Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Ik heb mijn pakketje vandaag binnen gekregen :grin:

Dankjewel lieve Santa! Ben er heel erg blij mee. Heel mooi die kaartjes ook, en zo leuk met dat receptje erbij. Ik ga binnenkort de gingerbread cookies eens maken. En vanavond chill ik op de bank met de warme sokken, theelichtjes om mij heen en warme chocolade melk in mijn handen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zag zo snel geen hint, dus ik heb nog geen idee wie ik precies moet bedanken. Heb ik misschien iets over het hoofd gezien? :cold_face:

23 likes

Wat fijn dat alles goed is aangekomen,
Santa had het via de tracking al vernomen.

Onwijs blij om te horen dat je er blij mee bent,
nu hopen dat je jouw Santa nog herkent…

Er zit tocht echt een hint verstopt in het gedicht,
als je het nog eens leest komt het hopelijk aan het licht! :sparkles:

Je kan toch je naam veranderen in Santa?

Ik zou gewoon naar een pakketpunt brengen

1 like

Volgens mij is dit alleen als je het label thuis al aanmaakt. Maar op een pakketpunt aanmaken is ietsjes duurder.

1 like

@SpeedOfSound had hem iets eerder binnen. Haar foto’s staan in het vragen topic geloof ik. Ben heel erg benieuwd naar alle andere pakketjes :grin:

1 like

Er is iemand anders die haar pakketje al meer dan een week heeft. Volgens mij @Hatsmetflats

3 likes

Ja, maar ik ben mijn telefoon kwijt, dus moet even op een andere manier foto’s maken en posten.
Ik heb nog niks uitgepakt, want ik wil het zo goed mogelijk vastleggen, maar mijn handen JEUKEN

15 likes

Volgens mij heb ik de hint gespot :shushing_face:

Ahh, dat snap ik heel goed! Lijkt me heel lastig ook om dan prompt nu je telefoon kwijt te zijn.

Ik hoop zo dat mijn pakketje er ook zo echt snel aankomt. Door deze foto’s hier, begint het echt te kriebelen!

1 like

Aah mijn pakketje komt eraan!
Terwijl ik voor mijn lootje nog echt veel cadeautjes moet kopen :slight_smile:

2 likes

Pakketje is binnen!!

Santa dank je wel! Hij staat nu onder de kerstboom. Ik ga nog eventjes wachten…

6 likes

Respect dat je kunt wachten :grin:
Wel leuk want dan verheug je je er alleen maar meer op natuurlijk!

Wil graag eerst ook mijn pakket de deur uit.
En heb vandaag alles binnen!
Nu nog een rijm :sweat:

1 like

Hallo wat doe je ons aan :pleading_face:
Ik wil foto’s zien! :stuck_out_tongue:

Rustaaaaag :joy:
Hoop dat ik vanmiddag klaar ben.

1 like

Ik heb net mijn pakketje aangenomen :star_struck:. Moet alleen zo de deur uit dus wacht nog even met openen, anders moet het allemaal vlug vlug.

1 like

Ik heb ook mijn pakketje ontvangen! Ik ga m dit weekend denk ik wel uitpakken, wilde eigenlijk wachten tot mijn kerstboom staat om echt in kerstsfeer het pakketje te openen, maar denk niet dat het me lukt om te wachten

2 likes

Lieve Santa.

Heel erg bedankt voor dit super leuke pakket!!
Ik vind alles zo leuk. Het potje :heart_eyes:
Allemaal spot on. Mijn dochter wil ook graag de aquarel potloden uitproberen dus wij gaan ons wel vermaken.

Ik heb alleen geen idee wie je bent. Ik kan geen hint vinden :slight_smile:

33 likes

Lieve Santa!

Je pakketje voor mij was echt een schot in de roos, wat een super leuk pakketje heb je gemaakt!

Mijn oudste is gek op dino’s en op bouwen dus je cadeautjes zijn echt perfect!

Ik ga straks mijn laptop aanzetten en de foto’s posten, maar ik wilde je alvast even laten weten dat ik je pakketje echt geweldig vond!

7 likes