Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Morgen eindelijk het pakketje verzenden! :partying_face:
Ben blij als ik het kwijt ben

Hahaha ik kan niet wachten tot ik het ontvang! :sweat_smile: ga ook echt niet kunnen wachten met openen tot kerst hoor…

1 like

Nee joh! Niet wachten met openen!

1 like

Ik moet alleen de doos nog leuk zien in te pakken, heb al een halve rol weg kunnen gooien omdat het niet lukt :upside_down_face:

Maaaar… Heb je jezelf nu niet exposed als Santa? :sweat_smile:

1 like

Ik denk het niet hoor! Er zullen vast wel meer mensen zijn die morgen gelijk gaan verzenden, aangezien het de eerste dag is dat het mag :grin:

1 like

@mijn Santa, zou je het heel erg vinden om het op een vrijdag te sturen, zodat het zaterdag aankomt? Dan ben ik thuis en wil de postbode/buren niet lastigvallen. Of is dat een rare vraag?

Laten we het hopen!

@Blush aaah niet te moeilijk denken! Komt goed!

Met de app van PostNL kun je al je binnenkomende post & pakketjes zien en eventueel nog last minute wijzigen naar een ophaalpunt? Mits het wordt verstuurd via PostNL uiteraard.

Hoop dat dat mogelijk is inderdaad. Het is al druk genoeg voor ze, dan vind ik het lullig als ze voor een dichte deur moeten staan.

Ik heb om deze reden mijn Santa gevraagd of mijn cadeau meteen naar een pakketpunt gestuurd kan worden!

1 like

Is het een mogelijkheid om de track and trace code van het pakket via de organisatie bij je lootje te krijgen? Of is dat te veel werk?

Nee hoor dit vinden we juist heel fijn. Als mensen ons de T&T sturen, geven wij die altijd door aan het lootje.

2 likes

Jaa klopt heb de app ook, maar op 1 of andere manier komt niet elk pakket er in. En niet iedereen heeft die app natuurlijk haha

Idd liever via ons dan via het secret santa account ivm adresgegevens

1 like

Beste @Acculader acculader,

Santa gaat het proberen
maar kan niks garanderen.

1 like

Lieve @Dommel

Nog even geduld, je doos is goed gevuld!
Morgen ga ik hem versieren, en zou ik je niet langer meer klieren.
Vrijdag gaat hij op de post, dan ben je hopelijk dit weekend nog verlost!

Liefs,
Santa

1 like

Lieve @Vaiana

Niet getreurd, je bent bijna aan de beurt.
Je pakket gaat einde van de week mee, met Santa in de slee.

Liefs.

1 like

Yesss!

Hoera! :grin: