Het lijkt alsof de track en trace het niet doet… of dat het pakketje nog niet is afgehaald bij het postkantoor… ik hou het in de gaten. Laat je even weten als je plots wat ontvangt want daar is nu even mijn hoop.
Klopt, de track en trace doet het bij mij ook niet… ik wacht rustig af
Dit is zo cool, hahah
Mijn pakketje is thuis (in zeeland) aangekomen, ik maak het de 24e open!
Hoi ik kom hier om naar pakketjes te gluren. Worden die fotos ook hier gepost?
@Lentex deze domme Santa heeft een verkeerde code doorgegeven en deze code gebruikte ik zelf ook:see_no_evil:
Net maar even op het briefje van post nl gekeken en toen kwam ik er achter
De juiste code heb ik zojuist naar de organisatoren gestuurd. Je pakketje is er binnen 3 werkdagen dus ik hoop nog voor kerst.
Sorry!
Gluurders niet toegestaan!
Haha geeft niks lieve santa!!
Santa wil nog wel even melden dat het pakketje wellicht wat aan de grote kant is, mocht je het van een pakketpunt halen.
Niet zozeer zwaar, maar wel een wat onhandig formaat.
Hallo @Teigetje
Even zonder rijm een berichtje:
Zou het voor jou nog uitmaken of ik het pakketje eind van de middag of juist in de avond kom brengen?
Hoi Santa!
Nee hoor, dat maakt niet uit. Er is de hele dag iemand thuis.
Lieve @canvastas,
Santa houdt je track&trace goed in de gaten,
Zodat je het huis niet ineens zal verlaten.
Vandaag tussen 11:30 en 13:30 komt je pakketje aan,
Ga maar vast voor het raam klaar staan!
Kerstgroetjes van Santa
Lieve @Negativ,
Aangezien het wel erg lang duurt inmiddels heb ik even contact opgenomen met postnl en ze gaven aan dat het pakketje vandaag (voor 2200) nog bezorgd wordt!
Ohhh mijn pakketje is vertraagd en de bezorgtijd staat op onbekend ben zo benieuwd!
Aah wat fijn! Dankjewel Ik ben heel erg benieuwd!
Lieve Santa, kan het kloppen dat ik nog niks van je heb vernomen of heb ik iets over het hoofd gezien?
Super! Santa vertrekt zo! (Zie ook je inbox)
Jaaaa!! Ik heb je even een berichtje teruggestuurd.
Update: het is net bezorgd! De doos ziet er alvast heel leuk uit, en ik ga het zo rustig uitpakken!
Super fijn!!