Ik ben wel geraden! Door @Random haha
Ik heb het aangepast en Luzarl ook meteen eruit gehaald want zij was sowieso mijn Santa
Hahaha ja!!!
Ahhh yeahhhh, eindelijk een jaar dat het voelt alsof ik het op eigen kracht heb uitgedokterd. Super bedankt nogmaals, je pakket was goed samengesteld. Was het trouwens niet jouw eerste keer, of vergis ik me nu?
Ik ben geraden door @anon42392789!
En ik wacht nog in spanning af of @Hatsmetflats inderdaad mijn Santa is
Nee ik heb heel vaak meegedaan maar vorig jaar niet. Daarvoor denk ik 4 keer?
Blij dat je er blij mee bent!!’
Ja, thanks Het notitieboekje maakte indruk op de anderen hier, is het verkoopadres al gedeeld?
Pleiade in Tilburg
Oh trouwens! Ik zou nog een review delen van mijn keutel snoepjes van Santa @SpeedOfSound (mijn hobby is gekke snacks proberen, was ik maar een insta als livingproef begonnen).
Ik vind ze heel lekker! Het deed me denken aan een soort mini chocolade truffeltjes.
ben jij dat Anna88?
Yes
bedankt voor je leuke pakket was er erg blij mee.
Ik ben zelf nog niet geraden door mn lootje haha!
Heb ook nog niet echt een idee wie mn santa is, dus bedankt voor het lijstje
Jaa, die heb ik gezien! Ook op verder gezocht, maar kwam niet ver
Ah zo fijn dat het beviel!! Leuk om voor je samen te stellen En geniet van de bruisbal tzt dan maar!
En @ mijn santa, mag ik pls een hint zoals ik vroeg haha? ik heb je gedicht bewaard maar niet meer de kleine briefjes waar misschien een hint op stond…
Het is een serie
Ik hoor wel als je nog een hint nodig heb!
Ja, die snapte ik wel! Ik ga nog even verder nadenken dan.
Santa postte weleens iets in een fototopic over dat leuke miniatuurhuisje. Ze vindt jouw avatar overigens bijna net zo knap als die van haarzelf!
Yesssss die hint was te makkelijk he?