Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Na een half uur denken en zoeken heb ik je gevonden secret santa :smiley: super bedankt nogmaals!

1 like

Whaaah, mijn pakketje werd net bezorgd! ZO tof en mooi en lief gedaan, Santa! Ik denk dat ik weet wie je bent maar dat hou ik natuurlijk nog even voor mezelf.

Samenvatting

Supergaaf dat je een puzzel hebt gevonden, die ga ik vanavond meteen maken! De douchegel ruikt heerlijk (en als het in de badkamer hoort, ben ik er blij mee), net als de kaars. De chocola ziet er spannend uit, heb je goed gevonden! Ben er heel benieuwd naar! Het recept geef ik door aan de chef hier thuis, en de kattensnoepjes konden al niet meer op de foto want die werden meteen verslonden. Die vielen dus ook in de smaak!
Je hint verdient ook een lintje, en ik lach :wink: dubbel bij een paar omschrijvingen. Geweldig, dankjewel!

25 likes

Oh wauw! Die puzzel is echt geweldig goed bedacht.

2 likes

Hier zit een hele blije Santa, wat een leuke reactie!
Succes met het maken van de puzzel.

Santa ziet 1 cadeautje niet op je foto, en daarom wil ik graag weten:
Heb jet het bovenste pakje ook uitgepakt, of ben je deze vergeten?

Santa is namelijk het meest nerveus over dit cadeau…

2 likes

Ik vind het zo leuk om te zien hoe erg alle Santa’s hun best hebben gedaan om cadeautjes te vinden die goed bij hun lootje passen en het mooi in te pakken. Echt het meest wholesome forum-moment van het jaar :heart:

7 likes

Omg zo leuk!! Toen de post vrouw aan de deur stond en ik zag hoe leuk het pakket eruit zag, was ik al super benieuwd en mega zin om het uit te pakken. Maar ik was niet de enige, de kleinste hier thuis dook er meteen bovenop, dus ik kon geen eens een foto maken zonder die klein grijpgrage klauwtjes. Ik vind alles echt zo tof! De kaars ruikt echt lekker (m’n reukvermogen was weg door Corona, nog steeds voor een deel, maar deze kaars ruik ik dus wel!!). M’n man gaat vanavond boven gamen in z’n nieuw gemaakte hoekje, dus kan ik lekker beneden met thee en zonder m’n chocola te delen :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Ik heb alleen nog geen idee wie je bent, maar dat komt nog wel goed.

Edit: na wat speurwerk denk ik dat ik je identiteit achterhaald heb :upside_down_face:

24 likes

Ohh, natuurlijk! Er zat ook nog een super monstera stek in, die meteen veilig is gesteld en water heeft gekregen. Mijn hoofd is een vergiet dus die staat niet op de foto. Sorry Santa! En ook bedankt hiervoor :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Jaa! Ik kon ook mijn pakketje ophalen. De afbeeldingen op de doos zorgde voor wat hilariteit bij het pakketpunt

Wat een superleuke cadeautjes! Echt heel erg leuk dat je de panda er in hebt verwerkt en nog geweldiger dat je er iets voor de baby in hebt gedaan. Ik had het destijds niet in de collage gezet, omdat ik nog niet zo ver was. Maar oh zo schattig dat je het hebt toegevoegd! En lief dat je zelf armbandjes hebt gemaakt. Dankjewel Santa :smiling_face_with_three_hearts: tijd om de Lindt ballen op te gaan eten. Enneh, ik heb je gevonden :upside_down_face:

23 likes

Lieve Santa,

Dankjewel!! Ik ben echt heel blij net mijn pakket, en ik heb echt hardop zitten lachen om je kaartjes bij alle cadeaus!
En de boodschap voorop: you know me too well :sweat_smile:

Foto’s

Oh en ook nog thee, maar die is al in gebruik!

Ik kon geen hint vinden, maar op basis van je humor denk ik het misschien wel te weten.

27 likes

Hahahaha, dat gedicht! Dat einde!

