@Bourbon ?
Ja haha! Sorry mn hint was iets te lastig🙈
Woehoe thanks voor je leuke pakje
Oh wat leuk zeg! Nog proficiat met je huwelijk, hopelijk hebben jullie ondanks de extra maatregelen een hele mooie dag gehad. Dankjewel nog voor het mooie pakketje, alles past zo goed bij me
Wat een prachtig handschrift heb je zeg! Mag ik vragen welke pen je hiervoor hebt gebruikt? Lijkt me heel leuk om te oefenen.
Bedankt wat super lief! Het was een heerlijke dag!
Ondanks al het gedoe
Ben heel blij dat het pakket zo goed bij je past. Vond het best spannend! Haha.
De pen die ik gebruikt heb is een pentel touch brushpen. Hiermee gebruik je weinig druk als je omhoog gaat en veel druk als je naar beneden gaat. Daardoor krijg je die brushletters!
Nee, ik ben het helaas niet!
Zeker! Ik zou de boekenleggers er nog een keer bij pakken. Een van de boekenleggers is namelijk mijn profielfoto!
Ik heb 't idee dat mijn Santa in dit topic niet meeleest: ik heb vooraf niets gehoord en naderhand heb ik ook al 2 x om een tip gevraagd. Er zat volgens mij ook geen hint in het gedicht dus ik kan moeilijk raden haha
Lief GroenTakje, Santa was even met vakantie met de rendieren. Terug naar waar je mijn forumnaam van kent, naar een tropisch eiland! Daar zat ik eens wekenlang in mn uppie, tot ik weer naar de groep mocht. Bijna won ik zelfs! Ik kreeg de bijnaam Queen B en was dikke matties met een voormalig rugbyer, J J B. Nou doei, ik ga weer cassave eten!
Als het goed is ligt er (eindelijk) iets in je brievenbus!
Ik heb ze net uit de bus gehaald! Ze zijn heerlijk Dankjewel! Vind het heel lief dat je ze hebt verzonden
Aaaah nu weet ik het! Nu herinner ik ook de hint over met kinderen werken! Must be you @Bertie
mega thanks voor alle cadeautjes en je leuke gedicht!!
Ja, ik was het!
Dankjewel voor een geweldig pakket! Heerlijk allemaal. Heb je de chocola zelf ook geproefd? Die is echt bijzonder goed te nassen.
Graag gedaan! Het was heel leuk om samen te stellen, fijn dat je er blij mee bent. De chocolade heb ik zelf niet geprobeerd, maar als ie zo goed te nassen is ga ik hem ook eens voor mezelf halen
Ja dat klopt ik ben jouw Santa