Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

@Negativ ben jij de mijne?

Is dit de definitieve deelnemerslijst? Misschien voor in de beginpost? :slight_smile: Dan kan men wegstrepen!

Wow als dit klopt dan Sherlock lvl up :clap:t3:

1 like

Ik doe een gokje, maar @Dommel, was jij mijn santa?

@SpeedOfSound
Was jij mijn Santa? :smiling_face_with_three_hearts:

@Twijfelaar even random tussendoortjes hoor. Maar ik vind het superleuk om te lezen hoe enthousiast jij bent tijdens secret santa/bunny!

1 like

Ah lief!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best lastig vond, maar gelukkig goed gelukt. Was de kleur lipstick ook goed, dat vond ik nog wel een gokje!

1 like

Yesss!

Oh ah :smiling_face_with_three_hearts:

Soms denk ik, dit keer misschien beter niet? Maar dan krijg ik meteen al last van fomo :hot_face:

Edit
Mag ik een hint? Het enige wat ik heb gevonden is ‘Gustav (postuum)’ en ik dacht dat ik naar plaatjes moest kijken, maar die reactie kan ik nergens terugvinden?

Ja! Ik had wat rijmwoorden op mijn forumnaam in het gedicht gestopt! :sweat_smile: hopelijk ben je blij met alle cadeautjes?

2 likes

Zeker! Ik ben er heel blij mee. :slight_smile:

1 like

@DikkeKip ben jij mijn Santa?

1 like

Ik denk dat @Acculader mijn Santa is!

1 like

Ah yes haha! Ik had de deelnemerslijst erbij gepakt en gezocht, zag dat je bij aanmelden zei dat het je eerste keer was en stond ook in de kaart. Dus toen kon het bijna niet anders.

Bedankt voor de leuke cadeaus, de kaars heeft al goed gebrand, de sokken zitten goed en de thee is ook al op :speak_no_evil:

1 like

@GEEZ nogmaals heel erg bedankt voor al het lekkers uit Limburg en je lieve en persoonlijke pakket! :heart:

1 like

Ik kan er niets anders van maken dan dat mijn Santa @Hatsmetflats is! Nogmaals heel erg bedankt voor het leuke pakketje :blush:

Ik weet het ook niet zo goed! De doos was een schoenendoos van dr Martens en gelukkig was er laatst een pol met wie dr martens schoenen heeft, dus toen was @anon42392789 mijn hoofdverdachte. Maar op de kruiden staat dat ze van een zaakje uit Leiden zijn, dus toen viel zij weer af. Nu vermoed ik @Vaiana want zij heeft ook dr Martens en ik heb geen idee waar zij woont haha.

Leiden?! Ik?! Nope :stuck_out_tongue:

Haha ok, dan heb ik geen idee. @Secret_Santa mag ik nog een hint? :grimacing:

Niks met SS te maken deze post, maar gefeliciteerd met je verjaardag :heart::partying_face:

1 like