Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Klopt!
We moeten natuurlijk wel kunnen raden :stuck_out_tongue:

1 like

Jaaaaaa blij met m’n lootje hoor! Heb al wat eerste ideeen zelfs :sunglasses:

2 likes

Heel leuk om te lezen dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!

1 like

Zo ontzettend leuk! Ik ben mijn lootje al behoorlijk aan het stalken haha.

Oh ik ben ook HEEL blij met m’n lootje! Krijg gelijk zin om aan de slag te gaan.

Ik vind het kapot moeilijk h e l p

Sowieso :nerd_face:

1 like

Wie heb je dan help ik je😏

:eyes:
Ik hou je in de gaten

Zodat je meer info krijgt dan op mijn collage staat? Oeh ben jij mijn santa? :heart_eyes::heart_eyes:

Oeps verkeerde account :smirk:

1 like

Ik heb het eerste cadeautje al besteld :shushing_face:

5 likes

Omg heb het hele aanmeldtopic gemist, wat zonde! Dan maar van jullie voorpret en pakketjes genieten.

5 likes

De eer! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vroeger wel toch? Dan werd er een X bedrag aan het beheer overgemaakt, en degene met het leukste pakket mocht dan een goede doel uitkiezen waar het naartoe zou gaan.

Maar daar zijn best wel wat dingen mis mee gegaan. Sindsdien gebeurt het niet meer. Net als dat mensen boos werden toen iemand een pakket niet versierd had, terwijl die persoon een goede reden er voor had en de ontvanger het niet erg vond.

1 like

Ik vind het ook niet zoveel toevoegen om op het leukste pakket te stemmen. Iedereen doet zijn best om een leuk pakketje te maken en je leest nu al dat sommigen het “spannend” vinden om zich aan te melden, omdat ze bang zijn dat hun pakketje niet mooi of leuk genoeg gaat zijn. Dan wordt die drempel voor die forummers nog hoger om mee te doen en dat zou zonde zijn.

16 likes

Geen idee eerlijk gezegd, zo goed heb ik het nooit gevolgd. Daarnaast denk ik dat dat laatste gedeelte van je bericht los staat van de ‘prijs’, ook zonder prijs zullen mensen daar (zonder reden toe) boos om worden.

Haha o ja, iedereen 0,25 cent of zo toch? Een laag bedrag in ieder geval. Ik heb dat nooit begrepen. Het is volgens mij nog nooit zodanig mis gegaan dat iemand helemaal geen pakket heeft ontvangen en volgens mij was dat de redenering: geld overmaken want dan ben je te vertrouwen. Even afkloppen meteen.

En mocht het ooit zover komen, dan weet ik zeker dat we er met z’n allen voor zorgen dat de gedupeerde toch wel een pakketje krijgt!

5 likes