Secret Santa 2020 collage en-fototopic

@Bourbon @Twijfelaar @Random @Desalnietteplus @clairdelune

Denken jullie er aan dat uiterlijk 25 oktober je collage gepost moet zijn!

2 likes

Staat op de planning voor vandaag/morgen!

1 like

Hier ook vanavond!

1 like

Thanks voor de reminder @Jeminae!
Hier is die van mij;

Wie ben ik???

Ik ben 25 jaar en ik woon samen met mijn partner in een mini appartement in de Domstad. Sinds corona kan ik eindelijk zeggen dat ik hobby’s heb, namelijk kajakken en macrameeën. Ok in beide ben ik nog niet zo goed, maar ik vind meer actief bezig zijn heel leuk! Ik hoop ook ooit nog eens te leren breien of haken. Mijn allergrootste hobby is koken en ik vind het heel tof om nieuwe technieken te leren of om je favoriete recept te weten! Ik eet sinds 5 jaar vegetarisch en ben nu bezig met de overstap naar plantaardig eten. Verder breng ik veel tijd door in het bos en buitenshuis.
Ik ben ook gevallen voor het mini badje en hier spendeer ik meerdere avonden per week in, dus badproducten vind ik leuk!
Verder ben ik nu fulltime aan het werk, maar vanaf januari ga ik weer door met mijn master (in de richting van migratiestudies).

Wat ik leuk vind om te krijgen:
Zelfgemaakte dingen - tweedehands dingen - geurkaarsen of etherische olie (kruidig/herfstig maar niet te zoet) - soja wax en lonten om zelf kaarsen te maken - losse thee (liefst iets kruidigs/niet zoet) - duurzame schoonmaakproduten zoals een blok zeep voor afwas - tof fictie boek/ jouw favoriete boek (ik heb sinds kort ook een goodreads account) - aparte ovenschalen/bakvormen - iets van vogelvoer om de vogels in de tuin te voeden - badproducten (niet te zoet) - funk/soul/disco lp’s - ingrediënten van de toko/amazing oriental/enz. - spellen voor 2 personen - boek over kooktechnieken, zoals fermenteren - aparte (grote) wijnglazen - je lievelingsrecept - vintage a4 formaat lijsten

16 likes

Gestuurd via PM!

Bij deze!

Zelfgemaakte creaties/knutsels zijn ook welkom natuurlijk! :two_hearts:

17 likes

Wie ben ik?

Hoi! Ik ben Random. 25 jaar oud en ik woon in een dorpje in de provincie Groningen. Samen met mijn vriend en hond mag ik graag wandelen en genieten van onze tuin. Ik werk als accountant op een klein kantoor en in mijn vrije tijd mag ik graag bakken en genieten van een goed boek. Je maakt mij blij met leuke kleine dingen, zoals een simpel armbandje of bakvormpjes. Maar eigenlijk zijn er weinig dingen waar ik niet blij van word! Ohja, de panda staat er tussen omdat dit echt mijn spirit-animal is :panda_face:

Likes (random volgorde)

  • armbandjes, kettingen en oorbellen goudkleurig
  • bakspullen
  • doucheproducten, parfum
  • make-up en nagellak in neutrale tinten
  • een goed boek of een leuk to-do notitieboek
  • leuke dingen voor in huis in zwart/grijs/groen of bruin
  • leuke dingen voor in de tuin met een beetje een woonboerderij uiterlijk of iets voor tuinieren
  • Lindt chocoladeballen
  • ik zoek nog steeds geweldige panda sloffen (40)
14 likes

Samenvatting

Ik ben Bourbon en ik word morgen 30 jaar! Samen met mijn vriend en onze dochter woon ik in de randstad. Onze dochter is nu anderhalf jaar en in maart 2021 komt onze tweede dochter! 3 dagen in de week sta ik voor de klas in het basisonderwijs. Ik ben leerkracht in de middenbouw en dit doe ik met veel plezier. Op mijn vrije avonden kun jij mij vinden op de bank met een heerlijk kopje thee en Netflix aan. Ik hou vooral van cliché series met veel romantiek en drama. Ook houd ik van tijdschriften en boeken lezen. Ik sport normaal een paar keer per week. Nu met mijn zwangerschap doe ik dit een stuk minder maar wandel ik daarentegen veel. Dit vind ik heerlijk! In de weekenden doen wij veel spelletjes of kijken gezellig een film. Ik vind het gezellig om veel met onze vrienden te zijn en daarmee spelletjes te spelen en uitgebreid te tafelen.

Wat ik leuk vind om te krijgen:

lekkere kaarsen
kerst dingen (niet te kitcherig)
kleding voor mijn dochter (maat 92)
kleding voor de baby (maat 56)
Hebbedingetjes van de hema bijvoorbeeld (ik ben gek op de hema)
Theetjes (herfst/winter) - zakjes
Oorbellen - geen ringen
Een leuk boek
Sokken
Chocola (geen puur)
Ik ben gek op winter/kerst/theetje met een dekentje op de bank.

Verder mag je zelf ook dingen bedenken want ik vind heel erg veel leuk! Het enige wat ik liever niet wil zijn verzorgingsproducten en make up.

15 likes

Aaaah heb/krijg je nog een kleine erbij? Wat leuk!

