Ik zou gewoon naar een pakketpunt brengen
Volgens mij is dit alleen als je het label thuis al aanmaakt. Maar op een pakketpunt aanmaken is ietsjes duurder.
@SpeedOfSound had hem iets eerder binnen. Haar foto’s staan in het vragen topic geloof ik. Ben heel erg benieuwd naar alle andere pakketjes 
Ja, maar ik ben mijn telefoon kwijt, dus moet even op een andere manier foto’s maken en posten.
Ik heb nog niks uitgepakt, want ik wil het zo goed mogelijk vastleggen, maar mijn handen JEUKEN
Volgens mij heb ik de hint gespot 
Ahh, dat snap ik heel goed! Lijkt me heel lastig ook om dan prompt nu je telefoon kwijt te zijn.
Ik hoop zo dat mijn pakketje er ook zo echt snel aankomt. Door deze foto’s hier, begint het echt te kriebelen!
Aah mijn pakketje komt eraan!
Terwijl ik voor mijn lootje nog echt veel cadeautjes moet kopen 
Pakketje is binnen!!
Santa dank je wel! Hij staat nu onder de kerstboom. Ik ga nog eventjes wachten…
Respect dat je kunt wachten 
Wel leuk want dan verheug je je er alleen maar meer op natuurlijk!
Wil graag eerst ook mijn pakket de deur uit.
En heb vandaag alles binnen!
Nu nog een rijm 
Hallo wat doe je ons aan 
Ik wil foto’s zien! 
Rustaaaaag 
Hoop dat ik vanmiddag klaar ben.
Ik heb net mijn pakketje aangenomen
. Moet alleen zo de deur uit dus wacht nog even met openen, anders moet het allemaal vlug vlug.
Ik heb ook mijn pakketje ontvangen! Ik ga m dit weekend denk ik wel uitpakken, wilde eigenlijk wachten tot mijn kerstboom staat om echt in kerstsfeer het pakketje te openen, maar denk niet dat het me lukt om te wachten
Lieve Santa.
Heel erg bedankt voor dit super leuke pakket!!
Ik vind alles zo leuk. Het potje 
Allemaal spot on. Mijn dochter wil ook graag de aquarel potloden uitproberen dus wij gaan ons wel vermaken.
Ik heb alleen geen idee wie je bent. Ik kan geen hint vinden 
Lieve Santa!
Je pakketje voor mij was echt een schot in de roos, wat een super leuk pakketje heb je gemaakt!
Mijn oudste is gek op dino’s en op bouwen dus je cadeautjes zijn echt perfect!
Ik ga straks mijn laptop aanzetten en de foto’s posten, maar ik wilde je alvast even laten weten dat ik je pakketje echt geweldig vond!
Ohh ik heb zojuist mijn pakketje ontvangen en direct geopend en het is zo tof!! Ben met alles heel erg blij, ik heb alleen geen idee wie mijn Santa is dus ik ga nog even kijken of ik een hint heb gemist (ik weet iig dat je dr. martens maat 38 hebt haha). Ik post zo foto’s!
Echt heel erg bedankt Santa! Er zat ook nog een zakje vogelvoer bij maar die heb ik al direct buiten gehangen! De kruiden ruiken allemaal ontzettend lekker, vooral met het citroenblad ben ik heel erg blij! De thee klinkt super lekker, de badbruisbal is een van mijn favorieten (en yes ik ben ook gezwicht voor het forum badje
), de geurkaars ruikt ontzettend lekker. Ik heb nu al zin in mijn bad met alle lekkere thee, chocolademelk, badbruisbal en het tijdschrift! Vind het zo leuk en bijzonder dat een ‘vreemde’ zo’n leuk pakketje kan samenstellen, ik ben echt met alles blij!
Dit vind ik ook helemaal bij je passen, wauw!
Wow zo mooi ingepakt! Sorry voor mijn lootje. Mijn inpakkunsten zijn beroerd.