Thanks voor de reminder @Jeminae!
Hier is die van mij;
Wie ben ik???
Ik ben 25 jaar en ik woon samen met mijn partner in een mini appartement in de Domstad. Sinds corona kan ik eindelijk zeggen dat ik hobby’s heb, namelijk kajakken en macrameeën. Ok in beide ben ik nog niet zo goed, maar ik vind meer actief bezig zijn heel leuk! Ik hoop ook ooit nog eens te leren breien of haken. Mijn allergrootste hobby is koken en ik vind het heel tof om nieuwe technieken te leren of om je favoriete recept te weten! Ik eet sinds 5 jaar vegetarisch en ben nu bezig met de overstap naar plantaardig eten. Verder breng ik veel tijd door in het bos en buitenshuis.
Ik ben ook gevallen voor het mini badje en hier spendeer ik meerdere avonden per week in, dus badproducten vind ik leuk!
Verder ben ik nu fulltime aan het werk, maar vanaf januari ga ik weer door met mijn master (in de richting van migratiestudies).
Wat ik leuk vind om te krijgen:
Zelfgemaakte dingen - tweedehands dingen - geurkaarsen of etherische olie (kruidig/herfstig maar niet te zoet) - soja wax en lonten om zelf kaarsen te maken - losse thee (liefst iets kruidigs/niet zoet) - duurzame schoonmaakproduten zoals een blok zeep voor afwas - tof fictie boek/ jouw favoriete boek (ik heb sinds kort ook een goodreads account) - aparte ovenschalen/bakvormen - iets van vogelvoer om de vogels in de tuin te voeden - badproducten (niet te zoet) - funk/soul/disco lp’s - ingrediënten van de toko/amazing oriental/enz. - spellen voor 2 personen - boek over kooktechnieken, zoals fermenteren - aparte (grote) wijnglazen - je lievelingsrecept - vintage a4 formaat lijsten