Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

Heb een vraag voor mijn Santa, zitten er bederfelijke producten in mijn pakketje? Ik zie dat het pakketje rond sluitingstijd bij het pakketpunt aankomt, en dat pakketpunt is vanaf maandag gesloten :grimacing:

@GirlLikeThis Er staat nu opeens in de PostNL app dat het pakket donderdag bezorgd is. Dit stond er gisteravond nog niet in. Kun je bevestigen op dit klopt? Santa snapt niks van de app.

Als de PostNL app klopt, komt het vandaag in plaats van dinsdag. Duimen :crossed_fingers:

Ik heb het pakket binnen! Ga nu de foto’s posten!

@clairdelune

Het spijt Santa heel erg, maar het pakketje wordt morgen pas op de post gezet.
Door wat fysieke problemen heeft het allemaal wat vertraging opgeleverd. Morgen zal de Track&Trace code ook bij je belanden, dus hopelijk heb je nog heel even geduld! Sorry!

@Anna88 je kan je pakketje ophalen bij het pakketpunt :partying_face:

1 like

Ah hij bleef nog op onderweg staan in m’n app, ik ren even die kant op :slightly_smiling_face:

Edit: jaaa hij was er!

Yeah leuk! Ik ben benieuwd :hugs:

:eyes:

Santa heeft eerder vandaag haar rijmkunsten benut, toen ze jouw gedicht uit haar mouw heeft geschud. Daarom hierbij alleen dit korte bericht om te laten weten dat Santa je zeker niet is vergeten. Jouw pakket is sinds vanmiddag in handen van PostNL dus het is een kwestie van tijd, voordat een van Santa’s helpers met jouw cadeautjes voorrijdt. :sled:

Yaaaaaay leuk, thanks Santa!

Mijn bezorgmoment is inmiddels veranderd naar ā€œonbekendā€

Postnl is echt niet te peilen deze dagen! Vanaf woensdag staat er ā€œbezorgtijd morgenā€ maar vanaf zaterdagmiddag is het onbekend. Benieuwd of ik het voor de kerst binnen ga krijgen…

@MACdonalds

Zoals afgesproken vertrekt Santa zo met zijn slee richting de A1
Hij belt aan, en hij vertrekt meteen
Wees niet bang, het is geen geheime lover
Het is geheime Santa, en hij blijft liever undercover

± Tijdstip waarop je liever niet in de buurt van voordeur of raam bent: 13:15

15 likes

Ik zit al (on)geduldig te wachten :smiley:

2 likes

Omg!!! Hier word ik zelfs enthousiast van :star_struck::star_struck:

3 likes

Oeeh ik zie dat mijn pakket vanmiddag al wordt bezorgd i.p.v. morgen. Ben zo benieuwd!

Ik kan mijn pakket vanmiddag ophalen! :heart_eyes:
Helaas nog even de (thuis)werkdag doorkomen…

Heb je hem ontvangen? :slight_smile: ik probeerde te kijken of je hem weg hebt gehaald voor de deur maar ik sta enigzins verdekt geparkeerd met de auto

Jaaaa heb hem :smiley: Ik ga NU open maken, zo benieuwd <3
Had mijn vriend nog strategisch bij de deur gezet in zijn uniform om het pakketje aan te nemen maar hij moest al naar werk :frowning:

2 likes

goed om te horen! Santa keert weer terug naar de linkerkant van het land. Een vertraagd pakketje gaat jou nog via de brievenbus vinden binnenkort!

1 like

Ik neem A1 plus linkerkant van het jaar mee in het bedenken wie je bent! Omg en straks nog iets via de post, er zit al zoveel in :open_mouth:

1 like