen dit jaar al heel vroeg valt. Op 4 en 5 april. Dat betekent dat we al heel snel weer moeten beginnen met inschrijven en lootjes verdelen. Als er genoeg mensen voor openstaan organiseren we echter met liefde een Secret Bunny. Daarom sluiten we dit bericht af met een poll

Secret Bunny
  • Ja ik doe mee!
  • Nee ik sla liever over.
  • Ja maar in aangepaste vorm. Namelijk…

0 stemmers

6 likes

Enkel omdat het inderdaad al heel snel valt en de winkels dicht zijn doe ik niet mee. Hopelijk secret santa weer!

Ik zou opbeurende kaartjes desnoods met iets kleins erbij wel een goede vervanger vinden.

16 likes

Dat is een heel goed idee!