Wooooww santa jouw rijm hier is al langer (en beter?) dan het gedicht wat de meesten zullen schrijven voor hun lootje
Love het gedicht trouwens al haha, ik reageer alleen even in niet-rijm 
Wat betreft het liften (dat doe jij al met de cadeautjes santa) ben ik net een beetje begonnen met het trainen met losse gewichten, deadlifts en alles dus ik ben zelf ook een beetje zoekende wat ik nodig heb haha. Maar denk dat de meeste dingen al een beetje buiten budget zijn helaas.
Ik ben graag bezig in mijn planner, dus leuke stickers (in een bepaald thema ofzo) zijn meer dan welkom. Ik gebruik zelf graag van die half doorzichtige washi stickers die via een bepaalde chinese webshop veel te vinden zijn. Samen met wat washi tape probeer ik dan elke week een beetje leuk te maken (bedenk me net dat ik nog wel eens wat voorbeelden heb geplaatst in het planner / bullet journal topic).
Speciaalbiertjes houd ik heel erg van, houd van tripel, donker, blond, whiskey infused, bijna alles wel behalve IPA. Misschien leuk om één uit jouw streek te krijgen oid!
En zeg conmari, met je joy sparken, ‘mijn kleuren’ zijn wel een beetje de natuurtinten en zwart. Mijn stijl in huis is denk ik een beetje industrieel met warm houten kleuren en groen te noemen. Eigenlijk dus alleen het plantenplaatje in mijn collage hahaha
Ik heb hieronder even een plaatje gezet van de edelstenen die ik heb, ik kies niet per se de edelstenen die goed bij mij passen maar die ik er mooi uit vind zien 
En verder laat ik me heel graag verrassen! Super leuk om iets van je te horen Santa!
edit: love kringloop met de leuke vondsten!