1 like

Ja ik ben 4 en een halve maand zwanger :smile:

2 likes


Ik ben wanhopig slecht in collages maken, dus jullie krijgen er tekst bij:
Ik ben Hats, 23, ik studeer momenteel om dominee te worden. Ik hou van herfst(kleuren), haken, breien, groene thee, bakken, en alles wat me (fysiek) warmte geeft. Oh en woorden! Schrijven, lezen, spreken. Alles! Love woorden.
Ik hou niet zo van roze, wiskunde en vanwege mijn allergieën ook niet van honing en pinda.

Edit: oh, ik schaam me echt als ik naar jullie collages kijk hahaha. Ik ben creatiever met cadeautjes dan met collages, beloofd!

20 likes

Hier mijn collage! :blush:

Meer over mij...

Hee hee! Ik ben 27, pas getrouwd in augustus en ben inmiddels 7,5 jaar samen met mijn man. Ik werk fulltime als leerkracht in het basisonderwijs. Op dit moment sta ik voor groep 6.

Ik heb een hele lieve kat en lig 's avonds vaak met haar op de bank. Met kussentjes, een kleedje, kaarsen en een fijne serie kom ik mijn avonden wel door. Ik hou van comfy (sokken, truien, pantoffels, kleedjes, etc)

Ik kan niet ruiken, dus met geparfumeerd spul doe je mij niet veel plezier.
Ik hou overigens erg van eten en ben vooral gek op hartig. Maar chocola is ook heerlijk! Vooral met zeezout of nootjes :wink:

Ik bullet journal graag en geloof dat iemand nooit genoeg washi tape kan hebben! Andere knutselspullen, stiften of pennen zijn ook sltijd welkom!
Ik hou daarnaast ook ontzettend van edelstenen en Harry Potter :heart_eyes:

Do's and dont's

Likes
Kaarsen
Harry Potter gerelateerd spul
Iets zoets of hartigs
Journal/knutselspullen
Edelstenen (ook sierraden)
Sokken of sloffen (maat 42)
Een leuk boek
Leuke dingen voor in huis (groen, zwart, grijs, houtkleurig)
Spelletjes of puzzels
Jouw lievelingsrecept
Jouw lievelinsquote
Iets zelfgemaakts
Badproducten(heb sinds kort een bath bucket!!)
Bakjes en mandjes
Dingen voor mijn klas

Dislikes
Snoepjes
Make-up
Verzorgingsproducten
Nagellak
Alcohol
Koffie

Wil je meer weten? Last vooral weten!! :blush:

14 likes

Wie opperde ook alweer om alle Disney liefhebbers bij elkaar in een poule te gooien? Ha ha

2 likes

Eindelijk tijd gevonden om mijn collage te maken!

Toelichting

Op zich zegt de collage al veel denk ik. Maar even een toelichting:

Afgelopen jaar getrouwd, 2x verhuisd en nu beland op de Noord-Veluwe in een super mooi (nieuwbouw)huis. Ik ben zwanger van ons eerste kindje (begin februari uitgerekend) en ga rond de Kerst met verlof. Daarnaast heb ik de leukste kat van de wereld en drie schattige konijntjes.

Omdat we net zijn verhuisd, is ons huis nog behoorlijk kaal en zoek ik nog mooie muur-decoratie en gezellige potjes/kaarzenhouders om de boel wat op te fleuren. Ik hou van warme kleuren als oker-geel, roest-rood, donkergroen, donkerblauw, etc. Liever geen pasteltinten. Daarnaast zoek ik nog vermaak voor tijdens mijn verlof straks. Dit mag best iets creatiefs zijn als haken, breien, etc. Bullet journal heb ik geprobeerd, maar is toch niks voor mij ben ik achter gekomen, dus daar liever niets voor.
Ik hou niet van sterk geparfumeerde dingen, helemaal niet nu ik zwanger ben. Geurkaarsjes hoef ik daarom voorlopig even niet in huis ;-). Mocht je íets voor de baby er bij willen doen, dan graag genderneutraal aangezien we het geslacht niet verklappen.

Ik laat me verder eigenlijk graag verrassen, dus als je iets voor ogen hebt wat niet op mijn collage staat maar waarvan je denkt: dat móét Speedofsound hebben, ben ik ook heeeel nieuwsgierig :grin:

12 likes

Haha het zijn er meer dan ik dacht ja!

1 like

Ik vind al jullie collages zo leuk en wil jullie allemaal wel als lootje :heart_eyes: love ook aan alle disneycollages :smile:

4 likes

Ik hahaha!

Over mij

Bertie, 31, verloofd, 3 katten, gek op geitjes. Ik boks en rij paard, kook weinig en werk nu veel thuis. Ben gek op planten, dus stekjes of schattige/geinige potjes zijn altijd welkom!
Mooie illustraties van bv natuur of dieren zijn altijd goed, net als een puzzel en chocola (liefst melk of wit, gekke smaken en toppings ook leuk!). Verder zijn geurkaarsen altijd goed mits niet te zoet, en jouw favoriete douchegel, snack of recept is altijd tof! Ik eet 90% vegetarisch, 80% veganistisch en probeer bewust te leven. Tweedehands vind ik geweldig, net als eco handige spullen.

12 likes

Eet jij 170%?

6 likes

DearIllinformedEwe-max-1mb

9 likes