ik liet mijn hersenen al een beetje kraken, maar ik kom er ook nog niet uit, mag ik misschien ook een hint?
Ahh leuk!
Ahhh kei leuk! dankjewel, echt alles was zo goed uitgezocht!
Jaaa! Sorry voor mn slechte hints haha! Had je de pinguïn Friends op de bodem nog gevonden?
Nee, geeft niet! Ik kan gewoon heel slecht puzzelen.
Ik moest heel hard lachen om die friends pinguins, echt leuk gedaan! Ik ben echt overal heel blij mee en ik ga heel snel je recept maken! Dankjewel
Lieve @Oprah, haha, ik lijk inderdaad ook wel op een takje! Maar ik snap heel goed dat het wat lastig raden is hoor. Ik ben wel al lang actief op dit forum maar een beetje op de achtergrond.
Misschien heb je wat aan de volgende hints
Net als jij kom ik uit het mooie zuiden van het land. Mijn 2 lieve katten heb ik vernoemd naar personages uit mijn favoriete boek/film uit mijn kindertijd. Ook mijn avatar komt uit dit boek.
Mijn formumnaam is eigenlijk wel de naam waarmee ik door het ‘echte leven’ ga. Het is van mij en van een vogel.
Oh wel een grote hint maar hopelijk heb ik je nu geholpen.
Ik zou het echt niet weten, al zat er ook geen hint in geloof ik. Heeft mijn santa nog een hint? Of had ik toch beter moeten kijken
Ik hoopte dat ik al wat goede hints voor je had gebrouwen, werp een blik tussen de collage’s, misschien kom je deze santa uit de jaren 80 dan wel sneller tegen dan je denkt.
Jaaaaa!!!
Jaaaaa
Yes!
Dank je wel!! Zo’n leuk pakket. staat nog steeds onder de kerstboom. Wel een stuk leger al
Ik heb even de boekhouding gedaan, als het goed is klopt het maar ik ben niet aansprakelijk voor fouten.
Als je eigenlijk nog geen moeite hebt gedaan mag je nog niet cheaten door op deze lijst te klikken. BIG BROTHER IS WATCHING YOU.
SPOILER: Nog niet geraden users
- Vaiana
- Hatsmetflats
- GrumpyHarry
- Bertie
- Neverland
- Robin_Sparkles
- drWrenKingston
- GirlLikeThis
- Bourbon
- Andreya
- Fahrenheit451
- Anna88
- Desalnietteplus
Love dit!
Wilde vanavond aan de boekhouding, ideaal dat het nu al gedaan is
Je mag in plaats daarvan meepuzzelen aan de hints: Only the good die young en Daddy???
Ik weet wie jouw Santa is, aangezien jullie in “mijn” groepje zaten, dus ik ben bang dat ik het dan ga verklappen
Ondertussen afgedwaald in mijn zoektocht
Q: Why do some women call their partners “daddy”?
A: Turns some people on (the boyfriend, the girl, or both).
Me: Yes.
Ik zit te twijfelen of ik je een hint mag geven, eigenlijk is dat aan je Santa natuurlijk
I’m on to something. Ik kom er net achter dat @Jeccat eruit ziet alsof ze een daddy zoekt.
Maar nee, ik zoek nog even verder op basis van deze twee hints. Santa, dat van die avatars was dus geen hint voor mij? Heb ik dat gedroomd?
Edit
@Luzarl Waarom heeft de persoon op jouw avatar een tattoo met Daddy erop? It must be you! Al heb ik geen idee wie die Daddy van jou is. Heeft hij geld? Then I want it.
Edit2
Ohhhhh jaaaaaa sowieso! Hij is dood en heette GUSTAV. Kan niet missen.