Secret Santa 2020 aanmeld- en vragentopic

1 term in de zoekopdracht en ik had je haha. Maar bedankt voor je cadeaus! Zal je taggen als ik met het huis bezig ben :wink:

1 like

Zou ik nog een hint mogen?

In de natuur sta ik ook wel bekend als winterkoning :slight_smile:

@DrWrenKingston? Ben jij het?

@GirlLikeThis ben jij mijn santa?

:clap::clap:

Oké ik denk dat ik het nu weet… het duurde even na je laatste hint maar ik moest een paar dagen bijkomen van oudejaarsavond voor mijn hersenen weer werkten :joy:

@GrumpyHarry ben jij mijn Santa?

2 likes

Jaaa ik was het! :tada::tada:

1 like

Jaaa leuk!! Nogmaals heel erg bedankt voor de leuke cadeaus en het mooie pakketje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Graag gedaan! Ik ben blij dat je er zo blij mee was! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ohh ik vind het al zo leuk om nog iets te krijgen haha, echt te lief, kerst gaat nog even door :heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Lieve @Negativ,
Morgen of overmorgen wordt er iets via de post bij je bezorgd! Houd de brievenbus dus maar in de gaten ;).
Post NL is een onderzoek gestart naar het ss pakketje en als ik iets van hen hoor laat ik het je weten.

1 like

Wat leuk! Ik vind het echt lief dat je er wat achteraan heb gestuurd :blush: Ik ben ook echt heel benieuwd wat er met het ss pakket is gebeurd! Vind het ook echt sneu voor aangezien je je best er op heb gedaan.

Een hint is dat ik en mijn avatar beide uit het Noorden van het land komen. En net als jou ben ik niet mega actief op het forum.
Ik ben de afgelopen zomer getrouwd, misschien dat je daar nog iets aan hebt! :wink:

Nee, sorry :see_no_evil:

:woman_shrugging: @santa help :upside_down_face::grimacing::sweat_smile:

Ik mag mijn gebruikersnaam nu niet drinken tot dat ik in maart ben bevallen;)
Ook ben ik niet heel erg actief op het forum.

@GirlLikeThis ben jij het?

@clairdelune Wat een suuuuuper leuke cadeautjes kwamen er nog binnen! Die stickers van de cavia’s zijn zo schattig haha, mijn zoontje vindt ze ook helemaal geweldig. Leuk om nog binnen te krijgen, zo lief van je <3

1 like

Jaaaa! It’s me! :grinning_face_with_smiling_eyes: