Jaaa oh dat was me echt ontgaan, haha! Ik dacht het door 'mand haha. Super bedankt voor het leuke pakket!! Heel blij mee
Nope! Ik ben nu wel benieuwd waarom je dat denkt
Yes, mijn hint was achteraf gezien nogal doorzichtig
Ahh lief, dankjewel!
De doos was vooral uit praktische overwegingen, geen hint! De hint zit in de kruiden die je hebt gekregen… de “misplaatste” in het rijtje slaat op mijn forum identiteit (en naam in t echt haha!)
Haha! Nogmaals bedankt voor de moeite die je in het pakket hebt gestoken, ik ben er heel blij mee.
Nee ik was het niet helaas
Yessss!
Jazeker was ik dat waren de biertjes lekker?
Haha super bedankt voor je pakketje! Dit is nu de 3e versie van uno die ik heb en het is een groot succes! Al veel om gelachen!
Jaa waren erg lekker moet ik zeggen
Nogmaals bedankt.
Ahhh super leuk om te horen! Was bang dat je hem al had, maar gelukkig nog niet dus. Veel speel plezier nog. Vond het erg leuk om je Santa te zijn
@Canvastas nogmaals bedankt voor je cadeautjes De jellybeans zijn ronduit ranzig, maar zo grappig om te proberen!
De boekenlegger is al veel gebruikt en de sokken zijn al een paar keer gewassen inmiddels. Ook brandt de ster elke avond even. Ik ben met alles ontzettend blij met alles!
Klopt!
Hahha geen idee gewoon een gevoel… dan weet ik het niet
Nee helaas niet!
Heb zelf geen idee wie de mijne is, dus extra hints zou fijn zijn
Jaa, ik vond het heel leuk om jouw Santa te zijn!
Mijn Santa was @Negativ toch?
Ik kende zijn echte naam niet, dus ik dacht eerst dat de letters in een andere volgorde moesten haha