1 like

Lieve Santa,

Summary

Bedankt voor dit ontzettend leuke pakket! Zo leuk dat er (ik gok zelfgebakken) koekjes inzitten. Helaas zijn alle koekmannetjes een of meerdere benen verloren, maar dat maakt ze niet minder lekker! Mijn vriend heeft ze ook goedgekeurd. Verder ruiken de kaarsjes en de kruiden heerlijk, de (2!!) puzzels zien er heel leuk uit. Daar ga ik me zeker mee vermaken tijdens mijn vakantie. En wat leuk dat je al een stukje zelf hebt geborduurd, ik ga het zeker afmaken. Dat moet wel lukken met die hoeveelheid garen en de ringen! Heb je het patroon zelf getekend? Saboteur lijkt me heel leuk, die ga ik snel proberen. Je gedicht is ook leuk (en mooi!) geschreven, ik denk te weten wie je bent!

En oja, mijn kat is inderdaad zeer geïnteresseerd in de doos. :cat:

16 likes

Ahhh Flora :smiling_face_with_three_hearts:

Een beetje vertraging, maar hierbij ook mijn foto’s van de cadeautjes! Blijft mega lief en bijzonder dat een ander zoveel moeite doet voor een vreemde. Het gedicht vond ik zooo lief en passend! De cadeaus zijn ook echt super passend! Thee, een geurkaars en wat voor m’n voeten na het hardlopen, dat heeft Santa echt top gedaan. De geuren/smaken zijn niet helemaal mijn ding, maar mijn moeder was dol op de kaars en de thee is top voor bezoek! Dus het komt sowieso van pas en mijn mama was ook blij, super leuk dus!

Géén idee wie je bent trouwens haha, dat wordt echt speuren.

17 likes

Aaah Santa wat een geweldig pakketje is het :heart_eyes::heart_eyes: ben zo blij!! Ik moet nu snel even wat doen maar zal dadelijk een wat uitgebreider bericht en foto’s plaatsen!!

8 likes

Jaaa mijn pakketje is er. Heel erg bedankt allerliefste Santa, ben er zo blij mee! En ik vind je supermarkt cadeau helemaal niet uit de toon haha! Denk dat ik vanavond al gebruik ga maken van je badderpakket.

Bedankt voor al je moeite voor dit mooie duurzame pakket en lieve gedicht. Ik ben een blij mens!

Je hint over de hints vond ik lastig, maar ik heb misschien wel een idee. Ga ik nog even verder op broeden.

Samenvatting

13 likes

Lieve Santa,

Echt heel erg bedankt voor het pakketje, die (een van) je persoonlijke hulp Santa’s kwam afleveren! Ik moest al lachen om je gedicht, echt super leuk! En toen opende ik de doos, dat was al helemaal geweldig haha. Wat een werk!! Echt heel gaaf.

Ben echt heel erg blij met alle cadeautjes. Ik werd emotioneel en moest zelfs eventjes huilen omdat je zo enorm veel moeite hebt gedaan. De schilderingen zijn echt heel mooi. Super knap! Je hebt geen idee (of misschien juist wel, haha) hoe toepasselijk het “remember who you are” is voor me de laatste tijd.

En super leuk, een mede F1 fan :grin: ik ga snel speuren wie je bent!! En beterschap gewenst nog!

veeel foto's:

34 likes

Ik zie dit jaar een trend, de dozen zelf worden ook meer en meer versierd als een soort surprises?? :hot_face:

Maak je geen zorgen. It’s only game

Oh wauw mijn pakketje kwam vandaag binnen en ik ben er echt zó zó blij mee!

Zoveel cadeautjes en zo leuk ingepakt. Dat kaartje is ook echt zo mooi gemaakt.

de cadeautjes passen zo goed bij mij. :two_hearts:

ook een cadeautje voor Ronja en Birk, wat lief! Birk is helemaal blij met zijn nieuwe doos haha

De kaars ruikt heerlijk. De sneeuwbol vind ik zo leuk en schattig :blush: Hij staat nu als boekenhouder in mijn kast.

Lieve Santa, dankjewel! Ik ben er echt ontzettend blij mee! Wie je bent weet ik nog niet. Ik ga eens kijken of ik een hint heb gemist. :kissing_closed_eyes:

23 likes

Belgen mochten ook wel meedoen, maar we kregen geen aanmeldingen helaas :frowning:

1 like