Wow dat schrift is prachtig!
Peter Pauper Press Jellyfish Journal staat erop, mocht je 'm zelf ook graag willen. Echt mooie kwaliteit, hardcover en luxe papier. 
Santa hier!
Ik ben blij dat je het pakketje leuk vindt! Als je met de oud username de afsluiting van de kaart bedoelt, dat is een hint en die mag je gerust posten!
Ik dacht dat het een oud username was inderdaad, maar dat is het dus niet? Of begrijp ik je nu verkeerd? 
Dat zou best kunnen maar het is een hint naar mijn identiteit en ik heb die naam nooit als username gehad. Maar misschien wel als profielfoto? 
Dit staat er op de kaart.
Ik ga speuren.
Ik moet denken aan een username met een afbeelding van het werk van Gustav Klimt, alleen moet ik dan even opzoeken wie dat is.
♀
Edit: Ik word denk ik weer de loser detective van dit jaar, want er doet helemaal geen user mee met een afbeelding van Gustav Klimt. Ik dacht heel even dat de giraffe van @Melman Gus heet, maar die heet dus, hou je vast, Melman.
Nog niet raden!
Vergeet mij en Secret Bunny niet 
Deze week mijn pakketje gekregen, maar had vandaag eindelijk tijd om mijn pakketje uit te pakken. Ben blij met alles!
Ik heb een vermoeden wie je bent, maar ga nog even verder puzzelen.
Vanaf wanneer mogen we eigenlijk raden?
PS: neem aan dat takje als versiering was bedoeld.
Je mag raden op het moment dat iedereen zijn pakketje heeft ontvangen!
Om even te peilen:
- Ik heb mijn pakketje al binnen
- Ik wacht nog op mijn pakketje
0 stemmers
Ik heb mijn pakketje opgehaald!
De doos was heel leuk ingepakt
Bovenop lag een een heel lief kaartje, de hint moet ik nog even analyseren.
De cadeautjes waren super leuk ingepakt!
Ben heel blij met dit pakketje! Heb oogjes voor amigurumi, dan hoef ik daar niet meer met garen mee te pielen. De thee ga ik vanavond proberen, hij ruikt heeeerlijk! Met de kaars ben ik ook superblij, ook leuk dat hij van soja is. Hij ruikt heerlijk fris. De sokken zijn zooo leuk, ga vooral goed op de flamingo met kerstmuts :D. De wol die ik heb gekregen vind ik ook heel mooi, denk dat ik daar een mooie hoofdband van ga maken.
Dankjewel santa!
Die sokken! Geweldig!
Ikr! Toevallig is mijn favoriete villager in animal crossing mijn flamingo (kon santa niet weten), dus moest wel lachen toen ik het uitpakte.
Ohh ik heb echt met een grooooote lach mijn pakket zitten uitpakken. Alles was zooo leuk ingepakt en het gedicht was zelfs zo leuk vormgegeven met het groene ‘boek’ (ondanks de foutjes met de perforator santa haha). Ik ben zo ontroerd dat een vreemde dit voor me heeft gemaakt, van vriendinnen krijg ik niet eens zulke goed passende cadeautjes haha.
Ben echt blij met ALLES.
- Mijn eerste echte plant was een stekje van een pannekoekenplantje maar die is net dood gegaan door trips. Dus ik ben super blij om een nieuwe te hebben
- Het biertje is ook spot on, ben super benieuwd hoe die smaakt, maar winterbier + whiskey infused is echt een gouden combi voor mij
- De stickers en washi tape zijn suuuuper leuk, ga ik deze week gelijk even een nieuwe pagina mee stickeren
- De puzzels zijn ook topppp, ik heb bijna alle That’s life puzzels al gemaakt maar deze nog net niet dus dat is heel toevallig. Die met de paarden wordt inderdaad wel een lastige met al die donkere stukjes hahaha
Edit: omg de edelsteen is echt praaaachtig <3
Suuuuuper bedankt santa, ben echt heel heel heel blij! Deed voor de eerste keer mee dus vond het best spannend maar echt goud dit. Nu ga ik even zoeken in de deelnemerlijst of ik kan raden wie je bent.
Na een half uur denken en zoeken heb ik je gevonden secret santa
super bedankt nogmaals!
Whaaah, mijn pakketje werd net bezorgd! ZO tof en mooi en lief gedaan, Santa! Ik denk dat ik weet wie je bent maar dat hou ik natuurlijk nog even voor mezelf.
Samenvatting
Supergaaf dat je een puzzel hebt gevonden, die ga ik vanavond meteen maken! De douchegel ruikt heerlijk (en als het in de badkamer hoort, ben ik er blij mee), net als de kaars. De chocola ziet er spannend uit, heb je goed gevonden! Ben er heel benieuwd naar! Het recept geef ik door aan de chef hier thuis, en de kattensnoepjes konden al niet meer op de foto want die werden meteen verslonden. Die vielen dus ook in de smaak!
Je hint verdient ook een lintje, en ik lach
dubbel bij een paar omschrijvingen. Geweldig, dankjewel!
Oh wauw! Die puzzel is echt geweldig goed bedacht.
Hier zit een hele blije Santa, wat een leuke reactie!
Succes met het maken van de puzzel.
Santa ziet 1 cadeautje niet op je foto, en daarom wil ik graag weten:
Heb jet het bovenste pakje ook uitgepakt, of ben je deze vergeten?
Santa is namelijk het meest nerveus over dit cadeau…
Ik vind het zo leuk om te zien hoe erg alle Santa’s hun best hebben gedaan om cadeautjes te vinden die goed bij hun lootje passen en het mooi in te pakken. Echt het meest wholesome forum-moment van het jaar 
Omg zo leuk!! Toen de post vrouw aan de deur stond en ik zag hoe leuk het pakket eruit zag, was ik al super benieuwd en mega zin om het uit te pakken. Maar ik was niet de enige, de kleinste hier thuis dook er meteen bovenop, dus ik kon geen eens een foto maken zonder die klein grijpgrage klauwtjes. Ik vind alles echt zo tof! De kaars ruikt echt lekker (m’n reukvermogen was weg door Corona, nog steeds voor een deel, maar deze kaars ruik ik dus wel!!). M’n man gaat vanavond boven gamen in z’n nieuw gemaakte hoekje, dus kan ik lekker beneden met thee en zonder m’n chocola te delen 

Ik heb alleen nog geen idee wie je bent, maar dat komt nog wel goed.
Edit: na wat speurwerk denk ik dat ik je identiteit achterhaald heb