Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Die volgt nog, beloofd!

Wauw! Wat een pakket! Zo leuk!

Mijn secret Santa heeft een boek uit Harry Potter nagemaakt! Volgens haar zelf een hoog Nailed It gehalte, maar vind hem echt super geinig. Denk dat mijn leerlingen hem ook geweldig zullen vinden! En hij is super zacht! :wink:

Bijgevoegd zat een prachtige zelfgemaakte kaart! En ontzettend veel cadeautjes!

Ben er super blij mee! Er is zo goed nagedacht over de presentjes. Leuke knutselspullen, zelfgemaakte boekenleggers. En het boek lijkt mij ook heel leuk! En vond net pas de Robijn, toen ik de foto wilde maken! Super gaaf! :blush: bedankt lieve Santa!

Ik ga nog even puzzelen wie je bent!

44 likes

Ik was weer eens te laat om mee te doen. Maar wat een super leuke pakketjes. Alles lijkt echt super goed te passen bij degene die ik “ken”. En @Mila wat een super lief hondje heb jij! Wat voor ras is dit. Ondanks dat ik niet mee doe vind ik dit topic echt leuk om te volgen. Ben benieuwd naar nog alle andere pakketjes met zoveel deelnemers.

4 likes

Lieve Santa,

Wat een ontzettend lief pakket heb je voor me gemaakt. Zo leuk met allemaal foto’tjes van mij en mijn gezin :heart: (even voor de foto’s hier weggelaten, maar die zaten zo mooi in de doos en bij de cadeautjes) Wat heb je daar veel moeite in gestoken, zo lief!

Een prachtige doos met prachtige inhoud! Daar ga ik heel erg van genieten (en de biertjes niet delen, benieuwd wat ze beneden de rivieren er van gebrouwd hebben, lekker!).

Ik hoef niet lang te raden wie je bent, maar ik wil je vanaf hier toch alvast heel erg bedanken. Of zoals ze dat bij jullie zeggen:
Friet :kissing_heart:

30 likes

Ik heb gisteren mijn pakketje ontvangen, maar ik was een beetje te druk om foto’s van mijn cadeaus te delen. Maar ik ben echt super blij overal mee!!!
Ik had gevraagd om het favoriete gerecht van mijn Santa en kreeg het recept van een Noord-Afrikaanse stoofpot van Pompoen en kikkererwten! Ik ben echt mega benieuwd en ga dit echt snel een keer maken.

Ik ben overal echt super blij mij, maar ben vooral heel erg blij met de armbandjes. Dit zijn precies de armbandjes waar ik van hou en past nog mooi bij mijn collectie! Ook het spelletje komt met de feestdagen goed van pas en lijkt mij erg leuk! :grin:

Tegen mijn Santa wil ik zeggen:
ten eerste: wat heb je een mooi handschift!
En ten tweede: mega bedankt voor het leuke pakket!
Ik ga wel nog even puzzelen over wie je bent.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ik zat eerst in het verkeerde topic te posten :sweat:

23 likes

Ik kon me niet meer inhouden. Sinds maandag of dinsdag (of zo) had ik het pakket binnen, netjes onder de kerstboom gelegd, maar daarnet wilde ik het toch eigenlijk wel uitpakken dus dat heb ik gedaan. De buitenkant van de doos was al vrolijk verpakt met hergebruikt papier. Toen ik de doos openmaakte, gingen de glitters meteen overal. Ik denk dat ik nog een paar dagen mag stofzuigen. Goede payback voor alle jaren dat ik glitters in mijn pakketjes stopte (en er nooit opmerkingen over heb gekregen, ha ha). Dan de kaart, waarvan ik niet weet of ik het mag posten omdat er volgens mij een oude username op staat, dus de kaart laat ik maar even achterwege voordat ik per ongeluk iemand ‘out’. Er stond op dat mijn Santa cadeautjes had gekocht die ze zelf leuk vond en waarvan ze dacht dat het ook bij mij zou passen, nou zeker! Ik ben er erg blij mee. Ik vind het bijzonder om een rozenkwarts cadeau te hebben gekregen van je. Ik zou zelf eeuwig twijfelen bij zo’n bak om te voelen welke bij me past, dus ik vind het alleen maar fijn dat jij de keuze voor me hebt gemaakt. Ik vind het schrift dat bij dezelfde winkel vandaan komt ook heel mooi en aangezien ik net mijn schrift had volgepend, kan ik meteen door in deze. Tot slot komen ook de kaarsjes goed terecht, waxinelichtjes zijn immers altijd goed en ik vind het heel fijn dat je de moeite hebt genomen om vegan en biologisch afbreekbare waxinelichtjes te halen. Dankjewel. Ik ga even speuren in bepaalde topics voor je identiteit. :yellow_heart:

Foto

21 likes

Wow dat schrift is prachtig!

