Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Ohh ik heb zojuist mijn pakketje ontvangen en direct geopend en het is zo tof!! Ben met alles heel erg blij, ik heb alleen geen idee wie mijn Santa is dus ik ga nog even kijken of ik een hint heb gemist (ik weet iig dat je dr. martens maat 38 hebt haha). Ik post zo foto’s!

Echt heel erg bedankt Santa! Er zat ook nog een zakje vogelvoer bij maar die heb ik al direct buiten gehangen! De kruiden ruiken allemaal ontzettend lekker, vooral met het citroenblad ben ik heel erg blij! De thee klinkt super lekker, de badbruisbal is een van mijn favorieten (en yes ik ben ook gezwicht voor het forum badje :grimacing:), de geurkaars ruikt ontzettend lekker. Ik heb nu al zin in mijn bad met alle lekkere thee, chocolademelk, badbruisbal en het tijdschrift! Vind het zo leuk en bijzonder dat een ‘vreemde’ zo’n leuk pakketje kan samenstellen, ik ben echt met alles blij!

19 likes

Dit vind ik ook helemaal bij je passen, wauw!

1 like

Wow zo mooi ingepakt! Sorry voor mijn lootje. Mijn inpakkunsten zijn beroerd.

3 likes

Superleuk ingepakt!

1 like

Lieve Santa!

Zoals ik gisteren al liet weten, ben ik echt enorm blij met het pakketje! En mijn 2 jongens ook, zoals je wel kan zien op de foto’s!

Echt enorm bedankt! Oh en ik denk dat ik je op het spoor ben :wink:

Imgur
(let vooral niet op de “Typ hier”)

Imgur

23 likes

Aaah te schattig! :smiling_face_with_three_hearts:

Oh zo leuk al deze pakketjes! Hoop echt dat de mijne ook snel komt :slight_smile:

1 like

Zoveel liefde voor mijn postbezorger. Ik had hem gisteren gemist omdat hij nu echt op een bizar tijdstip komt (tussen 7 en 8 ‘s ochtends) en ik onder de douche stond. Het pakketje stond officieel voor vandaag op de planning, dus ik had er geen rekening mee gehouden. Dus ik baalde dat hij vandaag naar een pakket punt zou gaan en ik niet zeker wist of die open zou blijven. Maar toen ik naar de supermarkt liep in mijn pauze werd ik ineens nageroepen door een postbezorger. Blijkt hij me te herkennen omdat ik normaal gesproken wel open doe op dat bizarre moment en hij heeft me gelijk het pakketje gegeven, midden op straat in een andere straat. :smiling_face_with_three_hearts: Die jongen krijgt echt nog een kerstcadeautje van me.

Anyway: foto’s!

Ik ben er echt onwijs blij mee! En zo mooi ingepakt. Dank je wel Santa en little helpers. Ik weet denk ik wel wie je bent, heel benieuwd of het klopt! :two_hearts:

34 likes

Jaaa kan echt niet meer wachten :grin:

1 like

Super leuk allemaal, de lat ligt zeer hoog :sweat_smile::joy:

Neeeeeeeheeee komt goed!

1 like

Ik doe niet mee, maar ik vind het zo leuk om al jullie pakketjes te zien. Zoveel werk dat er in gestoken wordt, en zulke leuke cadeautjes hebben jullie uitgezocht!

7 likes

Mijn pakketje is ook binnen! Dankjewel lieve Santa. Ik vind het fantastisch. Zo mooi ingepakt en zo’n leuke cadeautjes! Het kaarsje ruikt heerlijk! Met Nieuwjaar lekker mijn bubbels drinken en daarna de fles gebruiken voor mijn lampjes. Ik moet wel nog even op zoek naar de hint.

23 likes

Wat een superleuk hondje heb je! :heart_eyes::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Lieve santa, wat een verwennerij! Stuk voor stuk zulke leuke cadeaus en zo leuk ingepakt! Niet alleen de puzzel maar ook de strikjes en het engelenhaar vallen hier zeer in de smaak. Hartstikke bedankt! :two_hearts: ik moet nog even puzzelen over wie je bent haha

23 likes

Wilt misschien een lieve elf van mij even reageren in het vragen topic zodat ik mijn rijm kan vertellen aan mijn lootje? :smile:

(10tekens is genoeg, mag na 3x zelf iets zeggen niet posten)

Mijn pakketje is binnen! Ik moest al glimlachen toen ik zag dat ik prinses genoemd werd :blush:

Tadaaa! Kijk hoe leuk!

Alle kadootjes! Ik ben zo blij met alles! De geurkaars en wax ruiken echt heel lekker. In maart ga ik de bloemen meteen planten. Elsa heeft ook een plekje op mijn bureau gekregen.

Even laten goedkeuren

Goedgekeurd!

Super bedankt Santa!

28 likes

Mijn pakketje is zojuist ook bezorgd en heb met veel plezier al mijn cadeautjes geopend!

Lieve Santa ik ben echt super blij met alles! Vooral naar uno power ben ik heel benieuwd aangezien ik groot fan ben van uno en uno Flip! Dankjewel!!!

23 likes

Oké er zit volgens mij 1 hint in mijn gedicht… @Dommel of @Calypso, ligt een van jullie lekker in je mand?

Oké ik wil mijn Santa heeeeeel erg bedanken, heb mijn pakketje afgelopen weekend open gemaakt en ben helemaal content.
De kadootjes zijn een schot in de roos, het gedicht vond ik super leuk en het was een feestje om alles te bekijken, thanks.
Voor een gokje wie je bent heb ik nog wat meer tijd nodig hoor, even mijn inspector gadget skills activeren een dezer dagen.

22 likes