1 like

Peter Pauper Press Jellyfish Journal staat erop, mocht je 'm zelf ook graag willen. Echt mooie kwaliteit, hardcover en luxe papier. :grin:

1 like

Santa hier!

Ik ben blij dat je het pakketje leuk vindt! Als je met de oud username de afsluiting van de kaart bedoelt, dat is een hint en die mag je gerust posten!

1 like

Ik dacht dat het een oud username was inderdaad, maar dat is het dus niet? Of begrijp ik je nu verkeerd? :flushed:

Dat zou best kunnen maar het is een hint naar mijn identiteit en ik heb die naam nooit als username gehad. Maar misschien wel als profielfoto? :wink:

1 like

Dit staat er op de kaart. :grin: Ik ga speuren.

Ik moet denken aan een username met een afbeelding van het werk van Gustav Klimt, alleen moet ik dan even opzoeken wie dat is. :male_detective:t2:‍♀

Edit: Ik word denk ik weer de loser detective van dit jaar, want er doet helemaal geen user mee met een afbeelding van Gustav Klimt. Ik dacht heel even dat de giraffe van @Melman Gus heet, maar die heet dus, hou je vast, Melman.

7 likes

Nog niet raden!

1 like

Vergeet mij en Secret Bunny niet :joy:

1 like

Deze week mijn pakketje gekregen, maar had vandaag eindelijk tijd om mijn pakketje uit te pakken. Ben blij met alles!

Ik heb een vermoeden wie je bent, maar ga nog even verder puzzelen.

Vanaf wanneer mogen we eigenlijk raden?

PS: neem aan dat takje als versiering was bedoeld.

16 likes

Je mag raden op het moment dat iedereen zijn pakketje heeft ontvangen!

Om even te peilen:

• Ik heb mijn pakketje al binnen
  • Ik wacht nog op mijn pakketje

0 stemmers

1 like

Ik heb mijn pakketje opgehaald!

De doos was heel leuk ingepakt

Bovenop lag een een heel lief kaartje, de hint moet ik nog even analyseren.

De cadeautjes waren super leuk ingepakt!

Ben heel blij met dit pakketje! Heb oogjes voor amigurumi, dan hoef ik daar niet meer met garen mee te pielen. De thee ga ik vanavond proberen, hij ruikt heeeerlijk! Met de kaars ben ik ook superblij, ook leuk dat hij van soja is. Hij ruikt heerlijk fris. De sokken zijn zooo leuk, ga vooral goed op de flamingo met kerstmuts :D. De wol die ik heb gekregen vind ik ook heel mooi, denk dat ik daar een mooie hoofdband van ga maken.

Dankjewel santa!

21 likes

Die sokken! Geweldig!

Ikr! Toevallig is mijn favoriete villager in animal crossing mijn flamingo (kon santa niet weten), dus moest wel lachen toen ik het uitpakte.

3 likes

Ohh ik heb echt met een grooooote lach mijn pakket zitten uitpakken. Alles was zooo leuk ingepakt en het gedicht was zelfs zo leuk vormgegeven met het groene ‘boek’ (ondanks de foutjes met de perforator santa haha). Ik ben zo ontroerd dat een vreemde dit voor me heeft gemaakt, van vriendinnen krijg ik niet eens zulke goed passende cadeautjes haha.

Ben echt blij met ALLES.

• Mijn eerste echte plant was een stekje van een pannekoekenplantje maar die is net dood gegaan door trips. Dus ik ben super blij om een nieuwe te hebben :smiley:
  • Het biertje is ook spot on, ben super benieuwd hoe die smaakt, maar winterbier + whiskey infused is echt een gouden combi voor mij
  • De stickers en washi tape zijn suuuuper leuk, ga ik deze week gelijk even een nieuwe pagina mee stickeren
  • De puzzels zijn ook topppp, ik heb bijna alle That’s life puzzels al gemaakt maar deze nog net niet dus dat is heel toevallig. Die met de paarden wordt inderdaad wel een lastige met al die donkere stukjes hahaha
    Edit: omg de edelsteen is echt praaaachtig <3

Suuuuuper bedankt santa, ben echt heel heel heel blij! Deed voor de eerste keer mee dus vond het best spannend maar echt goud dit. Nu ga ik even zoeken in de deelnemerlijst of ik kan raden wie je bent.

29 likes